Je zou haast denken dat Brands weer aan de knoppen zit.
Transferwindow 2023/24
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik moet de hele tijd maar aan die arme Vranckx denken. Zo sneu.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
- Asterix • 11 Tinus • FieseFriedrich
-
- Nationale topspeler
Nee mijn ironie is vrij standvastig kan ik je vertellen .
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Vranckx bestaat gewoon niet. Is allemaal een complot geweest.Vanthaman18 wrote: ↑01 Sep 2023, 20:27 Ik moet de hele tijd maar aan die arme Vranckx denken. Zo sneu.
-
- Legende
Wat, Anne Frank? Die is niet haalbaar denk ik.Vanthaman18 wrote: ↑01 Sep 2023, 20:27 Ik moet de hele tijd maar aan die arme Vranckx denken. Zo sneu.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Jeugdspeler
- Trixm
- Vedette
Is er iemand opgevallen dat armada zich al tijden voordoet als insider maar er structureel naast zit?Josef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2023, 20:18 Is het jullie opgevallen dat Armada al twee dagen op rij een Aster grap maakt en dan vervolgens HAHAHAHAHAHA roept?
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Juancho
- Mister PSV
Gewoon moeite om m'n tranen te bedwingen bij dat filmpje van onze Lozano. Ik heb geen fuck met die wannabee gangsters en die lachwekkende stoel maar dit... Dit typeert voor mij PSV. La Familia.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Tjompie
Deze komt alleen als iedereen zijn naam altijd goed speltjohan derksen wrote: ↑01 Sep 2023, 20:10 Morgen weer lekker allemaal namen hier op het forum van contractvrije centrumverdedigers die we alsnog zouden kunnen halen.
https://www.transfermarkt.nl/sokratis-p ... eler/34322
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
- GillesdelaCroquette
Kun jij niet met een groot spandoek met 'hup' erop voor het kantoor van Deloitte of PWC gaan staan?
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- SKERLA
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
Nog 3 uur en 30 minuten. Met de minuut wordt het minder waarschijnlijk dat het doorgaat.
Middenveld is top, maar qua 6 kwantitatief dun bezet. Aanval is gewoon helemaal top. Beste linie in jaren.
De verdediging is van een bedenkelijk niveau, net als vorig jaar. Door een beter collectief kan dat mogelijk gemaskeerd worden. Al heeft de speelstijl van Bosz wel het gevolg dat je achterin eerder 1 op 1 staat.
Middenveld is top, maar qua 6 kwantitatief dun bezet. Aanval is gewoon helemaal top. Beste linie in jaren.
De verdediging is van een bedenkelijk niveau, net als vorig jaar. Door een beter collectief kan dat mogelijk gemaskeerd worden. Al heeft de speelstijl van Bosz wel het gevolg dat je achterin eerder 1 op 1 staat.
-
- Meervoudig international
Sergio Ramos is nog transfervrij, daar zou ik voor tekenen…johan derksen wrote: ↑01 Sep 2023, 20:10 Morgen weer lekker allemaal namen hier op het forum van contractvrije centrumverdedigers die we alsnog zouden kunnen halen.
-
- Legende
Elfrink heeft gewoon binnen PSV geregeld dat Sanchez al sinds vanochtend op het stadion is, en dat ze net zo lang wachten met aankondigen tot Juancho een psychose krijgt.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 3):
- Ardbeg • Ykhim • FieseFriedrich
- Vanthaman18
- Vanthaman18
Zit ie daar dan al niet chronisch in?Josef Dettelbacher wrote: ↑01 Sep 2023, 20:31Elfrink heeft gewoon binnen PSV geregeld dat Sanchez al sinds vanochtend op het stadion is, en dat ze net zo lang wachten met aankondigen tot @Juancho een psychose krijgt.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Ardbeg
-
Transfervrije spelers vragen doorgaans een flinke tekenbonus en dat zal Ramos ook wel doen lijkt meCas wrote: ↑01 Sep 2023, 20:31Sergio Ramos is nog transfervrij, daar zou ik voor tekenen…johan derksen wrote: ↑01 Sep 2023, 20:10 Morgen weer lekker allemaal namen hier op het forum van contractvrije centrumverdedigers die we alsnog zouden kunnen halen.
-
- Legende
PapalamepiemelosTjompie wrote: ↑01 Sep 2023, 20:30Deze komt alleen als iedereen zijn naam altijd goed speltjohan derksen wrote: ↑01 Sep 2023, 20:10 Morgen weer lekker allemaal namen hier op het forum van contractvrije centrumverdedigers die we alsnog zouden kunnen halen.
https://www.transfermarkt.nl/sokratis-p ... eler/34322
Ah, jammer!
