Dat Stewart aan het gokken was is geen 'kritische noot' hoor. Dat is gewoon zware kritiek.
Jerdy Schouten
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Internationale topspeler
Het gokelement zit hem niet zo zeer in de keuring, maar in al het papierwerk dat op tijd op orde moet zijn. Wat als het papierwerk van Egan-Riley wel op tijd was afgerond, maar dat van ABK 4 minuten voor de deadline door Southampton werd teruggestuurd?ShovingNE2 schreef: ↑11 sep 2023, 16:47Daar lijkt het helemaal niet eerder op. Het enige waar het op lijkt is dat ze op het laatste moment Sanchez de vraagprijs hadden betaald of Moreno. Totaal geen paniek. Vergeet even niet dat wat voor ons het laatste uur was daar al een paar uur eerder was ivm medische keuring.Menno1 schreef: ↑11 sep 2023, 16:28Maar feit is wel dat het tot de laatste dag, sterker nog, het laatste uur heeft geduurd voordat hij kwam. Met een schot in de roos uiteindelijk, maar het was erg kantje boord. Of het alternatief alsnog volle mep betalen voor Sanchez was, weet niemand. Het feit dat Vranckx niet kwam, lijkt er eerder op dat ze dan een andere paniek huurling hadden gehaald.
Maar goed: de beste TD sinds we ons kunnen heugen en er is een groep voor wie het echt nooit goed is en blijft spinnen dat Stewart aan het gokken was.
Het was geen gok: alles was wel overwogen en een ingecalculeerd risico. En 10 tegen 1 dat ze de Amerikaan ook al in de lijn hadden staan voor een keuring.
-
- Meervoudig international
- Seizoenkaart: Vak BB
- Clubvoorkeur: PSV
Dacht ff dat dit het Jerdy Schouten topic was…
-
- Nationale topspeler
Dit weekend kunnen we hem samen met Veerman aanschouwen op het middenveld . Dat gaat net zo een perfecte combinatie worden als Bier en Bitterballen, gegarandeerd.
- Deze gebruikers waarderen Teletubby voor dit bericht (totaal 2):
- R.Manco • Vanthaman18
- ShovingNE2
- Site Admin
Tegen deze tegenstanders met de rest van de selectie was dit helemaal geen gok. Dat waren zulke pauper ploegen met een defensie die ze bij RKC nog niet wilden.
#EarnieOut
-
- Legende
Zo, even aangepastShovingNE2 schreef: ↑11 sep 2023, 18:01Tegen deze tegenstanders met de rest van de selectie was dit helemaal geen gok. Dat waren zulke pauper ploegen met een defensie die ze bij RKC nog niet wilden.
#EarnieOutstanding
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Er ontstaat hier een raar sfeertje door het gespin van Shoving. Ik geef nota bene Stewart een 9 voor deze transferperiode. In het filmpje waarin hij terugblikt op de transferperiode, zegt hij letterlijk dat hij op de laatste dag opstond met het idee dat er een cv moest komen. Dus totale onzin dat ik gezegd zou hebben dat hij op de laatste dag pas aan een cv dacht. Hij is een hele tijd met Debast bezig geweest. Dat is ook een cv. Een heel slechte weliswaar, maar wel een cv. In de directie had iedereen vastgesteld dat er nog een cv bij moest. En als dat om allerlei redenen nog niet gelukt is, sta je de laatste dag op met het idee 'nu moet het gebeuren'. Daar is geen woord Spaans bij.
En dan komt er een paar uur voor de deadline een opening met ABK. Heerlijk, want dat is het profiel dat PSV mistte. Een fysiek sterke en snelle speler.
En ja, dat is gokken. Net als met Ramalho de CL ingaan. Het pakt allemaal goed uit. Hoop wel dat iedereen snapt dat zonder CL Chucky en ABK niet gekomen waren.
Dus Shoving stop aub met dat ordinaire gespin en probeer te begrijpen dat er een bepaald risico is als je:
a. de CL kwalificatie ingaat met Ramalho
b. enkele uren voor de deadline de benodigde CV weet te contracteren
En dan komt er een paar uur voor de deadline een opening met ABK. Heerlijk, want dat is het profiel dat PSV mistte. Een fysiek sterke en snelle speler.
En ja, dat is gokken. Net als met Ramalho de CL ingaan. Het pakt allemaal goed uit. Hoop wel dat iedereen snapt dat zonder CL Chucky en ABK niet gekomen waren.
Dus Shoving stop aub met dat ordinaire gespin en probeer te begrijpen dat er een bepaald risico is als je:
a. de CL kwalificatie ingaat met Ramalho
b. enkele uren voor de deadline de benodigde CV weet te contracteren
-
- Regelmatige invaller
In Nederland zijn er maximaal 3 ploegen die Glasgow Rangers uit kunnen schakelen. En bij de hoofdstedelijke club heb ik dan nog genoeg twijfels. Vorig jaar struikelden we zelf over de Rangers.ShovingNE2 schreef: ↑11 sep 2023, 18:01Tegen deze tegenstanders met de rest van de selectie was dit helemaal geen gok. Dat waren zulke pauper ploegen met een defensie die ze bij RKC nog niet wilden.
