ja ni voor niks maar 2k volgers
Transferwindow 2023/24
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Gereserveerd. Die kan ook gewoon weer afgezegd worden.degans4567 wrote: ↑01 Sep 2023, 20:08 Ben benieuwd wie we dan uit de hoger goed gaan toveren. Zeker omdat onze Rickert heeft gezegd dat er vanavond nog een keuring op de planning staat.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Laat maar terugkomen dan. Had gehoopt na vandaag sterker voor de dag te komen, maar zijn enkel verzwakt.
-
- Meervoudig international
Geen CV, geen back up 6-8 is wel echt een killer in de CL.
4 jaar op rij geen fatsoenlijke verdediger kopen is wel echt een falend beleid. Voorin sterk, achterin niks.
4 jaar op rij geen fatsoenlijke verdediger kopen is wel echt een falend beleid. Voorin sterk, achterin niks.
- These users thanked the author Sao-Mellow for the post:
- Juancho
- Joenepsv
- Legende
Goh. Sanchez te duur? Dat zag werkelijk niemand aankomen. Spurs is de laatste club waar je mee moet onderhandelen zo lang die Levy er zit. Die heeft schijt aan de hele wereld. Het is gewoon dom dat je zo lang wacht op een speler. Stewart heeft een geweldige window gedraaid maar hij gaat wel als een nachtkaars uit. Geen Cv en Sangaré vertrokken, dan doe je wel echt een jasje uit.
-
- Meervoudig international
Morgen weer lekker allemaal namen hier op het forum van contractvrije centrumverdedigers die we alsnog zouden kunnen halen.
- These users thanked the author johan derksen for the post (total 3):
- Trixm • SKERLA • JandeVakantieman
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zou echt stevig balen als we zo'n goede window niet weten af te sluiten met minimaal een CV.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Juancho
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Sanga is nog niet weg.Joenepsv wrote: ↑01 Sep 2023, 20:10 Goh. Sanchez te duur? Dat zag werkelijk niemand aankomen. Spurs is de laatste club waar je mee moet onderhandelen zo lang die Levy er zit. Die heeft schijt aan de hele wereld. Het is gewoon dom dat je zo lang wacht op een speler. Stewart heeft een geweldige window gedraaid maar hij gaat wel als een nachtkaars uit. Geen Cv en Sangaré vertrokken, dan doe je wel echt een jasje uit.
-
- Nationale topspeler
-
- Regelmatige invaller
Ik kan er prima mee leven als Sanchez niet komt. Heb sterke twijfels bij zijn voetballende kwaliteiten en vind hem veel te duur. Had mijn hoop op Debast gevestigd, maar ben benieuwd waar ze nu mee komen.
-
Ik hoop zo dat ik nog een krat bier mag laten bezorgen bij ArdbegEindhovenvoetbal wrote: ↑16 Jul 2023, 16:58Je hebt ook wel gelijk. Een beetje dan. Wedje leggen? Krat pils voor jou als we een serieuze cv halen deze zomer. Categorie Sanchez, echt een steunpilaar. Kratje pils voor mij als we in de categorie Beelen of huur aankomen zoals Branthwaite.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- Ardbeg
-
- Legende
We zijn weer aardig in paniek dames. Wacht nou gewoon even, Don Ernesto ligt nog niet op bed.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- JandeVakantieman
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- GillesdelaCroquette
Paniek? Het lijkt wel een losgeslagen horde Karens die hun zin niet krijgt. MANAGER!!Josef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2023, 20:11 We zijn weer aardig in paniek dames. Wacht nou gewoon even, Don Ernesto ligt nog niet op bed.
Last edited by GillesdelaCroquette on 01 Sep 2023, 20:15, edited 1 time in total.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 2):
- RV1913 • TotalBB
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik wil graag even bewijs zien dat ie niet op dat jubileumgala achter Maddy aan de polonaise aan het lopen is met een pul bier in zijn klauwen.Josef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2023, 20:11 We zijn weer aardig in paniek dames. Wacht nou gewoon even, Don Ernesto ligt nog niet op bed.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En een stijve willieGrasmat wrote: ↑01 Sep 2023, 20:14Ik wil graag even bewijs zien dat ie niet op dat jubileumgala achter Maddy aan de polonaise aan het lopen is met een pul bier in zijn klauwen.Josef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2023, 20:11 We zijn weer aardig in paniek dames. Wacht nou gewoon even, Don Ernesto ligt nog niet op bed.