- Lente
- Meervoudig international
Dat Vranckx niet meer ging komen zat er dik in. Bosz gaat voor kwaliteit (Lang, Schouten, Lozano) en niet voor kwantiteit, 20 + 4 regel van Bosz. Die heeft in Lyon zijn vingers gebrand aan een te grote selectie en dat doet die niet nog eens. ‘Waterdragers’ als Kitolano of Guti doet Bosz niet aan. Guti is gewoon doorgeselecteerd. Met de komst van Schouten is er denk ik een streep door Vranckx gegaan. Schouten was nummer 1 op de lijst en heeft het perfecte Bosz profiel. Vranckx opzich ook wel maar PSV gaat niet nog een speler van 12 mlj op de bank zetten (naast bijvoorbeeld Pepi en Lozano / Baka / Lang en Tillman). Dat kunnen we ons niet permitteren en Schouten had dus de voorkeur. Denk dat het vertrek van Sangare ook geen hele grote aderlating is voor Bosz want nu kan hij z’n middenveld nog beter op elkaar afstemmen met Schouten in de Schöne rol en in dienst van Veerman. Sánchez zal de vervanger van Sanga zijn qua salaris. Denk dat Sánchez één op één het salaris van Sanga over kan nemen. Alleen heeft Stewart wel echt stalen ballen door zolang te blijven wachten op een eventueel vertrek van Sanga hiervoor. Hopelijk komt hem dit niet te duur te staan.
Anderzijds siert het Bosz en Stewart wel dat ze enkel voor kwaliteit willen gaan. Ik denk dat Schouten als centrale verdediger geen duurzame oplossing is voor Bosz en dit puur een noodgreep voor de wedstrijden tegen de Rangers was. Die gaat z’n team na vanavond 00:00 uur opnieuw inrichten met Schouten als eerste op papier op het middenveld. Mocht Ramalho naar de bank verdwijnen dan denk ik Teze centraal en Dest en Van Aanholt als back. Mocht Schouten geblesseerd raken dan wordt dat intern opgevangen. Boscalgi een linie naar voren, Land wordt er bij gehaald, wellicht krijgt Mauro weer een rol. We gaan echt all in (zeker als Sánchez nog gaat lukken) maar het wil niet zeggen dat we helemaal niet meer de afschrijvingen kijken. Vranckx halen als back up is to much en Peter is bang dat er dan mensen achter aan de kar gaan hangen en het proces gaan verstoren. Voor de voorste drie kun je je dat nog veroorloven want die worden iedere wedstrijd gewisseld en daar kom je makkelijker aan je minuten, op het middenveld en achterin is dat wat lastiger. Als enkel Sánchez nog gaat lukken, waar ze blijkbaar op gewacht hebben met de verkoop van Sanga en nu alles op alles voor aan het zetten zijn krijgt Stewart een 10 met een griffel van mij. Bosz had deze na dinsdag al te pakken .
Anderzijds siert het Bosz en Stewart wel dat ze enkel voor kwaliteit willen gaan. Ik denk dat Schouten als centrale verdediger geen duurzame oplossing is voor Bosz en dit puur een noodgreep voor de wedstrijden tegen de Rangers was. Die gaat z’n team na vanavond 00:00 uur opnieuw inrichten met Schouten als eerste op papier op het middenveld. Mocht Ramalho naar de bank verdwijnen dan denk ik Teze centraal en Dest en Van Aanholt als back. Mocht Schouten geblesseerd raken dan wordt dat intern opgevangen. Boscalgi een linie naar voren, Land wordt er bij gehaald, wellicht krijgt Mauro weer een rol. We gaan echt all in (zeker als Sánchez nog gaat lukken) maar het wil niet zeggen dat we helemaal niet meer de afschrijvingen kijken. Vranckx halen als back up is to much en Peter is bang dat er dan mensen achter aan de kar gaan hangen en het proces gaan verstoren. Voor de voorste drie kun je je dat nog veroorloven want die worden iedere wedstrijd gewisseld en daar kom je makkelijker aan je minuten, op het middenveld en achterin is dat wat lastiger. Als enkel Sánchez nog gaat lukken, waar ze blijkbaar op gewacht hebben met de verkoop van Sanga en nu alles op alles voor aan het zetten zijn krijgt Stewart een 10 met een griffel van mij. Bosz had deze na dinsdag al te pakken .
Oh PSV wat je met me doet…