Wat de fuckPSVAchterhoek wrote: ↑01 Sep 2023, 20:48Uit het artikelPSV heeft zich deze zomer al op veel posities versterkt met in veel gevallen spelers die tot de verbeelding spreken, maar centraal achterin was er nog geen aanwinst te bewonderen. Met Egan-Riley, die bij de Premier League-promovendus weinig aan spelen toe kwam, moet daar op het allerlaatste moment nog verandering in komen.
Transferwindow 2023/24
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Davinson Sanchez komt nog wel. Top elftal. Kan niet anders zeggen. Dit wordt een mooi jaar. Eindelijk na zo’n lange tijd heb ik er echt een goed gevoel over
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Dries Mertens
-
- Internationale topspeler
En toen ging het van een potentiële 9 naar een 5. Hoe goed we overal ook zijn, achterin is het weer puur brandhout. Echt een doodzonde als dit het is.PSVAchterhoek wrote: ↑01 Sep 2023, 20:48Uit het artikelPSV heeft zich deze zomer al op veel posities versterkt met in veel gevallen spelers die tot de verbeelding spreken, maar centraal achterin was er nog geen aanwinst te bewonderen. Met Egan-Riley, die bij de Premier League-promovendus weinig aan spelen toe kwam, moet daar op het allerlaatste moment nog verandering in komen.
- Joenepsv
- Legende
Sanchez, Montes, Debast, Branthwaite komen allemaal niet. Te laat.
Egan-Riley is een pleister. Handig om erbij te hebben. Vind het wel bizar dat ze hem willen huren op het laatste moment aangezien ze er al een half jaar mee bezig zijn.
In de winter zal Robinson wel transfervrij komen.
Egan-Riley is een pleister. Handig om erbij te hebben. Vind het wel bizar dat ze hem willen huren op het laatste moment aangezien ze er al een half jaar mee bezig zijn.
In de winter zal Robinson wel transfervrij komen.
-
- Vedette
In Engeland lekt nieuws best wel snel. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat in het geheim hebben gedaan. Plus het feit dat hij is meegereist is met selectie naar Burnley maakt die kans nog kleiner.Robson de Souza wrote: ↑01 Sep 2023, 20:50 Kan het niet zijn dat PSV afwacht tot Nottingham akkoord heeft gegeven en dat PSV dan de transfer bekend maakt.
Dat men daar op wacht en Sanchez vandaag al op locatie gekeurd is?
-
- Jeugdspeler
Lampen uit bij Top Support. Wat een teleurstelling. Snap echt niet hoe dit kan, al jaren zo’n drama (feitelijk gezien het aantal tegentreffers) verdediging en dan halen we alleen middenvelders en aanvallers.
Hoop dat ik mezelf kan uitlachen met dit bericht na het binnenhalen van Sanchez maar lijkt me sterk.
Hoop dat ik mezelf kan uitlachen met dit bericht na het binnenhalen van Sanchez maar lijkt me sterk.
-
- Bankzitter
- Boszball
- Verbannen
- Favoriete speler: Veerman
- De Realist
- Internationale topspeler
Je kan meen ik ook transfer doen onder voorbehoud dat de medische keuring goed is
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Nee hoor, zulke transfers worden dan afgerond onder de voorwaarde dat de speler door de medische keuring komt. Mocht hij hem niet doorstaan gaat de transfer niet doorSjorsensjimmie wrote: ↑01 Sep 2023, 20:54Nee hoeft niet, maar dan neem je als kopende club een enorm risico als er iets uitkomt wat niet goed is.
- fritske
- Bankzitter
Ik zie niet in hoe hierin staat dat dit de laatste versterking isPSVAchterhoek wrote: ↑01 Sep 2023, 20:48Uit het artikelPSV heeft zich deze zomer al op veel posities versterkt met in veel gevallen spelers die tot de verbeelding spreken, maar centraal achterin was er nog geen aanwinst te bewonderen. Met Egan-Riley, die bij de Premier League-promovendus weinig aan spelen toe kwam, moet daar op het allerlaatste moment nog verandering in komen.
- These users thanked the author fritske for the post:
- Darth Vader1913
-
- Vedette
Bijzonder kinderachtig die clowntjes overal
- These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 5):
- Joenepsv • Boszball • Juancho • Karfiooltje • MaartenV
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit lijkt mij wel wat. Ik zeg doen.tezzyunited wrote: ↑01 Sep 2023, 20:44 Last minute poging doen om Hato binnen te hengelen? 5m waard volgens Transfermarkt. Het dubbele bieden.
Wie wil er nou niet Champions League spelen bij de mooiste club van Nederland?
-
- Vedette
Egan-Riley is toch ook niet gekeurd bij TopSupport en toch is het rond.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Vanthaman18
-
- Meervoudig international
Is allemaal niet gebeurd. PSV vind het transferbedrag van Tottenham veel te hoog. Daar komen ze al weken niet uit, dus ook geen keuring mogelijk. Het gat is te groot tussen vraag en aanbod. En dat gaat in 3 uur niet veranderen.Robson de Souza wrote: ↑01 Sep 2023, 20:50 Kan het niet zijn dat PSV afwacht tot Nottingham akkoord heeft gegeven en dat PSV dan de transfer bekend maakt.
Dat men daar op wacht en Sanchez vandaag al op locatie gekeurd is?
- Boszball
- Verbannen
- Favoriete speler: Veerman