Aster Vranckx
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Nou, dan halen we hem wel in de winter op als hij weer een half jaar op de bank heeft gezeten bij Wolfsburg.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Jeugdspeler
Moet je met een korreltje zout nemen. Bosz laat ook echt niet het achterste van zijn tong zien, mocht hij iets weten. Zal geen onderhandelingen willen verstoren. Is ook niet zijn taak om op dit moment zo'n vraag te beantwoorden.
- These users thanked the author Mikelb for the post:
- DonyellMalen
- Gijs4
- Ballenjongen
Dat PSV dan om 23u geen 'nee' meer kan zeggen is duidelijk. Maar neem aan dat NF ook een medische keuring moet uitvoeren (incl. reizen van speler), FA papierwerk/inschrijving in orde maken e.d. Dan wordt het voor NF toch ook onmogelijk om een speler aan te trekken als je pas om 23u de clausule triggert. Of weet iemand hoe dit in z'n werk gaat?
-
- Talent
Bosz roept sowieso de hele periode al dat je niet bij hem moet zijn voor dat soort vragen, maar roept ook dat ie elke dag met Earnie contact heeft. Een groot spel. We zien om 00:00 wel wat waar is.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
Laten we nog gewoon even afwachten. Ik neem aan dat Vranckx zich gewoon ergens op deze blauwe streep bevindt.
-
- Regelmatige invaller
Die baustelle lijken eeuwig te duren..Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Sep 2023, 15:14
Laten we nog gewoon even afwachten. Ik neem aan dat Vranckx zich gewoon ergens op deze blauwe streep bevindt.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hij is nog bezig met wegwerkzaamheden zie ik, als ie maar op tijd komt!Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑01 Sep 2023, 15:14
- Lorenzo von Matterhorn
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
-
- Talent
Iemand die zelf bij de persco was? "De vervanger wordt lastig" of "De vervanger wordt l'Aster" lijkt zo op elkaar.
- These users thanked the author FutureLysar for the post:
- SKERLA
-
Ik denk niet dat Pierre van Hooijdonk nog komt voetballen hoor
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- ArdaMattaveld
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
- Lorenzo von Matterhorn
Lastig is het sowieso op de laatste dag. Wil niet zeggen dat er niks gaat lukken.
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 2):
- colocolofc • DonyellMalen
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Nou de opties aan het verkennen om half 4 op deadline day komt ook een beetje amateuristisch over Maar zoals hier boven gezegd gaat Bosz geen uitspraken doen die de onderhandelingen in gevaar kunnen brengen.
-
- Jeugdinternational
Deze had ik nog niet eerder gehoord, plusje voor jou!FutureLysar wrote: ↑01 Sep 2023, 15:23 Iemand die zelf bij de persco was? "De vervanger wordt lastig" of "De vervanger wordt l'Aster" lijkt zo op elkaar.
- Juancho
- Mister PSV
Vranckx lijkt dus toch echt niet meer te komen. Te kort dag lijkt me en als de deal al wel grotendeels rond was, was dat echt wel bekend geworden. Alle ballen op Sanchez nu.
Tegenvallend na al die berichten dat Vranckx al die tijd al rond was en het afwachten was op de verkoop van Sangare. Nu maar bidden dat Schouten een heel seizoen lang fit blijft
Tegenvallend na al die berichten dat Vranckx al die tijd al rond was en het afwachten was op de verkoop van Sangare. Nu maar bidden dat Schouten een heel seizoen lang fit blijft
Last edited by Juancho on 01 Sep 2023, 19:22, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
Winter kan ook gewoon nog he, ouwe doemdenkertJuancho wrote: ↑01 Sep 2023, 19:16 Vranckx lijkt dus toch echt niet meer te komen. Te kort dag lijkt me en als de deal alwel grotendeels rond was, was dat echt wel bekend geworden. Alle ballen op Sanchez nu.
Tegenvallend na al die berichten dat Vranckxal rijd was en het afwachten was op de verkoop van Sangare. Nu maar bidden dat Schouten een heel seizoen lang fit blijft
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Juancho
- Mister PSV
Ja dat kennen we, repareren in de winter. Of toch de zomer erop... Tis gewoon een vreemd verhaal aan het worden zo. Tussen de keuze van Sangare die weg ging en Vranckx laten tekenen.. Zlu toch een appeltje eitje moeten zijn. Benieuwd naar het befaamde Day after interview.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Regelmatige invaller
Misschien had Vranckx PSV wel een deadline gesteld dat de mondelinge overeenkomst geldig was tot een bepaalde datum.Juancho wrote: ↑01 Sep 2023, 19:23 Ja dat kennen we, repareren in de winter. Of toch de zomer erop... Tis gewoon een vreemd verhaal aan het worden zo. Tussen de keuze van Sangare die weg ging en Vranckx laten tekenen.. Zlu toch een appeltje eitje moeten zijn. Benieuwd naar het befaamde Day after interview.
Last edited by Gundogang on 01 Sep 2023, 19:30, edited 1 time in total.
-