Leuke teksten, maar dit horen we op West echt al 10 jaar, dit soort praatjes. Het is nog altijd drama.Tjompie wrote: ↑07 Sep 2023, 08:03https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-pakt-de ... ~a217bde5/De toiletten en catering willen we op een hoger niveau hebben en met name aan de oost-, west- en noordkant van ons stadion is dat hard nodig.”
Het Philips Stadion
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vaste waarde in elftal
Elk jaar zijn de seizoenkaarten uitverkocht. Elke keer dat je een losse verkoop voorbij ziet komen zijn er op vak ZZ een paar honderd kaarten vrij. Dit vak wil je toch juist helemaal vol hebben met seizoenskaarten om ze te binden? Iemand die wellicht weet of dit bewust zo wordt gedaan?
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dit wordt wel bewust gedaan neem ik aan, want ook voor vak ZZ waren afgelopen seizoen -en ik neem aan dit seizoen ook- de seizoenskaarten uitverkocht (dus is het een beperkt aantal). PSV wil een bepaald percentage vrijhouden voor losse kaartverkoop. Waarom dat er zoveel zijn op vak ZZ, geen idee.1913PSV. wrote: ↑11 Sep 2023, 09:02 Elk jaar zijn de seizoenkaarten uitverkocht. Elke keer dat je een losse verkoop voorbij ziet komen zijn er op vak ZZ een paar honderd kaarten vrij. Dit vak wil je toch juist helemaal vol hebben met seizoenskaarten om ze te binden? Iemand die wellicht weet of dit bewust zo wordt gedaan?
- ShovingNE2
- Site Admin
Wil? Of is dat een verplichting? Dat laatste meen ik namelijk.29.04.2007 wrote: ↑11 Sep 2023, 09:17 PSV wil een bepaald percentage vrijhouden voor losse kaartverkoop.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Er is vanuit de licentieregelingen geen eis voor de vrije verkoop. Uiteindelijk is het voor de club om een balans te vinden tussen consistente bezoekersaantallen ( seizoenskaarten ) en maximaliseren omzet ( vrije verkoop ).ShovingNE2 wrote: ↑11 Sep 2023, 09:22Wil? Of is dat een verplichting? Dat laatste meen ik namelijk.29.04.2007 wrote: ↑11 Sep 2023, 09:17 PSV wil een bepaald percentage vrijhouden voor losse kaartverkoop.
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- ShovingNE2
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Ik vind het een cool ontwerp maar ik zou ook wel eens een ontwerp willen zien waarin de hoeken op deze manier worden mee gepakt. Geen idee of dat haalbaar is overigens maar zou het wel eens willen zien.
- Ren Höek
- Vedette
Bij mijn weten is het uitbreiden van het PSV stadion niet zo heel ingewikkeld (met name aan de spoorzijde), maar wegen de kosten niet op tegen de baten.
Alleen als de overheid bijspringt is dit een optie, maar dan zou Nederland dus een EK of WK (mede) moeten organiseren. Dat was de bedoeling tenminste in 2010, maar toen ging het WK niet naar Nederland en België.
Alleen als de overheid bijspringt is dit een optie, maar dan zou Nederland dus een EK of WK (mede) moeten organiseren. Dat was de bedoeling tenminste in 2010, maar toen ging het WK niet naar Nederland en België.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Nationale topspeler
Ja bij deze indeling inderdaad lijkt het een beetje bij elkaar geraapt. Ik denk alleen als je de hoeken mee zou pakken het wel heel gaaf kan zijn, krijg er een beetje wembley-vibes van.
-
- Bankzitter
Ik vind het vooral heel massaal voor die 31.000 plekken die daarmee verdwijnen...
- These users thanked the author Hartig Woordje for the post (total 4):
- Bruneau • FritskePhilips • Assy • GodyCakpo
- Lorenzo von Matterhorn
-
- Nationale topspeler
Volgens mij is die al gerepareerd. Althans in dat interview van laatst werd door de manager van het stadion gezegd dat het weer helemaal up en running is voor de volledige capaciteit.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- iam
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Kunnen we waarschijnlijk niet meer klagen over lege stoeltjes in het stadionHartig Woordje wrote: ↑11 Sep 2023, 16:02
Ik vind het vooral heel massaal voor die 31.000 plekken die daarmee verdwijnen...
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- Tjompie
Op korte termijn kan PSV nog tussen de duizend en tweeduizend plekken winnen door in het Philips Stadion dingen anders in te richten en bijvoorbeeld reclameborden naar boven te verplaatsen.
Wil de club echt doorgroeien, dan moeten andere mogelijkheden in kaart worden gebracht. Een forse verbouwing van het Philips Stadion óf verhuizing zijn dan mogelijke opties.
https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-groeit- ... ~a7c008af/Volgende week wordt een opdracht verstrekt aan onderzoeksbureau Hypercube om met een voorstel te komen hoe PSV om moet gaan met de toekomst.
- Standbeeld
- Mister PSV
Hypercube mag creatief zijn in hun voorstel(len). Ik zal er vast een opperen: een hypermodern stadion op Landgoed Wielewaal en op de plek waar nu het Philips Stadion staat een groot stadspark aanleggen. Dan liggen de trainingsvelden praktisch tegen het stadion.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
En het stadion niet meer op loopafstand van het centrum, wat ons redelijk uniek maakt. Nee dank je.Standbeeld wrote: ↑29 Sep 2023, 17:23 Hypercube mag creatief zijn in hun voorstel(len). Ik zal er vast een opperen: een hypermodern stadion op Landgoed Wielewaal en op de plek waar nu het Philips Stadion staat een groot stadspark aanleggen. Dan liggen de trainingsvelden praktisch tegen het stadion.
Gewoon op de huidige plek graag en als er dan toch een nieuw stadion moet komen dan spelen we wel een seizoentje in Arnhem.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het hangt er ook een beetje van af naar hoeveel plekken je wil groeien, wat de mogelijkheden zijn qua bouw, technologie, kosten, etc. Brands staat er realistisch in: het liefst op de eigen plek, maar andere opties zijn niet bij voorbaat uitgesloten.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Uit hetzelfde artikel blijkt overigens dat Jaap van Baar meeleest Menno1
PSV staat er financieel simpelweg goed voor, zei financieel directeur Jaap van Baar over de situatie waarin de club zich bevindt. ,,Niet fantastisch, want we zeilen ook nog scherp aan de wind. Wel is het wonderlijk dat er verhalen zijn dat we er erg moeilijk voor staan. Dat is gewoon niet zo.”
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
Verhuizen is een no go
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- ziege maar ook zagge
- Standbeeld
- Mister PSV
Ooooooooh japiejooooo japiejo japiejo japiejoooooo