Johan Bakayoko
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Ook voor de vorige reacties ervoor. Bedoelde in hoeveel termijnen.Standbeeld wrote: ↑31 Aug 2023, 20:44 Met Tikkie Business kan je maar 5k per keer overmaken met een max van 15k per dag. Helaas jongens.
Wel belangrijk want dat heeft ook invloed op hoe/welke spelers wij PSV dan mogelijk kunnen aantrekken.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Het was maar een grapje (van iedereen). Als Nottingham minder dan de clausule betaalt dan kan je de klok erop gelijkzetten dat PSV een heel groot bedrag, zo niet alles, ineens op de rekening wil hebben.BlackMambaSanga wrote: ↑01 Sep 2023, 15:46Ook voor de vorige reacties ervoor. Bedoelde in hoeveel termijnen.Standbeeld wrote: ↑31 Aug 2023, 20:44 Met Tikkie Business kan je maar 5k per keer overmaken met een max van 15k per dag. Helaas jongens.
Wel belangrijk want dat heeft ook invloed op hoe/welke spelers wij PSV dan mogelijk kunnen aantrekken.
-
- Basisspeler
Oh, en in het topic van Sangaré leek het erop of je wilde dat ie weggingPersepolis wrote: ↑01 Sep 2023, 15:16 Hij gaat gewoon de concurrentie aan. Iets wat we nodig hebben en de afgelopen jaren hebben gemist bij PSV: concurrentie. Wordt ie beter van.
Persepolis wrote: ↑01 Sep 2023, 15:46 kijk, dit is nou iemand die wél aan de bankrekening van de club denkt, JOHAN
- Persepolis
- Vedette
Het moge duidelijk zijn dat mijn post in de Sangaré topic niet helemaal serieus wasBrabander wrote: ↑01 Sep 2023, 15:50Oh, en in het topic van Sangaré leek het erop of je wilde dat ie weggingPersepolis wrote: ↑01 Sep 2023, 15:16 Hij gaat gewoon de concurrentie aan. Iets wat we nodig hebben en de afgelopen jaren hebben gemist bij PSV: concurrentie. Wordt ie beter van.Persepolis wrote: ↑01 Sep 2023, 15:46 kijk, dit is nou iemand die wél aan de bankrekening van de club denkt, JOHAN
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- Brabander • SKERLA
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
Volgens mij hebben we een kabel bij PSV
Geen leuke gedachte als 1 van deze vertrekt.
Zou het zeer jammer vinden wanneer nog dit seizoen zou gebeuren.
Teze, Saibari, Sangare en Bakayoko.
En over de contract verlenging van evt Saibari/Teze heb ik nog niets vernomen
Geen leuke gedachte als 1 van deze vertrekt.
Zou het zeer jammer vinden wanneer nog dit seizoen zou gebeuren.
Teze, Saibari, Sangare en Bakayoko.
En over de contract verlenging van evt Saibari/Teze heb ik nog niets vernomen
-
- Internationale topspeler
Er zijn drie soorten leugens: gewone leugens, grove leugens, en statistieken.
Maar ik heb het idee dat Johan mentaal wel goed in elkaar steek, dus ik heb er wel vertrouwen in dat er volgend jaar in de zomer een bod komt dat minimaal gelijkwaardig is aan het bod van Brentford nu (en eigenlijk moet dat volgend jaar gewoon als absolute ondergrens worden gehanteerd als Bakayoko zich dit seizoen weer goed verder ontwikkeld heeft met een hogere inzet als doel).
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
Niet verwacht dat hij zou blijven en verlengen! Nog steeds dan raar voor mij als fan, als je dan als Sangare alsnog zou vertrekken en op tv met je vinger steeds gebaren maakt alsof je wil blijven
Op PSV.nl heb ik nog niets gezien over Sangare's vertrek.
Op PSV.nl heb ik nog niets gezien over Sangare's vertrek.
-
- Vaste waarde in elftal
Bakayoko: 'Al bieden ze 100 miljoen, ik wil bij PSV blijven'
https://nos.nl/video/2488983-bakayoko-a ... sv-blijven
Johan is blij dat Lozano er bij is gekomen. Hoe meer goede spelers hoe meer kans om onze doelen te behalen.
Johan is blij dat Lozano er bij is gekomen. Hoe meer goede spelers hoe meer kans om onze doelen te behalen.
- De Realist
Dat is toch geweldig joh! Heerlijk ventje. Niet de allergrootste fan van de voetballer (nog) maar hoe hij verder alles beleeft en doet verdient een hele grote pluim.
- These users thanked the author De Realist for the post:
- 10. Nilis
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- DonyellMalen
- Legende
- Armada
“Ja ja, d’n Oude Ronaldo”DonyellMalen wrote: ↑02 Sep 2023, 23:28 Hahaha. Blijft fantastische video van Baka inderdaad, ‘de oude Ronaldo’. Mooie kerel.
“Ik dacht, waarom nie”
- hondjevandebakker
Start op het goede moment
- These users thanked the author hondjevandebakker for the post:
- Tutti Frutti
- DonyellMalen
- Legende
- ComeOnPSV
- Vedette
Voetballend vond ik het gisteren mwuah. Mag veel meer zijn man nog opzoeken en echt aanvallend nog betere keuzes maken. Ik denk dat het voor hem ook heel goed is dat een Lozano erin komt. Kan hij zich aan het niveau optrekken wat gevraagd wordt.
Dat zie ik ook wel lukken want hij maakt enorme stappen.
Dat zie ik ook wel lukken want hij maakt enorme stappen.
- Maikel
- Site Admin
Mooi ventjeLeon77M wrote: ↑02 Sep 2023, 23:09 Bakayoko: 'Al bieden ze 100 miljoen, ik wil bij PSV blijven'
- These users thanked the author Maikel for the post:
- colocolofc
-
- Jeugdspeler
Zo, toch wel onder de indruk van de wijsheid van Bakayoko. Zelf knoop doorhakken, daarop en zijn spel focussen ondanks alle ruis en inzien dat betere spelers bijdragen aan wat hij wil presteren als individu en als team. Bravoyoko!Leon77M wrote: ↑02 Sep 2023, 23:09 Bakayoko: 'Al bieden ze 100 miljoen, ik wil bij PSV blijven'
- These users thanked the author Tutti Frutti for the post (total 2):
- Leon77M • SKERLA
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Laat hem nog maar 4-5 jaar blijven dan. Hopen dat hij dit seizoen de stappen kan maken, die we in hadden geschat. Het zou namelijk perfect logisch zijn dat hij dit seizoen dicht tegen het eerste zou zitten, maar niet onbetwiste basisspeler. Dan volgend seizoen basisspeler en erna uitgroeien tot sterspeler. Zou mooi zijn.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Het zal ook wel enigszins voor de bühne zijn (al geloof ik hem graag op z’n blauwe ogen gezien de rust en zelfverzekerdheid waarmee hij het uitspreekt), maar een transfer was dus wat hem betreft nooit een optie. Wijs menneke, laat zich niet gek maken… en die speelt dan ook nog bij ons
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- DutchPikeman04