Johan Bakayoko
-
- Meervoudig international
Blijft gek dat Lang, Baka of Chucky op de bank zal zitten. Recipe for disaster. Het blijft toch een beetje vreemd dat je een droomaankoop haalt op de positie van je meest waardevolle speler. Baka wordt niet meer waard op de bank, dat lijkt me duidelijk, dus dan zal Chucky in de grote wedstrijden toch echt op de bank komen? Ben heel benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen. Noa op de bank zetten lijkt me ook een beetje vragen om problemen.
-
- Nationale topspeler
LuukKezmania wrote: ↑14 Sep 2023, 19:31 Blijft gek dat Lang, Baka of Chucky op de bank zal zitten. Recipe for disaster. Het blijft toch een beetje vreemd dat je een droomaankoop haalt op de positie van je meest waardevolle speler. Baka wordt niet meer waard op de bank, dat lijkt me duidelijk, dus dan zal Chucky in de grote wedstrijden toch echt op de bank komen? Ben heel benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen. Noa op de bank zetten lijkt me ook een beetje vragen om problemen.
Lozano Lang Bakayoko
Veerman Schouten
Fuck it. Gaan met die banaan.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Met de Eredivisie + CL + Interlandperiode, in combinatie met pijntjes, blessures en vorm(dipjes), en met een coach die er een TEAM van weet te maken, komen de genoemde spelers uiteindelijk grotendeels aan voldoende minuten en mogelijkheden om te shinen en om belangrijk te zijn voor het team. Juist door die goede bank kunnen we mega competitief zijn dit seizoen.Kezmania wrote: ↑14 Sep 2023, 19:31 Blijft gek dat Lang, Baka of Chucky op de bank zal zitten. Recipe for disaster. Het blijft toch een beetje vreemd dat je een droomaankoop haalt op de positie van je meest waardevolle speler. Baka wordt niet meer waard op de bank, dat lijkt me duidelijk, dus dan zal Chucky in de grote wedstrijden toch echt op de bank komen? Ben heel benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen. Noa op de bank zetten lijkt me ook een beetje vragen om problemen.
Of denk je dat er bij City of Real spelers rondlopen die het wel prima vinden dat ze af en toe op t bankie zitten?
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Het mooie is dat onze coach er net zo over denkt..Siemen wrote: ↑14 Sep 2023, 19:32LuukKezmania wrote: ↑14 Sep 2023, 19:31 Blijft gek dat Lang, Baka of Chucky op de bank zal zitten. Recipe for disaster. Het blijft toch een beetje vreemd dat je een droomaankoop haalt op de positie van je meest waardevolle speler. Baka wordt niet meer waard op de bank, dat lijkt me duidelijk, dus dan zal Chucky in de grote wedstrijden toch echt op de bank komen? Ben heel benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen. Noa op de bank zetten lijkt me ook een beetje vragen om problemen.
Lozano Lang Bakayoko
Veerman Schouten
Fuck it. Gaan met die banaan.
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Euhm, nee?
Lang en Chucky zijn natuurlijk basisspelers (mits fit), Baka zal naar de bank verhuizen.
En dat is prima, want zoals Skuddem al aangeeft speelt PSV dermate veel wedstrijden dat Baka meer dan voldoende speeltijd krijgt.
Heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben!
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- ComeOnPSV
- Vedette
Lozano en Lang gaan ervoor zorgen dat andere spelers meer waard worden.
Gaat mij nu echt om kampioenschap. Leuk die talentontwikkeling maar het moet een goede combinatie zijn.
Winnen en opleiden.
Niet opleiden en beste speler op de bank en dan vervolgens minder winnen doordat je niet met beste spelers speelt maar met de grote talenten.
Gaat mij nu echt om kampioenschap. Leuk die talentontwikkeling maar het moet een goede combinatie zijn.
Winnen en opleiden.
Niet opleiden en beste speler op de bank en dan vervolgens minder winnen doordat je niet met beste spelers speelt maar met de grote talenten.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Hoe lekker is het om in de 65e minuut een Bakoayoko in te kunnen brengen die de toch al moegespeelde verdedigers nog harder zijn hielen te laten zien.Ren Höek wrote: ↑14 Sep 2023, 20:40Euhm, nee?
Lang en Chucky zijn natuurlijk basisspelers (mits fit), Baka zal naar de bank verhuizen.
En dat is prima, want zoals @Skuddem al aangeeft speelt PSV dermate veel wedstrijden dat Baka meer dan voldoende speeltijd krijgt.
