Ander kenteken.
Transferwindow 2023/24
- Hatseflats
- Vedette
Nou jongens, mijn werkdag zit er weer op, dus kan niets meer checken. Er staat nu niets gepland, dus hopelijk gaat er alsnog vanavond iets gebeuren!
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- SKERLA
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Toch wel een mindere optie, maar idd, het kan. Betekent wel weer verschuivingen in je verdediging die toch al enigszins gammel in elkaar steekt... Daarom vond ik de transfer van Comenencia best wel jammer. Maar goed, ook voor hem gold dat één zwaluw... etc. Maar had die jongen graag verder zien ontwikkelen, itt. velen hier. Er is zó weinig geduld, zowel vanuit (in dit geval) de speler, maar ook vanuit de supporters (kijk eens hoe Saibari zich nu ontwikkelt: fantastisch toch?) . Maar goed, dat is nu geen optie meer.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Geen reserveringen ook meer?Hatseflats wrote: ↑01 Sep 2023, 17:04 Nou jongens, mijn werkdag zit er weer op, dus kan niets meer checken. Er staat nu niets gepland, dus hopelijk gaat er alsnog vanavond iets gebeuren!
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Die CV is wat mij betreft echt een 100% must. Dat is gewoon een basisspeler in principe. De vervanger van Sangaré net iets minder, die zou niet direct voor de basis komen met het huidige middenveld. Op beide reken ik niet meer, dus dan maar een CV.
- Hatseflats
- Vedette
Die stonden er gisteren ook al (2 stuks), maar dat wil niet zo veel zeggen. Kunnen makkelijk weer verwijderd wordenSKERLA wrote: ↑01 Sep 2023, 17:05Geen reserveringen ook meer?Hatseflats wrote: ↑01 Sep 2023, 17:04 Nou jongens, mijn werkdag zit er weer op, dus kan niets meer checken. Er staat nu niets gepland, dus hopelijk gaat er alsnog vanavond iets gebeuren!
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Obispo word gewoon een PSV legende volgens mij. Gaat nooit ergens anders heen. Zou ik blij mee zijn (Over kwaliteit/prestaties ga ik niet discusie)
-
- Legende
Het zou gewoon doodzonde zijn als je nu geen CV en CVM aantrekt. In aanvallend opzicht heeft Stewart echt een topbezetting neergezet en ook de backs en keeper zijn goed in orde, maar dan vergeet je zo die belangrijke posities. En dan ga je wederom een enorm lastig jaar krijgen in Europa, maar ook in de Eredivisie met een Feyenoord dat een voor Nederlandse begrippen topdefensie heeft staan en een Ajax dat 120 miljoen euro heeft uitgegeven. Het is nu de kans om door te pakken, ook met die 2 CL-plekken in het vooruitzicht.
-
- Legende
Nee, en dat wil ik zo houden..
- These users thanked the author milansandro for the post:
- Heissenberrug
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Thnx. Goed weekend!Hatseflats wrote: ↑01 Sep 2023, 17:06Die stonden er gisteren ook al (2 stuks), maar dat wil niet zo veel zeggen. Kunnen makkelijk weer verwijderd worden
-
- Legende
Die CV is zeker een must. Belangrijker dan eventueel een goede back-up of rotatiespeler voor Schouten.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- Consigliere
- psvgouda
- Vedette
Niet alleen dat, maar het zijn ook de duurdere oplossingen. Anderzijds lukt het ook niet allemaal in één window, zoals de Wijze (Ernest) uit het Westen sprak
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- psvgouda
- Vedette
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Negentiendertien.nl breidt uit en biedt na het succes als PSV-forum nu ook andere diensten aan?BlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 16:53 Wanneer iemand in Suriname is en lol wil hebben rondom wedstrijden laat me weten
-
- Internationale topspeler
Knipoog naar de verkeerde hier en er wordt je vanalles aangeboden..Boktor wrote: ↑01 Sep 2023, 17:10Negentiendertien.nl breidt uit en biedt na het succes als PSV-forum nu ook andere diensten aan?BlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 16:53 Wanneer iemand in Suriname is en lol wil hebben rondom wedstrijden laat me weten
-
- Legende
Moet je eens voorstellen dat Teze een tijdje afwezig is.. Dan val je terug op Ramalho, the horror..
Kun je overwintering in de CL nu al vergeten..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell