Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
StratumZuid
Vedette

😂
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Lurker
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal
    Clubvoorkeur: PSV

11 Tinus wrote: 15 Sep 2023, 09:42 Waar ik een beetje benieuwd naar ben is hoe Lang zich zelf nu bij PSV voelt. Met de winnende tegen Feyenoord en de belangrijke en knappe 1-0 tegen Utrecht was hij een beetje het mannetje en duurste aankoop. Nu een maand later ziet hij andere goede aankopen naast zich en hebben bv ook Luuk en Saibari een ongekende start gemaakt. Hij is niet die enige sterspeler maar meer één van de vele goede spelers.

Hopelijk wordt dit een hele mooie week voor hem :)
    Zal zich prima voelen. Ik geloof echt niet dat hij gaat stijgeren als hij niet de enige ster is. Volgens mij is een oud Ajacied zelden zo omarmd als Lang.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

Buitenspelgoal wrote: 15 Sep 2023, 10:11
    11 Tinus wrote: 15 Sep 2023, 09:42 Waar ik een beetje benieuwd naar ben is hoe Lang zich zelf nu bij PSV voelt. Met de winnende tegen Feyenoord en de belangrijke en knappe 1-0 tegen Utrecht was hij een beetje het mannetje en duurste aankoop. Nu een maand later ziet hij andere goede aankopen naast zich en hebben bv ook Luuk en Saibari een ongekende start gemaakt. Hij is niet die enige sterspeler maar meer één van de vele goede spelers.

Zal zich prima voelen. Ik geloof echt niet dat hij gaat stijgeren als hij niet de enige ster is. Volgens mij is een oud Ajacied zelden zo omarmd als Lang.
    Lang heeft dan ook nauwelijks in Ajax 1 gespeeld.

André Ooijer.
    Maar ook Wouters, Arnesen, Vaantje, Culina, Jonk en Lerby waren best populair.
    PSV90
    Nationale topspeler

"Ik kom pull up op je feestje met jas"...

Is het in bepaalde kringen nog steeds stoer om je jas aan te houden als je binnen bent? :lol:

Vind het nummer overigens wel catchy en volgens mij is het ook wel een beetje met een knipoog. Heb iig slechter gehoord van voetballers.
    Lente
    Meervoudig international

Jason Culina ja, nooit geweten dat dat een Ajacied was. Dacht altijd dat die via Hiddink - Australië bij ons beland was , blijkt dat die al 5 jaar lang in Nederland rond liep. Heb die echt nooit als ex Ajacied gezien.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    MaartenV
    Oh PSV wat je met me doet…
    Zeeuwse-psver
    Bankzitter
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Lente wrote: 15 Sep 2023, 10:42 Jason Culina ja, nooit geweten dat dat een Ajacied was. Dacht altijd dat die via Hiddink - Australië bij ons beland was , blijkt dat die al 5 jaar lang in Nederland rond liep. Heb die echt nooit als ex Ajacied gezien.
    toen ik het net zag staan ook even zijn wiki er bij gepakt, heeft er toch echt 2 wedstrijden gespeeld.
    wist ik ook niet
    Oans bin de Zeeuwen!
    DezoonvanAad
    Talent

Breur wrote: 15 Sep 2023, 09:59 Ik zou dit oprecht lachen vinden als goaltune. Wel alleen bij goal of assist van Lang uiteraard..
    Eens. Het is een kutnummer waarmee ik vooral vrienden (lees Ajacieden) hier in Amsterdam mee kan kutten, maar als goal tune of gewoon als lied voor Lang is het perfect. Al ben ik er dan wel voor om het een beetje eigen te maken:

NOANO OP JE FEESTJE
    NOANO GOALEN MAKEN OP JE FEESTJE
    JChovanec
    Meervoudig international

Rickskeg wrote: 15 Sep 2023, 08:48
    Tjompie wrote: 15 Sep 2023, 08:42 Nú al miljoenenhit: Noa ‘Noano’ Lang verovert muziekwereld met eigen rapsong

Zou die nou tijd hiervoor bedongen hebben bij de onderhandelingen?

