Emmanuel van de Blaak
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Mooi! Het grootste verdedigende talent (by far) dat we hebben. Comenencia staat een beetje stil, ik vraag me ook af of hij echt een rechtsback is of dat hij niet beter centraal of verdedigend op het middenveld hoort, en spelers als Vos, Seelt etc komen echt heel veel te kort om de stap te gaan maken.
- Standbeeld
- Mister PSV
Tegen Eindhoven werd er op kunstgras gespeeld en in de week daarvoor mag je aannemen dat Jong op kunstgras traint om zich goed voor te bereiden. Hij is gewoon fit en kan prima op kunst spelen, anders nemen ze hem niet mee.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik hoop het! Ik ben voortaan een beetje voorzichtig bij PSV blessuresStandbeeld wrote: ↑02 Nov 2022, 12:53Tegen Eindhoven werd er op kunstgras gespeeld en in de week daarvoor mag je aannemen dat Jong op kunstgras traint om zich goed voor te bereiden. Hij is gewoon fit en kan prima op kunst spelen, anders nemen ze hem niet mee.
Last edited by Ardbeg on 02 Nov 2022, 12:57, edited 1 time in total.
- Joenepsv
- Legende
Ongeacht of het verstandig is of niet, het geeft wel aan hoe er binnen PSV naar Van de Blaak wordt gekeken en het is een bevestiging van wat wij al lang wisten. Met afstand ons grootste (defensieve) talent. Als die jongen fit blijft zit hij binnen anderhalf jaar bij het eerste. Hoop dat er morgen gelegenheid is om hem te laten debuteren. Zou een mooie beloning voor hem zijn na zo'n zware blessure.
- Standbeeld
- Mister PSV
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Rik E: 'Bij de PSV-beloften is verdediger Emmanuel van de Blaak weer met de groep actief. Waarschijnlijk eind volgende week weer bij de selectie van Jong PSV. Na zijn debuut in PSV 1 moet dan een periode met de nodige fysieke pech eindigen.'
2:43 p.m. · 19 apr. 2023
En nu heel blijven!
2:43 p.m. · 19 apr. 2023
En nu heel blijven!
-
- Jeugdspeler
Stukje uit ED over Van De Blaak:
"De harde waarheid is dat ik nu nog niet goed genoeg ben voor PSV 1 en ik doe er alles aan om dat toch te worden", aldus Van de Blaak. "Ik hoop dat het harde werk van nu straks loont en weet ook dat je bij PSV te maken hebt met fantastische spelers. Daar op achttienjarige leeftijd al in de basis staan, is ontzettend moeilijk. Toch moet je dat doel hebben en je bij tegenslagen meteen voornemen om alles te overwinnen. Mijn doel is om dit seizoen de beste verdediger van de Keuken Kampioen Divisie te worden en daarna door te stoten."
Van wat ik gezien heb in de voorbereiding kwam hij idd nog behoorlijk wat tekort voor PSV 1, maar vind deze realistische teksten wel voor hem spreken. Ook al moeten terugkomen van een zware knieblessure. Lijkt me dus qua karakter iig wel uit het juiste hout gesneden.
"De harde waarheid is dat ik nu nog niet goed genoeg ben voor PSV 1 en ik doe er alles aan om dat toch te worden", aldus Van de Blaak. "Ik hoop dat het harde werk van nu straks loont en weet ook dat je bij PSV te maken hebt met fantastische spelers. Daar op achttienjarige leeftijd al in de basis staan, is ontzettend moeilijk. Toch moet je dat doel hebben en je bij tegenslagen meteen voornemen om alles te overwinnen. Mijn doel is om dit seizoen de beste verdediger van de Keuken Kampioen Divisie te worden en daarna door te stoten."
Van wat ik gezien heb in de voorbereiding kwam hij idd nog behoorlijk wat tekort voor PSV 1, maar vind deze realistische teksten wel voor hem spreken. Ook al moeten terugkomen van een zware knieblessure. Lijkt me dus qua karakter iig wel uit het juiste hout gesneden.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Een seizoen KKD en daarin volledig fit blijven, zou enorm helpen overigens. Het is ook niet bepaald eerlijk om hem kwalijk te nemen dat hij nog niet op dat niveau zit als hij sinds zijn komst naar PSV voornamelijk tegenslagen heeft gehad die zijn ontwikkeling hebben geremd.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Standbeeld
- Mister PSV
Het is ook wel echt een grote klap hoor, zo'n blessure. O.a. Obispo, Fofana, Blaak, allemaal toptalenten die helaas getroffen zijn door zware blessure(s) in de jeugd. Ben benieuwd of Blaak uiteindelijk erbovenop komt en door weet te stoten naar 1. Het is hem van harte gegund.