Heerlijk om zo'n speler achter de hand te hebben!
-
- Legende
PSV heeft eindelijk wat diepte in de selectie gekregen. Met Lang en Bakayoko kan je voor het niveau PSV de wedstrijd ingaan, maar het gat daarachter tot voor kort met Vertessen en El Ghazi was wel groot. Je hebt met Lozano erbij behalve een glasbak als speler nu ook 3 basiswaardige spelers voor de 2 posities. Achterin heb je dat ook met Teze, Van Aanholt en Dest. Op de 10 positie kan je meerdere kanten op en met Pepi heeft PSV een talentvolle en goede stand-in voor Luuk de Jong die direct kan leveren. Behalve dat meerdere spelers nodig hebt dan alleen de basis 11, heeft PSV nu dus 6 posities die makkelijk is op te vangen zonder dat je er meteen een flink stuk op achteruit gaat. Dat is hartstikke lekker en een tijd geleden dat PSV dat had. Juist dat heb je nodig in een geheel seizoen en Bakayoko gaat echt wel veel minuten maken. Een speler die er sowieso heel goed op staat in het buitenland dat dit over een jaar ook nog het geval zal zijn. PSV kan nu heel veel kanten op met deze selectie en dat is wat je nodig hebt om kampioen te kunnen worden en om Europees weer eens aansprekende resultaten te kunnen gaan behalen.
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
Met Noa, Bakayoko en Lozano heb je 3 potentiële basisspelers voor 2 posities.
Mooie is dat je per wedstrijd kan kijken wie er speelt, ze kunnen pp 2/3e van de wedstrijden in de basis starten, ruim voldoende om iedereen tevreden te houden. Bakayoko gaat veel spelen, gaat shinen, ben ik zeker van. Maar genoeg ruimte voor de andere twee om hetzelfde te gaan doen.
Mooie is dat je per wedstrijd kan kijken wie er speelt, ze kunnen pp 2/3e van de wedstrijden in de basis starten, ruim voldoende om iedereen tevreden te houden. Bakayoko gaat veel spelen, gaat shinen, ben ik zeker van. Maar genoeg ruimte voor de andere twee om hetzelfde te gaan doen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik snap het gevoel, ik zie hier ook nog wel mogelijk een issue ontstaan. Maar hey: als onze topspelers geblesseerd raakte hadden we altijd een probleem. Nu kan je als een spits, vleugelspeler of nummer 10 geblesseerd raakt altijd een nagenoeg gelijkwaardige speler opstellen. Wat Feyenoord nu heeft in de CL, hebben wij geen last van. Ik vind de luxe heerlijk.Kezmania wrote: ↑14 Sep 2023, 19:31 Blijft gek dat Lang, Baka of Chucky op de bank zal zitten. Recipe for disaster. Het blijft toch een beetje vreemd dat je een droomaankoop haalt op de positie van je meest waardevolle speler. Baka wordt niet meer waard op de bank, dat lijkt me duidelijk, dus dan zal Chucky in de grote wedstrijden toch echt op de bank komen? Ben heel benieuwd hoe dat gaat ontwikkelen. Noa op de bank zetten lijkt me ook een beetje vragen om problemen.
Daarnaast zie ik het ook nog wel dat Lang op 10 staat, Chucky op links en Baka op rechts....
Bakayoko pakt zijn eerste echt volledige jaar, dat kan fysieke issues opleveren. Noa begon met pijntjes. Dit is echt meer dan prima. Als Bakayoko of Lang de concurrentie niet bevalt dan zijn ze al helemaal niet klaar voor het buitenland. Ik denk dat Bakayoko hier juist sterker en beter van wordt en van Chucky echt heel veel gaat leren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Persepolis
- Vedette
Ik denk dat Lozano sowieso gaat spelen, die is gewoon een klasse beter dan Lang en Bakayoko normaal gesproken. Dan is het de vraag wie van de andere 2 gaat spelen, en afhankelijk daarvan aan welke kant Lozano speelt.
-
- Nationale topspeler
Zoals gememoreerd zijn 3 topaanvallers geen overbodige luxe met een bordevol programma voor de deur. Bakayoko heeft nog alles te bewijzen dus die zou met name in CL wedstrijden moeten leren van Lozano. In de ED kan je volop rouleren om je selectie fris te houden.
