Aster Vranckx

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Nou, dan halen we hem wel in de winter op als hij weer een half jaar op de bank heeft gezeten bij Wolfsburg.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Mikelb
Jeugdspeler

Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 14:57 Volgens onze Peter komt hij niet meer
Moet je met een korreltje zout nemen. Bosz laat ook echt niet het achterste van zijn tong zien, mocht hij iets weten. Zal geen onderhandelingen willen verstoren. Is ook niet zijn taak om op dit moment zo'n vraag te beantwoorden.
  • These users thanked the author Mikelb for the post:
    DonyellMalen
    Gijs4
    Ballenjongen

11 Tinus wrote: 01 Sep 2023, 14:57
    Hatseflats wrote: 01 Sep 2023, 14:52

Omdat PSV eerst 100% zekerheid wil hebben voor een vervanger.
    Maar Forrest kan vanavond om 23u nog die clausule activeren als PSV moeilijk doet. Dan kun je sowieso niets meer doen.
    Dat PSV dan om 23u geen 'nee' meer kan zeggen is duidelijk. Maar neem aan dat NF ook een medische keuring moet uitvoeren (incl. reizen van speler), FA papierwerk/inschrijving in orde maken e.d. Dan wordt het voor NF toch ook onmogelijk om een speler aan te trekken als je pas om 23u de clausule triggert. Of weet iemand hoe dit in z'n werk gaat?
    BaconFTeggs
    Talent

Mikelb wrote: 01 Sep 2023, 15:05
    Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 14:57 Volgens onze Peter komt hij niet meer
    Moet je met een korreltje zout nemen. Bosz laat ook echt niet het achterste van zijn tong zien, mocht hij iets weten. Zal geen onderhandelingen willen verstoren. Is ook niet zijn taak om op dit moment zo'n vraag te beantwoorden.
    Bosz roept sowieso de hele periode al dat je niet bij hem moet zijn voor dat soort vragen, maar roept ook dat ie elke dag met Earnie contact heeft. Een groot spel. We zien om 00:00 wel wat waar is.
    Maax
    Meervoudig international

Ik kan het mis hebben hoor, maar waren er geen verhalen dat de clausule tot gisteren zou gelden? Volgens mij was het verhaal niet de gehele window, maar tot en met 31 augustus. Maar kan er goed naast zitten hoor.
    Fritske12
    Bankzitter

PSV wacht tot 23.00u, wolfsburg heeft al een vervanger dus kan er nog een miljoentje of 2 vanaf
  • These users thanked the author Fritske12 for the post:
    Fc Denzel
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Image

Laten we nog gewoon even afwachten. Ik neem aan dat Vranckx zich gewoon ergens op deze blauwe streep bevindt.
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

KLM vliegt over 2 uurtjes gewoon nog deze kant op hoor vanaf Hannover. Zeg nooit nooit. Schouten kwam ook met de blauwe machine.
    Nilis
    Regelmatige invaller

Lorenzo von Matterhorn wrote: 01 Sep 2023, 15:14 Image

Laten we nog gewoon even afwachten. Ik neem aan dat Vranckx zich gewoon ergens op deze blauwe streep bevindt.
    Die baustelle lijken eeuwig te duren..
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Lorenzo von Matterhorn wrote: 01 Sep 2023, 15:14 Image

Hij is nog bezig met wegwerkzaamheden zie ik, als ie maar op tijd komt! :alien:
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Pietv8
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

TomPSV023 wrote: 01 Sep 2023, 15:15 KLM vliegt over 2 uurtjes gewoon nog deze kant op hoor vanaf Hannover. Zeg nooit nooit. Schouten kwam ook met de blauwe machine.
    Iemand tijd om bij het Airport te kijken? Wellicht staat Mart straks bij de Kiss & Ride.
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Armada wrote: 01 Sep 2023, 14:51
    Hatseflats wrote: 01 Sep 2023, 14:49

Zie het bericht van @Armada . Dan snap je waarom.
    Als ik Wolfsburg was, vroeg ik 2m meer.. die moet PSV dan maar door NF laten tikken vanuit een hoger basisbedrag Sangare.
    Jij denkt trouwens dat PSV sowieso nog Vranckx wil halen? Als ik de woorden van Bosz en Rik interpreteer lijkt het daar allerminst op namelijk
    FutureLysar
    Talent