#EarnieOut
'Pauper ploeg die ze bij RKC nog niet willen' past precies in jouw manier van formuleren. Geen respect voor anderen, onjuist, hoog in de emotie en sensatiebelust.
- Deze gebruikers waarderen Tikkieterug voor dit bericht:
- Søren
-
- Legende
Het spijt me om te zeggen, maar wie de schoen past trekt hem aan. Geen respect voor anderen, onjuist en hoog in emotie kan ik ook bij jou toepassen als ik je postingsgeschiedenis zie. Alleen sensatiebewust vind ik er niet onder vallen. Je bent nog geen twee maanden geleden hier lid geworden, je hebt je niet voorgesteld en je bent vanaf dag 1 volle bak andere forumleden de maat aan het nemen en maakt een post regelmaat op de persoon in plaats van de inhoud, of als het op de inhoud is dat er ook een persoonlijke sneer bijzit. En het woord 'spinnen' heb je nu al een behoorlijk aantal keer gebruikt tegen meerdere forumleden. In plaats van de toevoeging die je zou kunnen zijn, door je mening te geven ook al is deze scherp en volledig 180 graden anders dan op degene waarop je reageert, maar wel op de inhoud is, vind ik dus dat je het snel op de man speelt zodra de mening anders is dan de jouwe.
- Deze gebruikers waarderen Massimo voor dit bericht (totaal 3):
- Dribble • Ardbeg • ShovingNE2
-
- Regelmatige invaller
Massimo schreef: ↑11 sep 2023, 18:38 Het spijt me om te zeggen, maar wie de schoen past trekt hem aan. Geen respect voor anderen, onjuist en hoog in emotie kan ik ook bij jou toepassen als ik je postingsgeschiedenis zie. Alleen sensatiebewust vind ik er niet onder vallen. Je bent nog geen twee maanden geleden hier lid geworden, je hebt je niet voorgesteld en je bent vanaf dag 1 volle bak andere forumleden de maat aan het nemen en maakt een post regelmaat op de persoon in plaats van de inhoud, of als het op de inhoud is dat er ook een persoonlijke sneer bijzit. En het woord 'spinnen' heb je nu al een behoorlijk aantal keer gebruikt tegen meerdere forumleden. In plaats van de toevoeging die je zou kunnen zijn, door je mening te geven ook al is deze scherp en volledig 180 graden anders dan op degene waarop je reageert, maar wel op de inhoud is, vind ik dus dat je het snel op de man speelt zodra de mening anders is dan de jouwe.
Laatst gewijzigd door Tikkieterug op 11 sep 2023, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige invaller
Tikkieterug schreef: ↑11 sep 2023, 18:52Dat stemt niet overeen met mijn intenties, Massimo. Ik probeer mijn mening te geven op een respectvolle manier. Denk niet dat je mij snel kunt betrappen op onjuiste info. Is overigens geen uitnodiging om daar naar op zoek te gaan. Wat mij opvalt op het forum is dat er veel gespind wordt. En ja, dan gebruik ik die term niet voor niets. In de discussie over Stewart zeg ik dat hij gegokt heeft, een gecalculeerd risico heeft genomen. Ik geef de beste man nota bene een 9. En dan stel ik het niet op prijs als een moderator mij bepaalde woorden in de mond legt en dat lardeert met allerlei krachttermen.Massimo schreef: ↑11 sep 2023, 18:38 Het spijt me om te zeggen, maar wie de schoen past trekt hem aan. Geen respect voor anderen, onjuist en hoog in emotie kan ik ook bij jou toepassen als ik je postingsgeschiedenis zie. Alleen sensatiebewust vind ik er niet onder vallen. Je bent nog geen twee maanden geleden hier lid geworden, je hebt je niet voorgesteld en je bent vanaf dag 1 volle bak andere forumleden de maat aan het nemen en maakt een post regelmaat op de persoon in plaats van de inhoud, of als het op de inhoud is dat er ook een persoonlijke sneer bijzit. En het woord 'spinnen' heb je nu al een behoorlijk aantal keer gebruikt tegen meerdere forumleden. In plaats van de toevoeging die je zou kunnen zijn, door je mening te geven ook al is deze scherp en volledig 180 graden anders dan op degene waarop je reageert, maar wel op de inhoud is, vind ik dus dat je het snel op de man speelt zodra de mening anders is dan de jouwe.
Bij Debast ben ik ook fel van leer gegaan. Realiseer ik me, maar wel onderbouwd. Het doet me dan ook erg goed dat ABK gekomen is. In bijna elk opzicht een andere verdediger.
