Ik herhaal, PSV is defensief al een jaar of 2 a 3 erg matig en elke window weer is er een kans geweest dit aan te pakken. En elk jaar gaan er weer vele miljoenen over de toonbank maar de defensie aanpakken ho maar. En je hebt als PSV zijne gewoon een stabiele, betrouwbare achterhoede nodig om die stap omhoog te zetten. Ik ben super blij met Lozano maar hij lost het defensieve probleem niet op natuurlijk.
Er is dit jaar met zoveel geld gesmeten dat er geen enkel excuus is om geen verdediger van meer klasse te halen. En ja, we hebben gelukkig nog een paar uur dus laten we daar op hopen.
Maar alles weer opschuiven richting volgende window omdat niet alles kan in 1 Window is een excuus wat we iets te vaak hebben gehoort met bijbehorende gevolgen. Zowel sportief als financieel.
Last edited by Juancho on 01 Sep 2023, 19:58, edited 1 time in total.
Grasmat wrote: ↑01 Sep 2023, 19:50Die meldden straks ook met zekerheid dat Sanchez zou komen. Zo kan ik ook wel een medium zijn. Met hagel schieten en dan zal er vast wel eentje raak zijn...
En er komt ook nog een Amerikaanse centrumverdediger!
Danny03 wrote: ↑01 Sep 2023, 19:46
PSV heeft een akkoord met Burnley over CJ Egan meld PSV Medium net
Die meldden straks ook met zekerheid dat Sanchez zou komen. Zo kan ik ook wel een medium zijn. Met hagel schieten en dan zal er vast wel eentje raak zijn...
Is dat wat?
Voor jong PSV prima, voor PSV 1 is hij nog niet goed genoeg. Komt uit de City jeugdopleiding, daarna naar Burnley gegaan en laatste 6 maanden verhuurd. Lijkt me dus echt sterk dat hij voor het eerste wordt aangetrokken
We hebben natuurlijk prima versterkingen binnen gehaald en daar voor PSV begrippen ook wel de hoofdprijs aan uitgegeven.
Maar een CV was toch wel prioriteit nummer 1. Dat we 4 uur voor het eind van de transferwindow nog geen nieuwe CV hebben, is wel verontrustend. Als we alsnog Sanchez binnenhalen, heb je goed gegokt. Maar als dat niet lukt, heb je ook wel echt een misser gemaakt.
Die meldden straks ook met zekerheid dat Sanchez zou komen. Zo kan ik ook wel een medium zijn. Met hagel schieten en dan zal er vast wel eentje raak zijn...
En dat PSV deze window sowieso een Amerikaanse CV zou halen
Ik neem je graag mee na de status van de PSV selectie na alle vertrokken spelers
Vertessen-Luuk-Bakayoko
Sangare- Veerman -Til
Pva-Boscagli-ramalho-teze
Benny
Ga je nu met droge ogen beweren dat je liever met Sanchez de voorrondes in was gegaan als dit had betekent dat we met Vertessen op linksbuiten hadden moeten aantreden?
Vleugelspelers waren ook een prioriteit
Het middenveld versterken ook want anders had je met Til kunnen opdraven.
Maargoed we hebben nog 4 uur
Wat loop je nou allemaal te raaskallen? Ik heb het nooit over Lang gehad, maar over Lozano.
Jij zegt toch zelf dat een cv prioriteit nummer 1 had moeten zijn? Ik geef je het scenario waarin we een andere prioriteit (basis Linksbuiten) hadden laten liggen en eerst jouw prioriteit (Basis RCV) hadden gehaald.
De vraag is of je liever dat scenario had gehad? Niet zo lastig toch? Dus nogmaals liever 15 miljoen voor Sanchez 3 weken terug of zoals het nu is gelopen met Lang eerst
De komst van Lozano staat hierbuiten, dat is een buitenkansje
Wat loop je nou allemaal te raaskallen? Ik heb het nooit over Lang gehad, maar over Lozano.
Jij zegt toch zelf dat een cv prioriteit nummer 1 had moeten zijn? Ik geef je het scenario waarin we een andere prioriteit (basis Linksbuiten) hadden laten liggen en eerst jouw prioriteit (Basis RCV) hadden gehaald.
De vraag is of je liever dat scenario had gehad? Niet zo lastig toch? Dus nogmaals liever 15 miljoen voor Sanchez 3 weken terug of zoals het nu is gelopen met Lang eerst
Volgens mij ben jij echt compleet de weg kwijt. Kijk eens even hoeveel miljoenen we deze window hebben uitgegeven. Daar had een centrale verdediger bij moeten zitten. Punt.
Volgens mij ben jij echt compleet de weg kwijt. Kijk eens even hoeveel miljoenen we deze window hebben uitgegeven. Daar had een centrale verdediger bij moeten zitten. Punt.