Bij mij ebt de hoop op een CV langzaam weg. Zoals zo vaak gezegd CV had topprioriteit moeten zijn maar nu 3 uur voor de deadline nog niks.
En het meest vervelende vind ik dat met een topCV dit elftal met het inslijpen van Boszbal echt wel eens een heel mooi seizoen tegemoet had kunnen gaan. Kan natuurlijk nog steeds maar deze verdediging is echt beperkt. Helaas.
Transferwindow 2023/24
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Vranckx staat al weken klaarLarsKempie wrote: ↑01 Sep 2023, 20:43 Totaal onbegrijpelijk dit. Als je geen CV of CVM hebt klaarstaan waarom accepteer je dan een bod onder de clausule voor Sangare? Dat vraagt echt om uitleg, zeker omdat Sangare volgens berichten niet te springen stond om weg te gaan….. onbegrijpelijk
-
- Regelmatige invaller
Last minute poging doen om Hato binnen te hengelen? 5m waard volgens Transfermarkt. Het dubbele bieden.
Wie wil er nou niet Champions League spelen bij de mooiste club van Nederland?
- Ardbeg
- Mister PSV
Wacht nou eens even manLarsKempie wrote: ↑01 Sep 2023, 20:43 Totaal onbegrijpelijk dit. Als je geen CV of CVM hebt klaarstaan waarom accepteer je dan een bod onder de clausule voor Sangare? Dat vraagt echt om uitleg, zeker omdat Sangare volgens berichten niet te springen stond om weg te gaan….. onbegrijpelijk
-
- Meervoudig international
Handig dat ze er even bij zetten dat Lozano de tweede van rechts op de foto is.
- These users thanked the author johan derksen for the post (total 2):
- Jwoeloe • SKERLA
-
- Nationale topspeler
Misschien omdat je niet eindeloos geld kunt uitgeven zonder een grote verkoop ?LarsKempie wrote: ↑01 Sep 2023, 20:43 Totaal onbegrijpelijk dit. Als je geen CV of CVM hebt klaarstaan waarom accepteer je dan een bod onder de clausule voor Sangare? Dat vraagt echt om uitleg, zeker omdat Sangare volgens berichten niet te springen stond om weg te gaan….. onbegrijpelijk
-
- Basisspeler
Ik lees het ook zo. Hopelijk komt er nog iemand bij!PSVAchterhoek wrote: ↑01 Sep 2023, 20:40Als ik heeeel eerlijk ben denk ik dat dit onze nieuwe CV is. Ik interpreteer Riks woorden als: “Dit was niet de A-keuze, maar PSV heeft moeten doorschakelen en dit is het geworden.”
Of ben ik de enige die het zo leest?
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
-
- Vedette
Het is een lachwekkende keuze. Loop je een heel seizoen tegen een schutterende verdediging aan te kijken, haal je CL en daarmee tientallen miljoenen binnen en kom je aankakken met een jeugdspeler van Burnley.
Last edited by Johann Vogel on 01 Sep 2023, 20:46, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post (total 2):
- TomPSV • milansandro
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
En 90 minuten champions league, dat is meer dan de gemiddelde PSV spelerMaartenV wrote: ↑01 Sep 2023, 20:42Hoho, hij heeft al wel 3 minuten in de premier league gespeeld. Knap last minute gekaapt door Earnest !Johann Vogel wrote: ↑01 Sep 2023, 20:38 Gelukkig een jeugdspeler van fucking Burnley, die gaat ons redden.
-
- Meervoudig international
10 miljoen moet toch ook wel genoeg zijn om Geertruida binnen te halen.tezzyunited wrote: ↑01 Sep 2023, 20:44 Last minute poging doen om Hato binnen te hengelen? 5m waard volgens Transfermarkt. Het dubbele bieden.
-
- Regelmatige invaller
Telegraaf hea, altijd even prikkenjohan derksen wrote: ↑01 Sep 2023, 20:45
Handig dat ze er even bij zetten dat Lozano de tweede van rechts op de foto is.
- Armada
- Internationale topspeler
Ik ga er vanuit dat we nog niet klaar zijn.Johann Vogel wrote: ↑01 Sep 2023, 20:46Het is een lachwekkende keuze. Loop je een heel seizoen tegen een schutterende verdediging, haal je CL en daarmee tientallen miljoenen binnen en kom je aankakken met een jeugdspeler van Burnley.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Als ik het artikel op VI lees is dit onze CV en is het daarna klaar. Helaas, ik had het graag anders gezien eigenlijk
-
- Bankzitter
D'n Showvink zal em wel seponeren.
-
- Vedette
Ik mag het hopen.Armada wrote: ↑01 Sep 2023, 20:46Ik ga er vanuit dat we nog niet klaar zijn.Johann Vogel wrote: ↑01 Sep 2023, 20:46
Het is een lachwekkende keuze. Loop je een heel seizoen tegen een schutterende verdediging, haal je CL en daarmee tientallen miljoenen binnen en kom je aankakken met een jeugdspeler van Burnley.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Uit het artikelPSV heeft zich deze zomer al op veel posities versterkt met in veel gevallen spelers die tot de verbeelding spreken, maar centraal achterin was er nog geen aanwinst te bewonderen. Met Egan-Riley, die bij de Premier League-promovendus weinig aan spelen toe kwam, moet daar op het allerlaatste moment nog verandering in komen.
-
- Basisspeler
Dit gevoel heb ik de afgelopen jaren iedere keer op deadline day gehad. En dan stuurt Rik dadelijk "de lampjes gaan uit in het Philips Stadion".
- These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
- Grasmat
- Juancho
- Mister PSV
Je bent altijd negatief over anderen en hun manier van posten en beleving valt me op, maar heb jezelf ook door dat je daarmee zelf ook... Tja uhm net zo negatief bent als, wat je anderen kwalijk neemt?
De o zo negatieve houding die jou blijkbaar zo irriteert is tenminste nog gebaseerd op een immens groot PSV hart. Bij jou lijkt het vooral persoonlijk te zijn ofzo. Ik kan er iig geen link mee leggen wbt PSV.
Last edited by Juancho on 01 Sep 2023, 20:53, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Kan het niet zijn dat PSV afwacht tot Nottingham akkoord heeft gegeven en dat PSV dan de transfer bekend maakt.
Dat men daar op wacht en Sanchez vandaag al op locatie gekeurd is?
Dat men daar op wacht en Sanchez vandaag al op locatie gekeurd is?
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- SKERLA