Welk vliegveld is het handigst om in de gaten te houden voor Sanchez? London City airport? Of RAF norholt? Vanaf die laatste gaat er zo wel een jet richting Amsterdam
Tjompie wrote: ↑01 Sep 2023, 18:09
Welk vliegveld is het handigst om in de gaten te houden voor Sanchez? London City airport? Of RAF norholt? Vanaf die laatste gaat er zo wel een jet richting Amsterdam
Of hij is al in Eindhoven, nadat hij toch in die privejet van Luton een paar uur geleden zat?
Ja, ik twijfelde, maar gezien de NA/NA wilde ik hem niet zomaar voorbij laten gaan.
Sorry voor de off-topic post maar ik wil het toch weten. Wou jij ook graag als gebruikersnaam Garnaal? Ik zie dat ik net een paar maanden eerder deze gebruikersnaam heb geclaimd.
Last edited by Garnaal on 01 Sep 2023, 18:16, edited 1 time in total.
Ja, ik twijfelde, maar gezien de NA/NA wilde ik hem niet zomaar voorbij laten gaan.
Sorry voor de off-topic post paar ik wil het toch weten. Wou jij ook graag als gebruikersnaam Garnaal? Ik zie dat ik net een paar maanden eerder deze gebruikersnaam heb geclaimd.
Sorry voor de off-topic post paar ik wil het toch weten. Wou jij ook graag als gebruikersnaam Garnaal? Ik zie dat ik net een paar maanden eerder deze gebruikersnaam heb geclaimd.
Ahaha zou een goeie zijn. Maar nee tot deze transfer zomer was je me eigenlijk nooit opgevallen. Maar de naam Garnaal heb ik nooit geprobeerd.
TomPSV023 wrote: ↑01 Sep 2023, 18:15
Ik had even een borrel maar is dat vliegtuig van Barcelona naar Braunschweig alweer weg uit Braunschweig? Die was erg interessant
TomPSV023 wrote: ↑01 Sep 2023, 18:15
Ik had even een borrel maar is dat vliegtuig van Barcelona naar Braunschweig alweer weg uit Braunschweig? Die was erg interessant
Volgens mij niet.
Hmm helaas. KLM vliegt ook nog van Hannover naar AMS nu, maar kan er ook aan liggen dat ik gewoon te graag Vranckx wil zien.