Ajax
- Hatseflats
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Meervoudig international
Ik denk dat wij met Klaassen nu bovenaan hadden gestaan. Sleept ze er altijd doorheen als ze het moeilijk hebben. Ik zou hem blind ruilen voor onze sahbi van de Kruisstraat.Hatseflats wrote: ↑11 Mar 2021, 20:19 Echt, ik vind die Klaassen eigenlijk maar een middelmatige speler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ongelooflijk makkelijke overwinning en naar de kwartfinale.
Elfrink zegt dat als Ajax de EL wint dat PSV een ronde later instroomt maar dat is wel echt heel waardevol. Want dan kun je 3 weken later beginnen aan de voorbereiding, je hebt een uittrip minder, 2x minder doordeweekse wedstrijd en je kunt de EL niet mislopen. Met een goede loting is de kans op CL dan wel groter.
Elfrink zegt dat als Ajax de EL wint dat PSV een ronde later instroomt maar dat is wel echt heel waardevol. Want dan kun je 3 weken later beginnen aan de voorbereiding, je hebt een uittrip minder, 2x minder doordeweekse wedstrijd en je kunt de EL niet mislopen. Met een goede loting is de kans op CL dan wel groter.
- El Sordo
- Vedette
- Ardbeg
- Mister PSV
Precies. Want Ajax is?El Sordo wrote: ↑11 Mar 2021, 21:21 Over korte termijndenken gesproken. Echt liever een extra voorronde komend seizoen dat weer jaren moeten luisteren naar dan misplaatste Bayern van Nederland-verhaal en het daarmee samenhangende, tenenkrommende geflirt met onze spelers. Soit, zo goed is Ajax niet, die komen niet tot de finale.
- ShovingNE2
- Site Admin
3. Daarna de play offs. Die wordt soms gezien als vierde.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Het deelnemersveld is anders behoorlijk pover. Zelfs de grote namen zijn niet de clubs van weleer. Dit Ajax kan de EL best winnen als ze hun best doen en het een beetje mee blijft zitten.El Sordo wrote: ↑11 Mar 2021, 21:21 Over korte termijndenken gesproken. Echt liever een extra voorronde komend seizoen dat weer jaren moeten luisteren naar dan misplaatste Bayern van Nederland-verhaal en het daarmee samenhangende, tenenkrommende geflirt met onze spelers. Soit, zo goed is Ajax niet, die komen niet tot de finale.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: Ajax
Heeft dit seizoen 11 doelpunten gescoord over alle competities gezien waarvan 7x het openingsdoelpunt. Dat is een grote kwaliteit van Klaassen, dat scorend vermogen van hem. Heeft gevoel voor ruimte, staat vaak op de juiste plek en heeft een enorm loopvermogen waardoor hij in de omschakeling ook van grote waarde is. Niet het type speler waar mijn hart sneller van gaat kloppen, maar wel belangrijk door zijn specifieke kwaliteiten. Spelers als Kudus, Alvarez en Gravenberch hebben ieder op hun manier ook waarde voor het elftal, maar scoren tezamen nog niet zoveel als Klaassen in zijn uppie.Bubba Gump wrote: ↑11 Mar 2021, 20:34Ik denk dat wij met Klaassen nu bovenaan hadden gestaan. Sleept ze er altijd doorheen als ze het moeilijk hebben. Ik zou hem blind ruilen voor onze sahbi van de Kruisstraat.Hatseflats wrote: ↑11 Mar 2021, 20:19 Echt, ik vind die Klaassen eigenlijk maar een middelmatige speler
Ik lees hier een enkele keer dat de overwinning geluk zou zijn, maar dan heb je een andere wedstrijd gekeken. Dit was een dikverdiende overwinning. Dat blijkt ook uit het spelbeeld en de statistieken. Je geeft vrijwel niets weg en creëert voldoende kansen. Je beloont jezelf pas laat, maar je zag de energie bij die Zwitsers wegvloeien. Normaal gesproken is de return een formaliteit, gewoon zorgen dat je een doelpunt maakt en het kan bijna niet meer misgaan. Maar wel eens dat dit kwalitatief geen sterke tegenstander is, Lille is beter. In een eventuele kwartfinale zul je naar alle waarschijnlijkheid een team treffen met veel meer kwaliteiten dan Bern. Tegen de winnaar van United tegen Milan zul je veel meer weerstand krijgen.
- El Sordo
- Vedette
Ze komen ergens nog United, Spurs, Roma, Milan of Villarreal tegen. Die winnen ze echt niet zomaar.Ykhim wrote: ↑11 Mar 2021, 21:58Het deelnemersveld is anders behoorlijk pover. Zelfs de grote namen zijn niet de clubs van weleer. Dit Ajax kan de EL best winnen als ze hun best doen en het een beetje mee blijft zitten.El Sordo wrote: ↑11 Mar 2021, 21:21 Over korte termijndenken gesproken. Echt liever een extra voorronde komend seizoen dat weer jaren moeten luisteren naar dan misplaatste Bayern van Nederland-verhaal en het daarmee samenhangende, tenenkrommende geflirt met onze spelers. Soit, zo goed is Ajax niet, die komen niet tot de finale.
Het kan hoor, daar niet van, maar ik heb gewoon niet veel zin om mee te gaan in de grote Ajax show.