Iemand die zelf bij de persco was? "De vervanger wordt lastig" of "De vervanger wordt l'Aster" lijkt zo op elkaar.
  • These users thanked the author FutureLysar for the post:
    SKERLA
    Jur1913
    Internationale topspeler

FutureLysar wrote: 01 Sep 2023, 15:23 "De vervanger wordt l'Aster"
    Ik denk niet dat Pierre van Hooijdonk nog komt voetballen hoor
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    ArdaMattaveld
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Maar Bosz gaat daar op zo'n persconferentie toch nooit zeggen dat Vranckx definitief wel of niet komt?
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Boktor wrote: 01 Sep 2023, 15:29 Maar Bosz gaat daar op zo'n persconferentie toch nooit zeggen dat Vranckx definitief wel of niet komt?
    Ik had "We zijn de opties aan het verkennen" wel wat rustgevender gevonden dan "Het wordt lastig"
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

Lastig is het sowieso op de laatste dag. Wil niet zeggen dat er niks gaat lukken.
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 2):
    colocolofcDonyellMalen
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Nou de opties aan het verkennen om half 4 op deadline day komt ook een beetje amateuristisch over 😅 Maar zoals hier boven gezegd gaat Bosz geen uitspraken doen die de onderhandelingen in gevaar kunnen brengen.
    Bruneau
    Jeugdinternational

FutureLysar wrote: 01 Sep 2023, 15:23 Iemand die zelf bij de persco was? "De vervanger wordt lastig" of "De vervanger wordt l'Aster" lijkt zo op elkaar.
    Deze had ik nog niet eerder gehoord, plusje voor jou!
    Juancho
    Mister PSV

Vranckx lijkt dus toch echt niet meer te komen. Te kort dag lijkt me en als de deal al wel grotendeels rond was, was dat echt wel bekend geworden. Alle ballen op Sanchez nu.

Tegenvallend na al die berichten dat Vranckx al die tijd al rond was en het afwachten was op de verkoop van Sangare. Nu maar bidden dat Schouten een heel seizoen lang fit blijft 🙏
    Last edited by Juancho on 01 Sep 2023, 19:22, edited 1 time in total.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Josef Dettelbacher
    Legende

Juancho wrote: 01 Sep 2023, 19:16 Vranckx lijkt dus toch echt niet meer te komen. Te kort dag lijkt me en als de deal alwel grotendeels rond was, was dat echt wel bekend geworden. Alle ballen op Sanchez nu.

Tegenvallend na al die berichten dat Vranckxal rijd was en het afwachten was op de verkoop van Sangare. Nu maar bidden dat Schouten een heel seizoen lang fit blijft 🙏
    Winter kan ook gewoon nog he, ouwe doemdenkert :*
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Juancho
    Mister PSV

Ja dat kennen we, repareren in de winter. Of toch de zomer erop... Tis gewoon een vreemd verhaal aan het worden zo. Tussen de keuze van Sangare die weg ging en Vranckx laten tekenen.. Zlu toch een appeltje eitje moeten zijn. Benieuwd naar het befaamde Day after interview.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Ik geef dit nog niet helemaal op, wel zojuist een KLM geland vanaf Hannover. Schouten kwam er ook gewoon mee he
    Gundogang
    Regelmatige invaller

Juancho wrote: 01 Sep 2023, 19:23 Ja dat kennen we, repareren in de winter. Of toch de zomer erop... Tis gewoon een vreemd verhaal aan het worden zo. Tussen de keuze van Sangare die weg ging en Vranckx laten tekenen.. Zlu toch een appeltje eitje moeten zijn. Benieuwd naar het befaamde Day after interview.
    Misschien had Vranckx PSV wel een deadline gesteld dat de mondelinge overeenkomst geldig was tot een bepaalde datum. ;)
    Last edited by Gundogang on 01 Sep 2023, 19:30, edited 1 time in total.
    Jur1913
    Internationale topspeler

TomPSV023 wrote: 01 Sep 2023, 19:26 Ik geef dit nog niet helemaal op, wel zojuist een KLM geland vanaf Hannover. Schouten kwam er ook gewoon mee he
    En terecht. Bullshit zo'n vliegtuig laten vliegen voor één persoon
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    RJA
    Post Reply