Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 12 Sep 2023, 09:19 Zit de AD podcast te luisteren en men heeft het over de partner naast Frenkie... Wie dat zou moeten zijn. Schouten komt niet in ze op (of ik moet 30 seconden gemist hebben).

Schouten staat op het EK naast Frenkie.
Iets verder luisteren, daar wordt hij wel besproken :D
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post:
    ShovingNE2
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 12 Sep 2023, 09:19 Zit de AD podcast te luisteren en men heeft het over de partner naast Frenkie... Wie dat zou moeten zijn. Schouten komt niet in ze op (of ik moet 30 seconden gemist hebben).

Ik zou voor de zekerheid ook even alle podcast van Valentijn & Mike van de afgelopen 3 maanden terugluisteren, wie weet wordt het daarin besproken.

Als je hierna psychische hulp nodig hebt dan ben ik daar niet verantwoordelijk voor.
    ShovingNE2
    Site Admin

Sensation wrote: 12 Sep 2023, 10:26Ik zou voor de zekerheid ook even alle podcast van Valentijn & Mike van de afgelopen 3 maanden terugluisteren, wie weet wordt het daarin besproken.

Als je hierna psychische hulp nodig hebt dan ben ik daar niet verantwoordelijk voor.
    Ik zit niet te wachten te wachten op langdurige oorpolio... ik sla over.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Kyron7
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Tovast
    Nationale topspeler

Lorenzo von Matterhorn wrote: 12 Sep 2023, 07:36
    Teletubby wrote: 11 Sep 2023, 17:47

Dit weekend kunnen we hem samen met Veerman aanschouwen op het middenveld :lover: . Dat gaat net zo een perfecte combinatie worden als Bier en Bitterballen, gegarandeerd.
    Fantastische combinatie. Al moet ik zeggen dat champagne en bitterballen nóg beter combineert. Echt, probeer het.
    Of champagne & kaviaar. Soort van Oli en Bella.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Tovast wrote: 12 Sep 2023, 12:37
    Lorenzo von Matterhorn wrote: 12 Sep 2023, 07:36

Fantastische combinatie. Al moet ik zeggen dat champagne en bitterballen nóg beter combineert. Echt, probeer het.
    Of champagne & kaviaar. Soort van Oli en Bella.
    Champagne en Olie Bollen?
  • These users thanked the author VTheMan for the post:
    Tovast
    Trixm
    Vedette

Rikkert1234 wrote: 12 Sep 2023, 09:37

Iets verder luisteren, daar wordt hij wel besproken :D
    dit dus ShovingNE2 (Y)
  • These users thanked the author Trixm for the post:
    ShovingNE2
    Saibari is underrated.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ah... Toen stond ik naast een stoplicht naast iemand met een Ajax shirtje in de auto. Even uitgestapt en hardop gaan lachen. Van ellende reed hij door rood en werd geflitst.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Trixm
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

ShovingNE2 wrote: 12 Sep 2023, 18:32 Ah... Toen stond ik naast een stoplicht naast iemand met een Ajax shirtje in de auto. Even uitgestapt en hardop gaan lachen. Van ellende reed hij door rood en werd geflitst.
    Heb je dat effect vaak op mensen?
    Ardbeg
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 12 Sep 2023, 18:32 Ah... Toen stond ik naast een stoplicht naast iemand met een Ajax shirtje in de auto. Even uitgestapt en hardop gaan lachen. Van ellende reed hij door rood en werd geflitst.
    And everybody clapped ;)
    MaartenV
    Nationale topspeler

Belle en het beest en Schouten zorgen voor de balans. Gisteren was er helemaal niks te halen voor Nec .
    En Dest is de beste rechtsback sinds Dumfries.

Eindelijk klopt de puzzel weer is ook op CVM. Schouten is verdedigend positioneel sterker dan alle spelers die we daar de afgelopen tig jaar gehad hebben.

Nec had een aantal goede aanvallen, maar liep ook daarmee stuk op onze organisatie. Daar gaat heel de eredivisie op stuk lopen. (Arsenal is een ander verhaal natuurlijk.. DISCLAIMER)
    Last edited by MaartenV on 17 Sep 2023, 10:06, edited 1 time in total.
    ComeOnPSV
    Vedette

MaartenV wrote: 17 Sep 2023, 09:04 Belle en het beest en Schouten zorgen voor de balans. Gisteren was er helemaal niks te halen voor Utrecht.

Eindelijk klopt de puzzel weer is ook op CVM. Schouten is verdedigend positioneel sterker dan alle spelers die we daar de afgelopen tig jaar gehad hebben.

Utrecht had een aantal goede aanvallen, maar liep ook daarmee stuk op onze organisatie. Daar gaat heel de eredivisie op stuk lopen. (Arsenal is een ander verhaal natuurlijk.. DISCLAIMER)
    Psssst. Niet doorvertellen. We speelde tegen NEC.
    Massimo
    Legende

Schouten gaf een slechte bal op Lozano en dat valt dan echt op omdat zo'n slechte bal van hem echt zeldzaam is. Voor Veerman ook wel lekker in balbezit zo iemand naast hem.
    MaartenV
    Nationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 17 Sep 2023, 09:05
    MaartenV wrote: 17 Sep 2023, 09:04 Belle en het beest en Schouten zorgen voor de balans. Gisteren was er helemaal niks te halen voor Utrecht.

Utrecht had een aantal goede aanvallen, maar liep ook daarmee stuk op onze organisatie. Daar gaat heel de eredivisie op stuk lopen. (Arsenal is een ander verhaal natuurlijk.. DISCLAIMER)
    Psssst. Niet doorvertellen. We speelde tegen NEC.
    Oeps. Edit edit.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

Concentratie, laat ik het daar maar even op houden, was wel flink weg bij die tegengoal. Vrij passief allemaal, hij niet de enige maargoed.
    Persepolis
    Vedette

MaartenV wrote: 17 Sep 2023, 09:04
    Dat is dan ook een waslijst zeg: Teze en Mwene :D
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    11 Tinus
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Ondertussen weer een passing% van 92.5% gister, het wordt gewoon eng. Gemiddelde van 93.5% in d ED.
    Thijs
    Lid van verdienste

Sensation wrote: 18 Sep 2023, 10:41 Ondertussen weer een passing% van 92.5% gister, het wordt gewoon eng. Gemiddelde van 93.5% in d ED.
    Dus eigenlijk was het beneden gemiddeld van Schouten? Straftraining!
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het is wel iets om naar uit te kijken. Schouten en Veerman op het middenveld uit bij Arsenal als het om het echie gaat. Een Wieffer zou helemaal dol worden gespeeld maar die heeft nooit hoger gespeeld dan de ED en Schouten heeft toch redelijk wat ervaring in de Serie A. Ik ben eigenlijk niet eens ongerust voor deze match-up en mocht het niet goed gaan dan mogen ze het nog eens proberen bij Almere City uit.
    Lalas
    Ballenjongen

Moet zeggen dat ik wel schrok van de afgekeurde tegengoal van NEC, daar liet ie het toch flink lopen. Hopelijk lag het aan de stand en het feit dat het bijna afgelopen was.
    MaartenV
    Nationale topspeler

Persepolis wrote: 18 Sep 2023, 10:21
    MaartenV wrote: 17 Sep 2023, 09:04
    En mauro en hoever.

Enniewee, er staat eindelijk weer een zinnige verdediging. Als je dat met een jaar geleden vergelijkt... Max, Obispo/Ramalho/Branthwaite, Teze/Mwene zijn we er enorm op vooruit gegaan. Zeker met ook nog Schouten ipv Sangare hetgeen defensief ook veel meer zekerheid geeft.
    Persepolis
    Vedette

MaartenV wrote: 18 Sep 2023, 19:42
    Persepolis wrote: 18 Sep 2023, 10:21

En mauro en hoever.

Ah ja, die was ik inderdaad vergeten. Waren ook bij elkaar misschien goed voor 15 wedstrijden op die positie.
    Chucky
    Vedette

Mauro begin 2022 op RB was echt nog een klasse beter dan de huidige Dest hoor.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 6):
    IttotFranciscus10. NilisSomaQanTrixmFritskePhilips
    Ittot
    Internationale topspeler

Chucky wrote: 18 Sep 2023, 19:51 Mauro begin 2022 op RB was echt nog een klasse beter dan de huidige Dest hoor.
    Zeker. Sowieso verdedigend beter en ook in de opbouw.
    grasveld
    Internationale topspeler

Houdt zich als enige staande. Is niet geheel toevallig ook een van de enige spelers die afkomstig is van een hoger niveau, en dus meer tegenstand gewend is. Een pluim voor Schouten vandaag wat mij betreft.
  • These users thanked the author grasveld for the post:
    MC Hammer
    Thijs
    Lid van verdienste

grasveld wrote: 20 Sep 2023, 22:45 Houdt zich als enige staande. Is niet geheel toevallig ook een van de enige spelers die afkomstig is van een hoger niveau, en dus meer tegenstand gewend is. Een pluim voor Schouten vandaag wat mij betreft.
    Eens. Lang heeft momenten gehad, maar raakt soms verblind door zijn eigen acties. Bella-Kotchap maakt op mij ook een goede indruk in een onmogelijke situatie, maar verder kan niemand op dit niveau mee.
    Post Reply