Prima verder wat je van mij denkt. Misschien dat ik er door mijn werk wat meer kien op ben, maar er wordt hier enorm gespind. Weet niet of jij dat ook ziet of niet, maar het valt enorm op als je op dit forum komt. Een normale discussie (iets waar een forum voor is) wordt daarmee bijna onmogelijk. Als je kritiek hebt op PSV, ben je een Ajaxied. Dezelfde mensen die nu Stewart prijzen hebben jarenlang 'Lekker, John' lopen roepen. Hoe geloofwaardig maakt je dat?
-
- Legende
@Tikkieterug dat Stewart laat op de dag met ABK kwam, wil niet zeggen dat dit de enige haalbare optie was. We weten niet of er een CV paraat stond om te tekenen om 23.00u mocht dit nodig zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Regelmatige invaller
Maar dat zeg ik toch ook niet. Het enige dat ik stelde was dat ik het een risico vind (of vond, want het is goed uitgepakt) dat de cv pas enkele uren voor de deadline gecontracteerd werd. Dat betekende dat Bosz de tweeluiken tegen Graz en Rangers met Ramalho in moest. En je kunt van Rangers zeggen wat je wilt, maar het is wel de ploeg die :PSV: vorig jaar in een nachtmerrie deed belanden.Josef Dettelbacher schreef: ↑11 sep 2023, 19:06 @Tikkieterug dat Stewart laat op de dag met ABK kwam, wil niet zeggen dat dit de enige haalbare optie was. We weten niet of er een CV paraat stond om te tekenen om 23.00u mocht dit nodig zijn.
En zoals iemand anders terecht telt, kan er juridisch in de laatste uren van alles nog misgaan met een contract.
En waarschijnlijk ten overvloede, ik ben erg blij met de eerste resultaten van Stewart (en ook die van Bosz).
- Juancho
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
- Seizoenkaart: Vak BB
-
- Legende
In de bijna 6 jaar dat ik hier actief ben, vind ik dat je hier juist wel een normale discussie kan voeren waarbij je het met elkaar oneens kan zijn. Als het maar met argumenten is en niet op de persoon. Je kan het met iemand volledig oneens zijn, maar accepteer dan ook dat iemand dat ook volledig met jou kan zijn. En het ene forumlid ligt je beter dan het andere forumlid. Zoals op elk forum kon je een diversiteit aan mensen en meningen tegen. Dat we vrijwel allemaal voor PSV zijn, betekent niet dat we allemaal dezelfde mening hebben. Degenen die je voor Ajacied uitmaken als je kritiek hebt op PSV zijn hier echt heel zwaar in de minderheid. Ik heb ook forumleden waar ik het 9 van de 10 keer oneens mee ben. Ik hoef er alleen niet elke keer op te reageren en als ik dat doe, doe ik dat vrijwel altijd op de inhoud en niet op de manier iemand wat zegt. Tevens met de één heb je meer dan met de ander. Mijns inziens ben je nu de uitzondering als regel aan het maken en het helpt niet op het moment je de inhoud laat varen en andere forumleden van iets gaat betichten al dan niet met emoticons Dan krijg je die ook terug en zal je sneller gezocht worden.Tikkieterug schreef: ↑11 sep 2023, 18:58 Weet niet of jij dat ook ziet of niet, maar het valt enorm op als je op dit forum komt. Een normale discussie (iets waar een forum voor is) wordt daarmee bijna onmogelijk. Als je kritiek hebt op PSV, ben je een Ajaxied. Dezelfde mensen die nu Stewart prijzen hebben jarenlang 'Lekker, John' lopen roepen. Hoe geloofwaardig maakt je dat?
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Nou… vinden jullie de Schouten als aankoop eigenlijk een gokje van Earnie of niet?
-
- Regelmatige invaller
Schouten is een zekerheidjeVanthaman18 schreef: ↑11 sep 2023, 19:31 Nou… vinden jullie de Schouten als aankoop eigenlijk een gokje van Earnie of niet?
-
- Regelmatige invaller
We hebben Schouten nog niet echt in zijn kracht gezien. CV was een noodoplossing. Daarvoor is nu ABK. Hij mag nu samen met Veerman de lijnen gaan uitzetten. Ben benieuwd wie uiteindelijk de slag om de derde middenveld-positie gaat winnen. Voorlopig lijkt Saibari de winnaar.
- Lorenzo von Matterhorn
Fantastische combinatie. Al moet ik zeggen dat champagne en bitterballen nóg beter combineert. Echt, probeer het.
- ShovingNE2
- Site Admin
Zit de AD podcast te luisteren en men heeft het over de partner naast Frenkie... Wie dat zou moeten zijn. Schouten komt niet in ze op (of ik moet 30 seconden gemist hebben).
Schouten staat op het EK naast Frenkie.
Schouten staat op het EK naast Frenkie.