Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
El Sordo
Vedette

Tsja, Bakayoko heeft inmiddels sinds 5 maart geen bal meer in het net gelegd in een officiële wedstrijd voor PSV. Ik hoop dat Lozano gewoon start, die kent de wetten van Europees voetbal, is veel meer een handenbindertje en lijkt mij bovendien veel meer toevoegen in een wedstrijd die waarschijnlijk grotendeels op en vanaf de eigen helft speelt.
  • These users thanked the author El Sordo for the post:
    29.04.2007
    JacoLokerse
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV

Maar Bakayoko is wel beter in meeverdedigen en denk dat dat ook wel belangrijk is vanavond. En assists geeft hij wel, dus dat maakt hem zeker even gevaarlijk als eventueel een doelpuntenmaker.
    Johann Vogel
    Vedette

Baka gaat gewoon starten vermoed ik. Speelt heel taakbewust en heeft een goede voorzet in huis. Lozano moet zich ook eerst maar even bewijzen en zijn plek verdienen. Zijn rentree afgelopen weekend was erg ongelukkig.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Lozano moet (blijkbaar) eerst maar eens toewerken naar het vermogen om een wedstrijd van 60/70 tot 90 min vol te houden. Komt goed, maar nu nog even niet
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 20 Sep 2023, 13:48
    Thijs wrote: 20 Sep 2023, 13:14 Moet je nagaan hoeveel er op Bakayoko geboden wordt in de winter als hij vanavond een geweldige wedstrijd speelt en scoort…
    Typisch weer hoor. Jij denkt eerst aan centen en dan pas aan doelpunten. Boekhouder. Ik wist het wel!
    :grin:

Touché.
    loginnaam
    Internationale topspeler

El Sordo wrote: 20 Sep 2023, 14:07 Tsja, Bakayoko heeft inmiddels sinds 5 maart geen bal meer in het net gelegd in een officiële wedstrijd voor PSV. Ik hoop dat Lozano gewoon start, die kent de wetten van Europees voetbal, is veel meer een handenbindertje en lijkt mij bovendien veel meer toevoegen in een wedstrijd die waarschijnlijk grotendeels op en vanaf de eigen helft speelt.
    4 assists in 4 voorronde CL wedstrijden zijn ook wel wat waard...
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

loginnaam wrote: 20 Sep 2023, 15:22
    El Sordo wrote: 20 Sep 2023, 14:07 Tsja, Bakayoko heeft inmiddels sinds 5 maart geen bal meer in het net gelegd in een officiële wedstrijd voor PSV. Ik hoop dat Lozano gewoon start, die kent de wetten van Europees voetbal, is veel meer een handenbindertje en lijkt mij bovendien veel meer toevoegen in een wedstrijd die waarschijnlijk grotendeels op en vanaf de eigen helft speelt.
    Nee alleen doelpunten zijn wat waard! Assists geven is toch niet wat een aanvaller en vooral winger moet doen! Alleen naar binnen kappen en schieten dan hebben we wat aan je!
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik vind het koppeltje Teze - Bakayoko wel defensief stabieler maar aanvallend minder (denk ik) dan Lozano - Dest. Maarja speelt Teze of Dest op RB?
    El Sordo
    Vedette

VTheMan wrote: 20 Sep 2023, 15:26
    loginnaam wrote: 20 Sep 2023, 15:22

Nee alleen doelpunten zijn wat waard! Assists geven is toch niet wat een aanvaller en vooral winger moet doen! Alleen naar binnen kappen en schieten dan hebben we wat aan je!
    Precies. Die ongelukkige rollertjes die toevallig binnen worden geschoten tellen we toch niet mee, wel?
    Ren Höek
    Vedette

JacoLokerse wrote: 20 Sep 2023, 14:29 Maar Bakayoko is wel beter in meeverdedigen
    Sinds wanneer?

Als je doelt op een artikel dat laatst in VI stond, dat ging over Lozano in zijn 1e periode bij PSV.
    Napoli onder Spalletti speelde geweldig voetbal, waarbij de team discipline hoog in het vaandel stond en meeverdedigen een eis was. Daar is Lozano inmiddels een kei in.
  • These users thanked the author Ren Höek for the post (total 4):
    YkhimEl SordoSKERLANeede
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ren Höek wrote: 20 Sep 2023, 17:00
    JacoLokerse wrote: 20 Sep 2023, 14:29 Maar Bakayoko is wel beter in meeverdedigen
    Sinds wanneer?

