Aster Vranckx

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
MaartenV
Nationale topspeler

SKERLA wrote: 02 Sep 2023, 15:04
MaartenV wrote: 02 Sep 2023, 15:00
We missen wel een beetje een leider hee. Of zo een vecht"karakter". Søren. De karakters hebben we voornamelijk voorin staan lijkt het.
Oké, maar da's niet echt een antwoord op mijn vraag ;)
Ik ben niet Guti als je dat mocht denken. ;-)
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Johann Vogel wrote: 02 Sep 2023, 10:58 Hopelijk is het uitstel en geen afstel. Ik hoop dat in de winter we Ramalho, Til en Vertessen kunnen verkopen en deze jongen en Sanchez kunnen halen.
Sluit indd niet uit dat Vranckx komende winter nog aansluit. Zijn perspectief is er niet beter op geworden bij Wolfsburg, dus als hij over 3,5 maanden nog steeds zit te banken daar kunnen we hem misschien nog wel goedkoper aantrekken.
Noosa
Meervoudig international

Geen idee of dit betrouwbaar is, volgens PSV Medium is het in elk geval onzin.
Razzaa
Jeugdinternational

Hij was gisteren welkom... en in januari is ie nog steeds meer dan welkom!

Ben benieuwd wat td Stewart er (nog) over te melden heeft.. één dezer dagen... voordat hij van een welverdiende vakantie gaat genieten... na afgelopen paar drukke maanden!
PSV90
Nationale topspeler

Hoop wel dat iemand van PSV (pf Vranckx zelf maar dat lijkt me sterk) nog ff terugkomt op dit verhaal.
Standbeeld
Mister PSV

We hebben een aantal gesprekken gevoerd over zijn situatie en uiteindelijk wilde zijn club hem toch niet kwijt. Op een gegeven moment hebben we de beslissing genomen om een andere inschatting te maken en de verdediging prioriteit te geven. Dit is dus aan het einde van de transferperiode ook niet meer aan de orde geweest. We hebben ook meerdere opties voor de zes, waarvan ik vind dat het aan de trainer is om dat toe te lichten. We kunnen niet alleen variëren in namen, maar ook in speelwijze op het middenveld
https://www.ed.nl/PSV/earnest-stewart-g ... ~a356b7b9/
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    PSV90
    Jwoeloe
    Moderator

Bewust laten lopen dus en ook geen vervanger meer gehaald, in samenspraak met de trainer die dus ook vindt voldoende opties te hebben en liever te investeren in de verdediging. Mochten ze daar spijt van krijgen (laten we hopen van niet) kan men altijd nog in januari corrigeren.
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik vind het nog steeds risicovol. Stel Schouten raakt geblesseerd of is geschorst in de toppers (in de ED en CL), dan heb je wel een probleem denk ik.
    Rickskeg
    International

Jwoeloe wrote: 03 Sep 2023, 09:33 Bewust laten lopen dus en ook geen vervanger meer gehaald, in samenspraak met de trainer die dus ook vindt voldoende opties te hebben en liever te investeren in de verdediging. Mochten ze daar spijt van krijgen (laten we hopen van niet) kan men altijd nog in januari corrigeren.
    Op twente en hoger na heb je denk ik wel genoeg van Joey op 6.
    Lucky Luc
    Jeugdspeler

Ik begrijp dit wel enigszins. Met het presteren van Saibari en Babadi (tegen Graz) zag ons middenveld er kwantitatief en kwalitatief toch ook wel een stuk sterker uit dan begin van de transfer periode verwacht. Hierdoor kwam de noodzaak van Vranckx een treetje lager te liggen. Vranckx erbij terwijl Sangaré blijft was geen optie. Toen Sangaré leek te blijven was Vranckx sowieso niet meer nodig en was er ook geen geld. Geen deal meer dus. Begrijpelijk, maar als Sangaré “gewoon” medio juli was verkocht was Vranckx volgens mij zeker gekomen.

De huidige inschatting lijkt mij dat Veerman of Boscagli een (tijdelijk) uitvallen van Schouten kunnen invullen. Lijkt mij ook wel mogelijk maar dat moet dan niet te vaak gebeuren en niet op de verkeerde momenten. Volgens mij werd Vranckx ook gezien als de mogelijke toekomstige opvolger van Veerman. Ik verwacht dan ook dat de back-up 6 (8) positie (en misschien ook wel Vranckx, als hij nog steeds naar PSV wil) komende winter de topprio is.
    Menno1
    Legende

Ik begrijp het ook prima. De prioriteit was basis CV Vs reserve 6. Vranckx zie ik in de winter wel komen, zeker als we Europees overwinteren en op pole staan voor de titel. En dat verwacht ik toch wel nu.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Rickskeg wrote: 03 Sep 2023, 09:48
    Jwoeloe wrote: 03 Sep 2023, 09:33 Bewust laten lopen dus en ook geen vervanger meer gehaald, in samenspraak met de trainer die dus ook vindt voldoende opties te hebben en liever te investeren in de verdediging. Mochten ze daar spijt van krijgen (laten we hopen van niet) kan men altijd nog in januari corrigeren.
    Op twente en hoger na heb je denk ik wel genoeg van Joey op 6.
    Dat is alleen AZ.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Rik in zijn artikel van vandaag
    "De club houdt daarom Aster Vranckx ‘in portefeuille’. De international van VfL Wolfsburg blijft in beeld voor de winterse transferperiode, al kunnen de komende weken met hem of PSV allerlei dingen gebeuren die de blik troebel maken."

Een slag om de arm door Rik maar het lijkt me duidelijk dat PSV zich in de winter weer gaat melden bij Wolfsburg. Tenzij er echt een kometische ontwikkeling gaat plaatsvinden bij een Land bijvoorbeeld. Aster heeft in de Bundesliga 2 keer mogen invallen voor 24 en 5 minuutjes, als deze trend zich voortzet dan kunnen we hem echt wel in de winter oppikken.
    Hatseflats
    Vedette

Teletubby wrote: 05 Sep 2023, 08:34 Rik in zijn artikel van vandaag
    "De club houdt daarom Aster Vranckx ‘in portefeuille’. De international van VfL Wolfsburg blijft in beeld voor de winterse transferperiode, al kunnen de komende weken met hem of PSV allerlei dingen gebeuren die de blik troebel maken."

Een slag om de arm door Rik maar het lijkt me duidelijk dat PSV zich in de winter weer gaat melden bij Wolfsburg. Tenzij er echt een kometische ontwikkeling gaat plaatsvinden bij een Land bijvoorbeeld. Aster heeft in de Bundesliga 2 keer mogen invallen voor 24 en 5 minuutjes, als deze trend zich voortzet dan kunnen we hem echt wel in de winter oppikken.
    Moet je hem dan nog wel willen met zo weinig minuten? Persoonlijk vind ik dat je in de winter iemand moet kopen die echt wedstrijdfit is en niet iemand die mondjemaat z'n minuten heeft gepakt. Voor dat geld zullen er toch wel gelijkwaardige/betere spelers op te halen zijn die echt wedstrijdfit zijn?
    trouwepsvfan
    Vedette

Ik zit me ook oprecht af te vragen waarom iemand die bij Wolfsburg al zo weinig minuten maakt een directe versterking voor PSV zou zijn (maar ik ken hem verder niet goed genoeg)
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Rickskeg
    International

trouwepsvfan wrote: 05 Sep 2023, 09:37 Ik zit me ook oprecht af te vragen waarom iemand die bij Wolfsburg al zo weinig minuten maakt een directe versterking voor PSV zou zijn (maar ik ken hem verder niet goed genoeg)
    Kan ook zijn dat ze op potentie kopen zoals clubs doen bij een Bakayoko of Chelsea en noni
    Massimo
    Legende

Het zal een beetje afhangen van de prestaties en inkomsten uit de CL en hoe het team zich verder ontwikkeld. Vranckx zal denk ik zeker niet misstaan bij dit PSV.
    Stratumseind12
    Bankzitter
    Favoriete speler: Simons

Iedereen werd idd lyrisch over vranckx maar is hij wel zo goed als word beweerd? Bij Wolfsburg geen basis, uitgeleend aan ac Milaan, daar bijna niks gespeeld. Als ik dan kijk dat zon Reijnders daar zo in de basis staat en het heel goed doet. Nu vind ik dat wel een goede speler maar dan word Vranckx toch wel heel veel minder geacht. Zal idd wel potentie hebben maar of het direct een hele versterking is.
    Smeets14
    Nationale topspeler

Stratumseind12 wrote: 05 Sep 2023, 10:00 Iedereen werd idd lyrisch over vranckx maar is hij wel zo goed als word beweerd? Bij Wolfsburg geen basis, uitgeleend aan ac Milaan, daar bijna niks gespeeld. Als ik dan kijk dat zon Reijnders daar zo in de basis staat en het heel goed doet. Nu vind ik dat wel een goede speler maar dan word Vranckx toch wel heel veel minder geacht. Zal idd wel potentie hebben maar of het direct een hele versterking is.
    Geen basisspeler bij Wolfsburg maar toen was hij ook pas 19 en speelde toch meer dan 25 wedstrijden en 4 CL wedstrijden. Met AC Milan was geen match en daar zat Tonali als onbetwiste basisspeler voor hem, daar heeft Reijnders geen last van. Daarnaast is Reijnders ook 5 jaar ouder dan Vranckx.

Vranckx is gewoon een heel groot talent met een heel hoog plafond die zich op zijn 17e al in de basis wist te spelen in België. Is ook niet voor niks aanvoerder bij België onder 21.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

trouwepsvfan wrote: 05 Sep 2023, 09:37 Ik zit me ook oprecht af te vragen waarom iemand die bij Wolfsburg al zo weinig minuten maakt een directe versterking voor PSV zou zijn (maar ik ken hem verder niet goed genoeg)
    Ik denk dat de gedachte bij Vranckx altijd al is geweest; eerste invaller achter Schouten en Veerman. Dat kon natuurlijk nog veranderen als Schouten niet haalbaar bleek en daar voor een minder alternatief zou zijn gekozen. Allicht dat door de komst van Schouten men niet teveel wilde betalen voor Vranckx die in eerste instantie als reserve wordt gezien. Dat kan natuurlijk veranderen als hij een half jaar niet veel speelt en hij goedkoper is in de winter.

Vergis je overigens niet in de concurrentie bij Wolfsburg. Daar lopen met Majer (waanzinnige speler), Arnold (aanvoerder) en Svanberg (aankoop vorig seizoen die het zeer goed doet) drie hele sterke concurrenten voor zijn positie.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Vaag verhaal nog steeds, maar lijkt me inmiddels duidelijk dat hij in de winter komt dus.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Hij lijkt me ook de speler die uiteindelijk naast Schouten gaat spelen als Veerman gaat voor de hoofdprijs in de zomer. Dan kun je wachten tot je Veerman verkocht hebt maar je kunt ook daarop inspelen om hem al te halen. Land kan vanaf volgende zomer wellicht de speler worden achter Vranckx-Schouten. Het plaatje lijkt me wel te kloppen.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Potentieel gezien word ik enorm heet van Aster.
    We can't change the world until we change ourselves.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

11 Tinus wrote: 05 Sep 2023, 14:03 Hij lijkt me ook de speler die uiteindelijk naast Schouten gaat spelen als Veerman gaat voor de hoofdprijs in de zomer. Dan kun je wachten tot je Veerman verkocht hebt maar je kunt ook daarop inspelen om hem al te halen. Land kan vanaf volgende zomer wellicht de speler worden achter Vranckx-Schouten. Het plaatje lijkt me wel te kloppen.
    Precies dit inderdaad. Onderdeel van lange termijn beleid en continuïteit creëren is ervoor zorgen dat je je puzzelstukjes ook al tijdig in huis hebt. De zomerse markt is gewoon moeilijk voor alle ED clubs. Als je geen voorrondes speelt, helpt dat, want dan is de druk om de selectie vroeger rond te krijgen minder groot.

Des te meer is het fijn als je de puzzelstukjes al grotendeels in je selectie hebt zitten; van het inpassen van jeugdspelers, het behouden van topspelers tot aan het al kunnen acclimatiseren/inpassen van aankopen en vervangers.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    Ardbeg
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Persepolis
    Vedette

Hatseflats wrote: 05 Sep 2023, 09:35
    Teletubby wrote: 05 Sep 2023, 08:34 Rik in zijn artikel van vandaag

Moet je hem dan nog wel willen met zo weinig minuten? Persoonlijk vind ik dat je in de winter iemand moet kopen die echt wedstrijdfit is en niet iemand die mondjemaat z'n minuten heeft gepakt. Voor dat geld zullen er toch wel gelijkwaardige/betere spelers op te halen zijn die echt wedstrijdfit zijn?
    Hoeft niet, toch? Ja, bij een huurling of een speler die je specifiek haalt om een belangrijke rol te spelen in de 2e seizoenshelft heb je gelijk. Maar je kan ook een speler halen die je wilt klaarstomen voor volgend seizoen, en alles wat gepresteerd wordt in de 2e seizoenshelft is mooi meegenomen. Dan kun je best accepteren dat hij op dat moment nog niet helemaal wedstrijdfit is.
    Post Reply