-
- Nationale topspeler
https://www.vi.nl/video/lozano-zal-bij- ... en-wachten
Daaronder staat nog een clip waarin Pieter Zwart aanhaalt dat Baka een statistiekenmonster is, bijvoorbeeld qua dribbels en gecreëerde kansen. Blijf toch een luxe dat we nu een gearriveerde topper hebben en een toptalent.
Daaronder staat nog een clip waarin Pieter Zwart aanhaalt dat Baka een statistiekenmonster is, bijvoorbeeld qua dribbels en gecreëerde kansen. Blijf toch een luxe dat we nu een gearriveerde topper hebben en een toptalent.
- ShovingNE2
- Site Admin
En dan het argument gebruiken: het spelletje van Peter Bosz is wat anders, je moet ook meters terug maken dus Lozano kan niet een beetje voorin blijven hangen.
Heel sterk van VI.
Heel sterk van VI.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- SKERLA
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Ren Höek
- Vedette
Waar lees jij dat?ShovingNE2 wrote: ↑16 Sep 2023, 13:12 En dan het argument gebruiken: het spelletje van Peter Bosz is wat anders, je moet ook meters terug maken dus Lozano kan niet een beetje voorin blijven hangen.
Ik kom alleen dit tegen:
In een stukje waarbij Lozano in zijn 1e periode bij PSV wordt vergeleken met Baka nu. En wat verder niets zegt over de Lozano van nu.Waarin Bakayoko nu al veel beter is dan Lozano destijds was, is zijn defensieve arbeid.
De woorden die jij gebruikt lees ik nergens in dat stuk.
“Never argue with an idiot.
-
- Lid scoutingsteam
Maar het gaat in de kern toch ook over de Lozano van nu? Waarom zou je Bakayoko dan vergelijken met de Lozano van vier jaar geleden?
Overigens heb ik Bosz twee weken geleden over Lozano en Bakayoko horen praten en toen kreeg je toch niet de indruk dat Lozano gaat banken. Hooguit de eerste twee, drie wedstrijden ofzo.
Overigens heb ik Bosz twee weken geleden over Lozano en Bakayoko horen praten en toen kreeg je toch niet de indruk dat Lozano gaat banken. Hooguit de eerste twee, drie wedstrijden ofzo.
- Juancho
- Mister PSV
Bosz lijkt me totaal geen trainer die kijkt naar namen maar puur naar prestaties. Of je nu oud, jong, ervaren of een junior bent... als je het laat zien op het veld dan speel je. Er wordt wel eens gezegd, ook hier, lozano haal je niet voor de bank maar andersom kan je ook stellen dat PSV geen speler die nu al 40 miljoen waard is en met een goed seizoen nog meer waard wordt op de bank gaat zetten natuurlijk. Dat gaat om nog veel meer geld dan wat Lozano je gekost heeft. Waarbij overigens de "druk" van verkoop Lozano in de toekomst er ook niet is want als de verhalen kloppen gaat ie na PSV toch terug naar Mexico.
Kortom, de heren moeten gewoon presteren en dan zullen er afhankelijk van de tegenstander ook wel een tactische keuzes gemaakt worden voor een speler. Kan best zijn dat bijv. Lozano vanavond speelt maar dat hoeft helemaal niet te zeggen dat Lozano vanaf dan basisspeler is natuurlijk.
Kortom, de heren moeten gewoon presteren en dan zullen er afhankelijk van de tegenstander ook wel een tactische keuzes gemaakt worden voor een speler. Kan best zijn dat bijv. Lozano vanavond speelt maar dat hoeft helemaal niet te zeggen dat Lozano vanaf dan basisspeler is natuurlijk.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Bosz is sws een trainer die heel erg per wedstrijd zal kijken, bijv. ook naar de invulling van de backposities en ik denk ook de posities aan de zijkanten. Zoals hij van de week ook in een interview zei “ik heb geen basiself in mijn hoofd, ik heb alleen de basiself voor de volgende wedstrijd in mijn hoofd”. Lozano en Bakayoko gaan allebei vaak genoeg spelen, evenals Lang. Zeker wedstrijden tegen Arsenal zullen toch ook vanuit het perspectief van Arsenal gekeken worden, waar de kansen liggen, waarbij je tegen pakweg Volendam gewoon vollebak van eigen kracht uit zal gaan (En ja ook daar wordt de tegenstander natuurlijk geanalyseerd).Juancho wrote: ↑20 Sep 2023, 11:59 Bosz lijkt me totaal geen trainer die kijkt naar namen maar puur naar prestaties. Of je nu oud, jong, ervaren of een junior bent... als je het laat zien op het veld dan speel je. Er wordt wel eens gezegd, ook hier, lozano haal je niet voor de bank maar andersom kan je ook stellen dat PSV geen speler die nu al 40 miljoen waard is en met een goed seizoen nog meer waard wordt op de bank gaat zetten natuurlijk. Dat gaat om nog veel meer geld dan wat Lozano je gekost heeft. Waarbij overigens de "druk" van verkoop Lozano in de toekomst er ook niet is want als de verhalen kloppen gaat ie na PSV toch terug naar Mexico.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
In dit geval lijkt me Bakayoko echter zeker van zijn plekje en de keuze zal tussen Lang en Lozano gaan. Van beiden weet je namelijk niet zeker of zij de 90 minuten vol kunnen maken, dus zou het onlogisch zijn om ze beiden te laten starten.Sensation wrote: ↑20 Sep 2023, 12:07Bosz is sws een trainer die heel erg per wedstrijd zal kijken, bijv. ook naar de invulling van de backposities en ik denk ook de posities aan de zijkanten. Zoals hij van de week ook in een interview zei “ik heb geen basiself in mijn hoofd, ik heb alleen de basiself voor de volgende wedstrijd in mijn hoofd”. Lozano en Bakayoko gaan allebei vaak genoeg spelen, evenals Lang. Zeker wedstrijden tegen Arsenal zullen toch ook vanuit het perspectief van Arsenal gekeken worden, waar de kansen liggen, waarbij je tegen pakweg Volendam gewoon vollebak van eigen kracht uit zal gaan (En ja ook daar wordt de tegenstander natuurlijk geanalyseerd).Juancho wrote: ↑20 Sep 2023, 11:59 Bosz lijkt me totaal geen trainer die kijkt naar namen maar puur naar prestaties. Of je nu oud, jong, ervaren of een junior bent... als je het laat zien op het veld dan speel je. Er wordt wel eens gezegd, ook hier, lozano haal je niet voor de bank maar andersom kan je ook stellen dat PSV geen speler die nu al 40 miljoen waard is en met een goed seizoen nog meer waard wordt op de bank gaat zetten natuurlijk. Dat gaat om nog veel meer geld dan wat Lozano je gekost heeft. Waarbij overigens de "druk" van verkoop Lozano in de toekomst er ook niet is want als de verhalen kloppen gaat ie na PSV toch terug naar Mexico.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit is een beetje waar maar zoals Bosz al meerdere keren heeft gezegd gaan zijn flankspelers er over het algemeen altijd af gedurende de wedstrijd. En dat is prima want met Vertessen heb je ook een prima speler voor de laatste 15 minuten. Net als Til, Pepi en dus Lozano/Bakayoko. Je kunt de wissels al bijna intekenen.Thijs wrote: ↑20 Sep 2023, 12:10In dit geval lijkt me Bakayoko echter zeker van zijn plekje en de keuze zal tussen Lang en Lozano gaan. Van beiden weet je namelijk niet zeker of zij de 90 minuten vol kunnen maken, dus zou het onlogisch zijn om ze beiden te laten starten.Sensation wrote: ↑20 Sep 2023, 12:07
Bosz is sws een trainer die heel erg per wedstrijd zal kijken, bijv. ook naar de invulling van de backposities en ik denk ook de posities aan de zijkanten. Zoals hij van de week ook in een interview zei “ik heb geen basiself in mijn hoofd, ik heb alleen de basiself voor de volgende wedstrijd in mijn hoofd”. Lozano en Bakayoko gaan allebei vaak genoeg spelen, evenals Lang. Zeker wedstrijden tegen Arsenal zullen toch ook vanuit het perspectief van Arsenal gekeken worden, waar de kansen liggen, waarbij je tegen pakweg Volendam gewoon vollebak van eigen kracht uit zal gaan (En ja ook daar wordt de tegenstander natuurlijk geanalyseerd).
-
- Legende
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Ik verwacht ook dat hij met Bakayoko en Lang zal starten, maar hoop eigenlijk op Lozano en Lang. Waarschijnlijk zal er toch wat meer vanuit de omschakeling gevoetbald moeten worden tegen Arsenal en dan zou ik het liefst veel diepgang en snelheid voorin zien. Ondanks dat zou ik Luuk de Jong wel gewoon laten staan vanwege zijn specifieke kwaliteiten en huidige vorm.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
-
- Lid scoutingsteam