Als je doelt op een artikel dat laatst in VI stond, dat ging over Lozano in zijn 1e periode bij PSV.
    Napoli onder Spalletti speelde geweldig voetbal, waarbij de team discipline hoog in het vaandel stond en meeverdedigen een eis was. Daar is Lozano inmiddels een kei in.
    Volledig eens.
    Ik denk dat Lozano beter is in het meeverdedigen, al moet ik zeggen dat Bakayoko daar dit seizoen wel beter in is geworden dan dat hij vorig seizoen was. Toen was het namelijk regelmatig hopeloos.
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Speelt echt een drama partij, tijd voor Lozano
    DeEintovenaar
    Nationale topspeler

Danny03 wrote: 20 Sep 2023, 21:49 Speelt echt een drama partij, tijd voor Lozano
    Totaal niet mee eens. Vind Bakayoko het prima doen.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Danny03 wrote: 20 Sep 2023, 21:49 Speelt echt een drama partij, tijd voor Lozano
    Valt mij vooral op dat als Lang aan het zwerven is n rechts uitkomt, dat Baka daar ook blijft staan en de andere kant voor Arsenal volledig vrij komt om uit te verdedigen. Is Lang dan teveel aan het zwerven? Is het de bedoeling dat Lang en Baka dan aan dezelfde kant uitkomen en iemand als bijv een middenvelder of linksback de positie van Lang moet overnemen? Of moet Baka gewoon af en toe van kant wisselen en aanvoelen als Lang aan het zwerven is?

Ik wil oprecht het antwoord weten want dit valt mij al meerdere wedstrijden op, wie heeft het nummer van Bosz? :mrgreen:
    René1978
    Nationale topspeler

Vind hem ook zeker niet slecht spelen.
    Tomm
    Vedette

Niet de enige. Schitterend leer moment voor zo’n jonge. De wedstrijd is gespeeld dus dan laat hem maar staan ook. Op termijn heb je er profijt van.
    Jwoeloe
    Moderator

Sensation wrote: 20 Sep 2023, 21:52
    Valt mij vooral op dat als Lang aan het zwerven is n rechts uitkomt, dat Baka daar ook blijft staan en de andere kant voor Arsenal volledig vrij komt om uit te verdedigen. Is Lang dan teveel aan het zwerven? Is het de bedoeling dat Lang en Baka dan aan dezelfde kant uitkomen en iemand als bijv een middenvelder of linksback de positie van Lang moet overnemen? Of moet Baka gewoon af en toe van kant wisselen en aanvoelen als Lang aan het zwerven is?

Ik wil oprecht het antwoord weten want dit valt mij al meerdere wedstrijden op, wie heeft het nummer van Bosz? :mrgreen:
    Bosz heeft volgens mij voor de Cruijff schaal aangegeven dat hij niet wilt dat ze van kant wisselen. Gewoon vanaf de kant spelen waar ze op hun best zijn.
    dePinhodeSouza

Nee, dan is Bakayoko (zoals wel vaker) aan t gapen. Lijkt me logisch, Lang heeft een vrije rol, komt op rechts uit, dan moet de rechtsbuiten zonder vrije rol zorgen dat de linkerzone bezet is.
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

dePinhodeSouza wrote: 20 Sep 2023, 22:01

Nee, dan is Bakayoko (zoals wel vaker) aan t gapen. Lijkt me logisch, Lang heeft een vrije rol, komt op rechts uit, dan moet de rechtsbuiten zonder vrije rol zorgen dat de linkerzone bezet is.
    Bedoel ik te zeggen maar mensen begrijpen dat hier niet
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Z'n eerste aanname en kaats zijn toch wel vaak matig, bal schiet dan zo vaak omhoog. Niet alleen vandaag overigens.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Om het positief te houden zeg ik dat ik hoop dat Bakayoko er een hoop van leert vandaag.
  • These users thanked the author PeeJ for the post:
    MC Hammer
    Juancho
    Mister PSV

Ongepolijst talent, moet nog veel leren maar bij vlagen zie je ook z'n kwaliteiten. Snap de geïnteresseerde clubs wel, die vast vooral kijken naar potentie.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
    SensationMC HammerRikkert1234
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ComeOnPSV
    Vedette

De dreiging die Chucky in zijn spel heeft mis ik bij Bakayoko.
    Hopelijk gaat Baka daar nog in groeien. Met Chucky en Noano is het niveau in ieder geval hoog om naar toe te groeien.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

VTheMan wrote: 26 Sep 2023, 23:53
    Record incoming?
    Clausule incoming? :mrgreen:
  • These users thanked the author Grasmat for the post: