Ibrahim Sangaré
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Jeugdspeler
Heb het gevoel dat Musampa zijn zaakwaarnemer een vies spelletje heeft gespeeld en Ibrahim heeft lopen manipuleren en onder druk heeft gezet.
Nooit een goed gevoel bij die Musampa gehad.
Had Sangare een veel mooiere stap gegund club als Newcastle was perfect voor hem geweest.
Had Sangare een veel mooiere stap gegund club als Newcastle was perfect voor hem geweest.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Held. Hij verdient nog een keer een mooi afscheid in ons stadion.
Ik kijk niet heel veel buitenlands voetbal, maar Sangare is er weer eens zo een die ik wil blijven volgen. Benieuwd hoe hij het daar zal doen. Net als bij Gakpo.
Ik kijk niet heel veel buitenlands voetbal, maar Sangare is er weer eens zo een die ik wil blijven volgen. Benieuwd hoe hij het daar zal doen. Net als bij Gakpo.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Zuc0
- Standbeeld
- Mister PSV
Musampa bracht Ibi naar PSV terwijl hij vanuit Toulouse al rechtstreeks naar de PL kon. Dat deed hij omdat hij PSV beter voor de ontwikkeling van Sangare vond. Ik denk dat je aannames op niks gebaseerd zijn. Sangare heeft deze moeilijke keuze gemaakt. Zo begreep ik het ook vanuit Rik.Zaka-PSV wrote: ↑02 Sep 2023, 07:34 Heb het gevoel dat Musampa zijn zaakwaarnemer een vies spelletje heeft gespeeld en Ibrahim heeft lopen manipuleren en onder druk heeft gezet.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 6):
- SKERLA • Eindhovenvoetbal • Ren Höek • Zico • TomV23 • koetje
- DonyellMalen
- Legende
- Persepolis
- Vedette
Dit vond ik een nare transfer. Sowieso dat zo'n glasbak weggaat, maar ook dat hij naar een club als Nottingham gaat. En dan is er ook nog geen directe vervanger gekomen. Smetje op een verder prima transferwindow.
-
Verdomme Ibi, niet zo ongelukkig kijken hoor. Dan maar faliekant mislukken daar, halen wij je voor 12 terug volgend jaar zomer.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- Ren Höek
- Vedette
NFFC was vorig seizoen een opvallende club omdat ze na de promotie bijna 2 complete nieuwe teams kochten. Maar ze zijn erin gebleven, ze hebben een prima coach en dit seizoen hebben ze enkele gerichte aankopen gedaan. Hun spel is niet briljant of vernieuwend of spectaculair, maar het is normaal gesproken wel beter dan wat ze in de oefenwedstrijd tegen ons lieten zien.
Hopelijk neemt Sangaré de Wijnaldum route.
Uitblinken bij een club uit het rechterrijtje en alle topclubs dom laten lijken omdat ze hem niet meteen hebben opgehaald bij PSV
MotD is in ieder geval nog leuker geworden om te kijken.
Hopelijk neemt Sangaré de Wijnaldum route.
Uitblinken bij een club uit het rechterrijtje en alle topclubs dom laten lijken omdat ze hem niet meteen hebben opgehaald bij PSV
MotD is in ieder geval nog leuker geworden om te kijken.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- trouwepsvfan
- Vedette
Hij jou ook (zelfs met emo muziek eronder)
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Persepolis
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ah "see you again". Die stapt dus over een jaar of vier met vrouw en kinderen op een regenachtige 31 augustus uit een privéjet op Eindhoven airport terwijl hij luid schreeuwend "MAAAAART!!!" roept.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- PhillipCocu • Ykhim • Ren Höek
-
- Nationale topspeler
Ik moest de tissues erbij pakken, wel even goed gekeken dat het niet de tissues van gisteren waren want die waren een beetje hard
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
trouwepsvfan wrote: ↑02 Sep 2023, 13:07Hij jou ook (zelfs met emo muziek eronder)
[/quote
Word er ook direct zelf emotioneel van , denk dat we deze man meer gaan missen dan wat sommige op dit moment beseffen.
Tijd zal het uitwijzen.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- trouwepsvfan
We can't change the world until we change ourselves.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
ESPN die nog even lekker bij de Eretribune Sangaré eruit pikt en vervolgens een lijst met uitgaande transfers met Sangaré op 30 miljoen. Je moet echt je fucking best doen om sommige transferbedragen niet mee te krijgen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nu hij niet op het wedstrijdformulier staat dringt het toch een beetje door dat hij vertrokken is. Blijft jammer. Ik mis hem nu al.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- voskat
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dat wordt Nottingham Forest kijken dan…Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 19:28 Nu hij niet op het wedstrijdformulier staat dringt het toch een beetje door dat hij vertrokken is. Blijft jammer. Ik mis hem nu al.
- Tjompie
Komt door transfermarkt.nl, de meeste nieuwssites hebben dit overgenomen
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vond ze ontzettend saai voetbal spelen tegen ons. Dat ga ik niet doen. Ik hou het lekker bij ons mooie PSV.Thijs wrote: ↑02 Sep 2023, 19:30Dat wordt Nottingham Forest kijken dan…Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 19:28 Nu hij niet op het wedstrijdformulier staat dringt het toch een beetje door dat hij vertrokken is. Blijft jammer. Ik mis hem nu al.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dan gaat jouw liefde voor Sangaré wel ver…Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 19:40Ik vond ze ontzettend saai voetbal spelen tegen ons. Dat ga ik niet doen. Ik hou het lekker bij ons mooie PSV.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
De vraag is dan: gaat Forest spannender worden omdat Ibi er nu speelt? Of gaat Ibi saaier worden omdat hij nu bij Forest speelt?Standbeeld wrote: ↑02 Sep 2023, 19:40Ik vond ze ontzettend saai voetbal spelen tegen ons. Dat ga ik niet doen. Ik hou het lekker bij ons mooie PSV.