Volgens mij postte PSV hier ook wat over op Insta
    Ik heb de laatste berichten hier doorgescrolled, en hij is nog niet gemaakt.dus bij deze, :mrgreen:

"Dat hij maar eens gaat werken voor zijn geld,"

Hebben we dat maar vast gehad, prima nummer als goaltune bij Noa.
  • These users thanked the author JChovanec for the post:
    ReKuPSV
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

PSV90 wrote: 15 Sep 2023, 10:37 "Ik kom pull up op je feestje met jas"...

Dit is alvast een stille hint naar ons kampioensfeest in maart.
    Asterix
    Meervoudig international

Prima hoor verder, maar merk dat ik te oud ben voor dit soort dingen.
    Ich liebe gegenpressung
    Josef Dettelbacher
    Legende

Volgens mij is dat ook precies waar ie naar op zoek was, als volgende stap na Brugge. Had ie in het buitenland kunnen ervaren, maar PSV biedt dat (gelukkig) ook!

Hoe snel kan het trouwens gaan. Nog niet heel lang geleden leek Brugge met goed beleid ons gepasseerd te zijn, maar die moeten zich nu ook maar zien te herpakken.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Asterix wrote: 15 Sep 2023, 11:47 Prima hoor verder, maar merk dat ik te oud ben voor dit soort dingen.
    The Rolling Stones hebben ook een nieuw album, geloof ik…
    RV1913
    Nationale topspeler

PSV90 wrote: 15 Sep 2023, 10:37 "Ik kom pull up op je feestje met jas"...

Is het in bepaalde kringen nog steeds stoer om je jas aan te houden als je binnen bent? :lol:

Vind het nummer overigens wel catchy en volgens mij is het ook wel een beetje met een knipoog. Heb iig slechter gehoord van voetballers.
    Lang doet het best prima, alleen die 2e gozer met die jas opmerking kan er echt helemaal niks van. :grin:
    Juancho
    Mister PSV

anyway, hopelijk gaat het snel weer over voetbal ipv deze wannabee rappers. Woensdag mag/moet Noa vlammen, op dat podia wil hij zich graag manifesteren. Laat maar zien!
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Buitenspelgoal
    Vaste waarde in elftal

Josef Dettelbacher wrote: 15 Sep 2023, 11:56

Volgens mij is dat ook precies waar ie naar op zoek was, als volgende stap na Brugge. Had ie in het buitenland kunnen ervaren, maar PSV biedt dat (gelukkig) ook!

Hoe snel kan het trouwens gaan. Nog niet heel lang geleden leek Brugge met goed beleid ons gepasseerd te zijn, maar die moeten zich nu ook maar zien te herpakken.
    België is heel competitief. Brugge, Genk, Gent, Antwerp, USG en ook Anderlecht blijft ondanks matige prestaties afgelopen jaren een zwaargewicht daar. Aantal van die clubs hebben ook suikeroompjes. Het is daar bovenin dan ook vaak best wel knokken voor je plek.

Komt nog die gare playoffs bij, waar je zomaar je straatlengte voorsprong gehalveerd ziet worden en een club met een sterk seizoensslot je nog in kan halen. Zo pakte Brugge niet al te lang geleden nog de titel omdat USG faalde in de playoffs, maar het hele reguliere seizoen ruim aan kop stond.

Brugge is niet ingestort, maar een jaar geen CL betekent daar ook gewoon gelijk weer terugschakelen. De laatste jaren is geen enkele club daar langer als een seizoen of 2-3 de beste.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ik denk dat hij het alleen maar fijn vindt. Bij Brugge kwam hij binnen als een jongetje dat zijn eerste serieuze stappen moest gaan zetten in het profvoetbal en een van de dingen die hij daar heeft geleerd (onderstreept door Belgische kenners), is dat hij zijn teamgenoten nodig heeft om zelf succesvol te zijn.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Josef Dettelbacher
    Legende

Buitenspelgoal wrote: 15 Sep 2023, 14:39
    Josef Dettelbacher wrote: 15 Sep 2023, 11:56

België is heel competitief. Brugge, Genk, Gent, Antwerp, USG en ook Anderlecht blijft ondanks matige prestaties afgelopen jaren een zwaargewicht daar. Aantal van die clubs hebben ook suikeroompjes. Het is daar bovenin dan ook vaak best wel knokken voor je plek.

