Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Menno1 wrote: 01 Sep 2023, 20:26 Nou leuk. Maar nog steeds geen verdediger. Heb je straks een selectie met 5 spelers voor de 10, 1 voor de 6 en die moet dan CV spelen omdat we er geen fatsoenlijke hebben. En dan 1 knetter dure vleugelspeler op de bank ook nog.
Je zou haast denken dat Brands weer aan de knoppen zit.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Ik moet de hele tijd maar aan die arme Vranckx denken. Zo sneu.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
    Asterix11 TinusFieseFriedrich
    Zuc0
    Nationale topspeler

colocolofc wrote: 01 Sep 2023, 20:26
    Zuc0 wrote: 01 Sep 2023, 20:25

Prachtig! En wat een goede vondst om Guus te koppelen. Dikke complimenten voor het mediateam!
    Snel van mening veranderd?
    Nee mijn ironie is vrij standvastig kan ik je vertellen :).
    Balinho
    Internationale topspeler

Sjaakbanaan1913 wrote: 01 Sep 2023, 20:19

Daar is ie dan eindelijk de aankondiging
    Ik vind me dit toch een partij mooi zeg. :heart:
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    MaartenV
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2023, 20:27 Ik moet de hele tijd maar aan die arme Vranckx denken. Zo sneu.
    Vranckx bestaat gewoon niet. Is allemaal een complot geweest.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Spanning en sensatie heren. Hopelijk staan Mart en Davinson niet in de file zo! :mrgreen:
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
    CasDeefPeefFieseFriedrich
    Josef Dettelbacher
    Legende

Vanthaman18 wrote: 01 Sep 2023, 20:27 Ik moet de hele tijd maar aan die arme Vranckx denken. Zo sneu.
    Wat, Anne Frank? Die is niet haalbaar denk ik.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    SlothtinPowers
    Jeugdspeler

Weten we eigenlijk waarom Vranckx niet gaat komen? Toch geen geld voor? Speler geen zin meer?
    Trixm
    Vedette

Josef Dettelbacher wrote: 01 Sep 2023, 20:18 Is het jullie opgevallen dat Armada al twee dagen op rij een Aster grap maakt en dan vervolgens HAHAHAHAHAHA roept?

Image
    Is er iemand opgevallen dat armada zich al tijden voordoet als insider maar er structureel naast zit?
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    STRAEHV
    Saibari is underrated.
    Standbeeld
    Mister PSV

Ykhim wrote: 01 Sep 2023, 20:28 Spanning en sensatie heren. Hopelijk staan Mart en Davinson niet in de file zo! :mrgreen:
    Ze hebben een Harley Davidson geregeld.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    SKERLA
    Juancho
    Mister PSV

Gewoon moeite om m'n tranen te bedwingen bij dat filmpje van onze Lozano. Ik heb geen fuck met die wannabee gangsters en die lachwekkende stoel maar dit... Dit typeert voor mij PSV. La Familia. ❤️
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Zico
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Cas
    Meervoudig international

Ykhim wrote: 01 Sep 2023, 20:28 Spanning en sensatie heren. Hopelijk staan Mart en Davinson niet in de file zo! :mrgreen:
    180 linkerbaan, we crowdfunden de boetes wel
    Tjompie
    Internationale topspeler

johan derksen wrote: 01 Sep 2023, 20:10 Morgen weer lekker allemaal namen hier op het forum van contractvrije centrumverdedigers die we alsnog zouden kunnen halen.

Image
    Deze komt alleen als iedereen zijn naam altijd goed spelt

https://www.transfermarkt.nl/sokratis-p ... eler/34322
    M.Delgado
    Vaste waarde in elftal

Juancho wrote: 01 Sep 2023, 20:29 Gewoon moeite om m'n tranen te bedwingen bij dat filmpje van onze Lozano. Ik heb geen fuck met die wannabee gangsters maar dit... Dit typeert voor mij PSV. La Familia. ❤️
    Fan-fucking-tas-tisch!! ❤️🤍
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 01 Sep 2023, 20:26 Nou leuk. Maar nog steeds geen verdediger. Heb je straks een selectie met 5 spelers voor de 10, 1 voor de 6 en die moet dan CV spelen omdat we er geen fatsoenlijke hebben. En dan 1 knetter dure vleugelspeler op de bank ook nog.
    Kun jij niet met een groot spandoek met 'hup' erop voor het kantoor van Deloitte of PWC gaan staan?
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
    SKERLA
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    grasveld
    Internationale topspeler

Nog 3 uur en 30 minuten. Met de minuut wordt het minder waarschijnlijk dat het doorgaat.

Middenveld is top, maar qua 6 kwantitatief dun bezet. Aanval is gewoon helemaal top. Beste linie in jaren.

De verdediging is van een bedenkelijk niveau, net als vorig jaar. Door een beter collectief kan dat mogelijk gemaskeerd worden. Al heeft de speelstijl van Bosz wel het gevolg dat je achterin eerder 1 op 1 staat.
    Cas
    Meervoudig international

johan derksen wrote: 01 Sep 2023, 20:10 Morgen weer lekker allemaal namen hier op het forum van contractvrije centrumverdedigers die we alsnog zouden kunnen halen.

Image
    Sergio Ramos is nog transfervrij, daar zou ik voor tekenen…
    Josef Dettelbacher
    Legende

Elfrink heeft gewoon binnen PSV geregeld dat Sanchez al sinds vanochtend op het stadion is, en dat ze net zo lang wachten met aankondigen tot Juancho een psychose krijgt.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 3):
    ArdbegYkhimFieseFriedrich
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Sanga officieel rond. Nou dan nu Vranckx binnenharken.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 01 Sep 2023, 20:31
    Elfrink heeft gewoon binnen PSV geregeld dat Sanchez al sinds vanochtend op het stadion is, en dat ze net zo lang wachten met aankondigen tot @Juancho een psychose krijgt.
    Zit ie daar dan al niet chronisch in?
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Ardbeg
    Jur1913
    Internationale topspeler

Cas wrote: 01 Sep 2023, 20:31

Image
    Sergio Ramos is nog transfervrij, daar zou ik voor tekenen…
    Transfervrije spelers vragen doorgaans een flinke tekenbonus en dat zal Ramos ook wel doen lijkt me
    Josef Dettelbacher
    Legende

Tjompie wrote: 01 Sep 2023, 20:30

Image
    Deze komt alleen als iedereen zijn naam altijd goed spelt

https://www.transfermarkt.nl/sokratis-p ... eler/34322
    Papalamepiemelos

Ah, jammer!
    Lente
    Meervoudig international

Dat Vranckx niet meer ging komen zat er dik in. Bosz gaat voor kwaliteit (Lang, Schouten, Lozano) en niet voor kwantiteit, 20 + 4 regel van Bosz. Die heeft in Lyon zijn vingers gebrand aan een te grote selectie en dat doet die niet nog eens. ‘Waterdragers’ als Kitolano of Guti doet Bosz niet aan. Guti is gewoon doorgeselecteerd. Met de komst van Schouten is er denk ik een streep door Vranckx gegaan. Schouten was nummer 1 op de lijst en heeft het perfecte Bosz profiel. Vranckx opzich ook wel maar PSV gaat niet nog een speler van 12 mlj op de bank zetten (naast bijvoorbeeld Pepi en Lozano / Baka / Lang en Tillman). Dat kunnen we ons niet permitteren en Schouten had dus de voorkeur. Denk dat het vertrek van Sangare ook geen hele grote aderlating is voor Bosz want nu kan hij z’n middenveld nog beter op elkaar afstemmen met Schouten in de Schöne 🤮 rol en in dienst van Veerman. Sánchez zal de vervanger van Sanga zijn qua salaris. Denk dat Sánchez één op één het salaris van Sanga over kan nemen. Alleen heeft Stewart wel echt stalen ballen door zolang te blijven wachten op een eventueel vertrek van Sanga hiervoor. Hopelijk komt hem dit niet te duur te staan.

Anderzijds siert het Bosz en Stewart wel dat ze enkel voor kwaliteit willen gaan. Ik denk dat Schouten als centrale verdediger geen duurzame oplossing is voor Bosz en dit puur een noodgreep voor de wedstrijden tegen de Rangers was. Die gaat z’n team na vanavond 00:00 uur opnieuw inrichten met Schouten als eerste op papier op het middenveld. Mocht Ramalho naar de bank verdwijnen dan denk ik Teze centraal en Dest en Van Aanholt als back. Mocht Schouten geblesseerd raken dan wordt dat intern opgevangen. Boscalgi een linie naar voren, Land wordt er bij gehaald, wellicht krijgt Mauro weer een rol. We gaan echt all in (zeker als Sánchez nog gaat lukken) maar het wil niet zeggen dat we helemaal niet meer de afschrijvingen kijken. Vranckx halen als back up is to much en Peter is bang dat er dan mensen achter aan de kar gaan hangen en het proces gaan verstoren. Voor de voorste drie kun je je dat nog veroorloven want die worden iedere wedstrijd gewisseld en daar kom je makkelijker aan je minuten, op het middenveld en achterin is dat wat lastiger. Als enkel Sánchez nog gaat lukken, waar ze blijkbaar op gewacht hebben met de verkoop van Sanga en nu alles op alles voor aan het zetten zijn krijgt Stewart een 10 met een griffel van mij. Bosz had deze na dinsdag al te pakken 😁.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    Lucky Luc
    Oh PSV wat je met me doet…
    Tjompie
    Internationale topspeler

Daar is onze verdediger ;)

11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ok daar is de oplossing voor CVM.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):