Yvon Mvogo
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Matige wedstrijd idd. Ik vond dat hij bij 2 goals meer had kunnen doen (en hij had het moeten doen) en idd, weer zo'n idiote bal door het midden. Slechte beurt van onze Mvogo terwijl hij juist zo goed bezig was.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Moderator
Bal gaat door de benen van Boscagli. Funest voor een keeper die er logischerwijs vanuit gaat dat de verdediger daar de korte hoek heeft.
- DonyellMalen
- Legende
- Ren Höek
- Vedette
Zijn 1e redding vind ik eigenlijk vrij normaal, zijn 2e is echter fenomenaal.
Verder is hij nauwelijks in beeld geweest, wat positief is natuurlijk (en zijn reddingen nog knapper maakt).
Verder is hij nauwelijks in beeld geweest, wat positief is natuurlijk (en zijn reddingen nog knapper maakt).
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Die rechterkant blijft toch een zorgenkindje. Vitesse en PAOK creëerden via die zijde bijna alle kansen...
Ex unitate vires
-
- Legende
Staat of hang met de aanwezigheid van Denzel.Fanatic-U-s wrote: ↑10 Nov 2020, 11:56 Die rechterkant blijft toch een zorgenkindje. Vitesse en PAOK creëerden via die zijde bijna alle kansen...
-
Zover het mij bijstaat, zou dit een keeper zijn, die meevoetballend een meerwaarde zou zijn en ver voor zn goal zou durven staan en daarmee diepe ballen van de tegenpartij onschadelijk zou maken.
Ik zie echt helemaal niets van dit. Wat een bron van onrust voor je ploeg zeg.
Totaal geen meerwaarde als hij zo speelt, maar een mindere versie van Zoet.
Als dit het is, doe mij Lars dan maar
Ik zie echt helemaal niets van dit. Wat een bron van onrust voor je ploeg zeg.
Totaal geen meerwaarde als hij zo speelt, maar een mindere versie van Zoet.
Als dit het is, doe mij Lars dan maar
Sangaré, le Roi du PSV
-
Zoveel ballen die hij gewoon kan oprapen.
Zoveel aanvallen die hij er gewoon uit kan halen.
als hij maar gewoon uit zn goal durft te komen.
Makkelijkste voorbeelden zijn Max die in duel komt ipv dat hij hem in zijn handen pakt en Teze die weer 80mtr extra moet zetten omdat hij weer naar zn doellijn sprint ipv een paar meter naar voren te stappen en de bal weg te trappen.
dat ie alles pakt ligt meer aan het net mis schieten van Twente, want hij staat regelmatig vast.
Pingel zeg ik niets over.
Een lijnkeeper hadden we al en een betere als deze.
Zoveel aanvallen die hij er gewoon uit kan halen.
als hij maar gewoon uit zn goal durft te komen.
Makkelijkste voorbeelden zijn Max die in duel komt ipv dat hij hem in zijn handen pakt en Teze die weer 80mtr extra moet zetten omdat hij weer naar zn doellijn sprint ipv een paar meter naar voren te stappen en de bal weg te trappen.
dat ie alles pakt ligt meer aan het net mis schieten van Twente, want hij staat regelmatig vast.
Pingel zeg ik niets over.
Een lijnkeeper hadden we al en een betere als deze.
Sangaré, le Roi du PSV
- Heissenberrug
Ik snap jouw reacties ook niet echt. Hij was alles behalve de zondebok. Twee echt hele knappe reddingen, zeker in een wedstrijd waarin je weinig te doen hebt en dan toch scherp moet zijn op zulke ballen. Heeft in mijn ogen echt niets fout gedaan.
-
Noem hem geen zondebok, zie alleen geen enkele meerwaarde ten opzichte van wat we al hadden.Heissenberrug wrote: ↑22 Nov 2020, 20:25 Ik snap jouw reacties ook niet echt. Hij was alles behalve de zondebok. Twee echt hele knappe reddingen, zeker in een wedstrijd waarin je weinig te doen hebt en dan toch scherp moet zijn op zulke ballen. Heeft in mijn ogen echt niets fout gedaan.
De genoemde reden waarom hij gehaald is en wat voor keeper hij zou zijn, zie ik gewoon totaal niet terug.
Mocht hij wel zo gespeeld hebben, zouden de voorbeelden die ik benoemde anders zijn opgelost en konden we sneller vooruit voetballen en werd het veld in de 2e helft niet zo lang.
Ook vind ik hem op de lijn niet echt briljant.
zijn reflexen wel, maar de rest gewoon, niet speciaal.
vanuit de communicatie waarop hij gehaald zou zijn en wat hij zou brengen, valt hij mij nogal tegen.
Was idd niet schuldig aan een tegengoal en liet geen dingen na die bv Lars wel zou doen
Sangaré, le Roi du PSV
- Heissenberrug
Ach Unnerstall (die ik ook erg goed vind) doet ook wel eens mindere dingen, Zoet ook en zo Mvogo ook. Voor PSV begrippen gewoon een meer dan prima keeper. Als hij alles wat jij benoemd perfect zou doen had hij wel bij Liverpool onder de lat gestaan.
- ShovingNE2
- Site Admin
Heeft de minste lange ballen van de Eredivisie en van de lange ballen die hij speelt heeft hij als enige keeper meer goede dan slechte ballen. (cijfers van voor dit weekend).
Dat scheelt zoveel balverlies. En dus zoveel energie.
Dat scheelt zoveel balverlies. En dus zoveel energie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
Nee, ik zie bij een beetje druk nog regelmatig een bal met volle overtuiging over de zijlijn gaan.
maar valt het jou dus niet op dat medespelers er alles aan doen om te voorkomen dat ze naar hem terugspelen en soms zelfs kiezen voor risicovolle opbouw of blinde ballen vooruit. Zelfs de Salcido heb ik sinds die jaren niet meer zo vaak gezien.
Sangaré, le Roi du PSV