Komt nog die gare playoffs bij, waar je zomaar je straatlengte voorsprong gehalveerd ziet worden en een club met een sterk seizoensslot je nog in kan halen. Zo pakte Brugge niet al te lang geleden nog de titel omdat USG faalde in de playoffs, maar het hele reguliere seizoen ruim aan kop stond.

Brugge is niet ingestort, maar een jaar geen CL betekent daar ook gewoon gelijk weer terugschakelen. De laatste jaren is geen enkele club daar langer als een seizoen of 2-3 de beste.
    Dat ben ik niet met je oneens, maar Brugge heeft in 2016, 2018, 2019, 2020, 2021 en 2022 Champions League gespeeld en dus een enorme sloot geld ontvangen ten opzichte van de andere clubs, en dat in een competitie waar minder geld in omgaat dan de Eredivisie. Ook veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding geloof ik. Dan is een 4e plaats teleurstellend, ongeacht de playoffs structuur. En dan moet je nog maar zien hoe het dit jaar gaat. Alle ingrediënten zijn/waren aanwezig om het "Bayern van België" te worden.
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Grasmat
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    ruuddevil
    Legende

Briljant nummer. Kunnen Diego en Promes een puntje aan zuigen.
    Tjompie
    Internationale topspeler

• These users thanked the author Tjompie for the post:
    Trixm
    Standbeeld
    Mister PSV

Image
    Siemen
    Nationale topspeler

Als het een Ajacied was, vond ik het walgelijk. Nu vind ik het zó fout, dat ik er van kan genieten. Mooi hoe dat werkt. Noano 7k op je feestje. Nieuwe goaltune zou mooi zijn.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Josef Dettelbacher wrote: 15 Sep 2023, 14:51
    Buitenspelgoal wrote: 15 Sep 2023, 14:39

Dat ben ik niet met je oneens, maar Brugge heeft in 2016, 2018, 2019, 2020, 2021 en 2022 Champions League gespeeld en dus een enorme sloot geld ontvangen ten opzichte van de andere clubs, en dat in een competitie waar minder geld in omgaat dan de Eredivisie. Ook veel geïnvesteerd in de jeugdopleiding geloof ik. Dan is een 4e plaats teleurstellend, ongeacht de playoffs structuur. En dan moet je nog maar zien hoe het dit jaar gaat. Alle ingrediënten zijn/waren aanwezig om het "Bayern van België" te worden.
    Inderdaad, hebben veel kunnen investeren in de jeugd.
    Eerlijk is eerlijk de jeugd van Club is beduidend beter geworden. Investeren naast eigen jeugd ook miljoenen in het aantrekken van grote buitenlandse talenten zoals bijvoorbeeld: Lang, Buchanan of Nusa op dit moment.
    Wat betreft financiën zijn zij door de vele CL deelnames de rest in België en ook PSV wel voorbij gestoken.

Echter het maakt allemaal niet zoveel uit alles staat of valt met goed beleid. Dat hebben ze bij Club, op afgelopen seizoen, na al jaren uitstekend voor elkaar.
    Ook het project Club NXT waarbij Jong Club Brugge meedoet in de tweede divisie levert veel talenten op en is erg interessant geweest om te volgen wat betreft talent. Afgelopen transfermarkt ook beduidend minder geïnvesteerd in het NXT project om alles te zetten op een nieuw landskampioenschap.
    Paco Casal
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Iemand die weet waar dat hele 7K op slaat? Vind het nummer verder niks, terwijl ik het genre over het algemeen wel kan waarderen.
    #FreeGeneratie4
    ComeOnPSV
    Vedette

Ik denk juist dat hij dit heel goed zal ervaren. Hij wil een hoger niveau dan Brugge. Dat krijgt hij nu bij PSV met de spelers om zich heen.
    Lang wil kampioen worden en belangrijk zijn. Dan de stap naar de absolute top.
    Madueke
    Legende

Paco Casal wrote: 16 Sep 2023, 09:44 Iemand die weet waar dat hele 7K op slaat? Vind het nummer verder niks, terwijl ik het genre over het algemeen wel kan waarderen.
    7K staat voor Zevenkamp, een wijk in Rotterdam waar Noa vandaan komt.
  • These users thanked the author Madueke for the post (total 3):
    Paco CasalDr. Gonzo11 Tinus
    Post Reply