Levi wil Sanchez toch ook nog wel verkopen, die zal volgend jaar gratis de deur uit lopen en nog een jaar mega salaris opstrijken. Beetje hard tot get spelen en dief van zn eigen portemonnee zijn.
Hou toch op met je brandhout. Teze onder Bosz, Boscagli en Dest voldoen prima.
Als jij in sprookjes wil geloven en denkt dat een rcv niet de belangrijkste was van allemaal mag dat hoor. Die fout maakt PSV ook al jaren, dus kan het je amper kwalijk nemen. Ook niet klagen dan he het komende seizoen als we achterin weer flater op flater stapelen.
Volgens mij bepaalt PSV en niet jij of ik. En klagen over PSV doe ik nooit. Heeft namelijk geen enkele zin bij zaken waar ik 0,0 invloed op heb. Alleen maar negatieve energie.
Frisian1913 wrote: ↑01 Sep 2023, 21:02
Levi wil Sanchez toch ook nog wel verkopen, die zal volgend jaar gratis de deur uit lopen en nog een jaar mega salaris opstrijken. Beetje hard tot get spelen en dief van zn eigen portemonnee zijn.
Egan-Riley als back-up rechtsback is toch prima? Anticiperend op een vertrek van Sambo die (volgens geruchten hier eerder vandaag) een transfer wilt naar de zandbak. Staat daarmee ook los van een extra CV.
Je hebt straks dus Pepi en Lozano / Lang / Bakayoko op de bank. In het beste geval heeft dan die bank je 25 miljoen gekost (50 als je Baka bankt).
En dan aankomen met een vage hurling op CV terwijl je maanden de tijd had. Echt classic PSV. En zonde want deze groep in de CL had je echt door kunnen komen.
Frisian1913 wrote: ↑01 Sep 2023, 21:02
Levy is een van de totaal gestoorde TD's die aantoonbaar iedere keer bewijst dat hij gestoord is