Iets verder luisteren, daar wordt hij wel besprokenShovingNE2 schreef: ↑12 sep 2023, 09:19 Zit de AD podcast te luisteren en men heeft het over de partner naast Frenkie... Wie dat zou moeten zijn. Schouten komt niet in ze op (of ik moet 30 seconden gemist hebben).
Schouten staat op het EK naast Frenkie.
Jerdy Schouten
-
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Deze gebruikers waarderen Rikkert1234 voor dit bericht:
- ShovingNE2
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ik zou voor de zekerheid ook even alle podcast van Valentijn & Mike van de afgelopen 3 maanden terugluisteren, wie weet wordt het daarin besproken.ShovingNE2 schreef: ↑12 sep 2023, 09:19 Zit de AD podcast te luisteren en men heeft het over de partner naast Frenkie... Wie dat zou moeten zijn. Schouten komt niet in ze op (of ik moet 30 seconden gemist hebben).
Als je hierna psychische hulp nodig hebt dan ben ik daar niet verantwoordelijk voor.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
Ik zit niet te wachten te wachten op langdurige oorpolio... ik sla over.
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- Kyron7
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Of champagne & kaviaar. Soort van Oli en Bella.Lorenzo von Matterhorn schreef: ↑12 sep 2023, 07:36Fantastische combinatie. Al moet ik zeggen dat champagne en bitterballen nóg beter combineert. Echt, probeer het.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Champagne en Olie Bollen?Tovast schreef: ↑12 sep 2023, 12:37Of champagne & kaviaar. Soort van Oli en Bella.Lorenzo von Matterhorn schreef: ↑12 sep 2023, 07:36
Fantastische combinatie. Al moet ik zeggen dat champagne en bitterballen nóg beter combineert. Echt, probeer het.
- Trixm
- Vedette
dit dus ShovingNE2Rikkert1234 schreef: ↑12 sep 2023, 09:37Iets verder luisteren, daar wordt hij wel besprokenShovingNE2 schreef: ↑12 sep 2023, 09:19 Zit de AD podcast te luisteren en men heeft het over de partner naast Frenkie... Wie dat zou moeten zijn. Schouten komt niet in ze op (of ik moet 30 seconden gemist hebben).
- Deze gebruikers waarderen Trixm voor dit bericht:
- ShovingNE2
Saibari is underrated.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
Ah... Toen stond ik naast een stoplicht naast iemand met een Ajax shirtje in de auto. Even uitgestapt en hardop gaan lachen. Van ellende reed hij door rood en werd geflitst.
- Deze gebruikers waarderen ShovingNE2 voor dit bericht:
- Trixm
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Heb je dat effect vaak op mensen?ShovingNE2 schreef: ↑12 sep 2023, 18:32 Ah... Toen stond ik naast een stoplicht naast iemand met een Ajax shirtje in de auto. Even uitgestapt en hardop gaan lachen. Van ellende reed hij door rood en werd geflitst.
- Ardbeg
- Mister PSV
And everybody clappedShovingNE2 schreef: ↑12 sep 2023, 18:32 Ah... Toen stond ik naast een stoplicht naast iemand met een Ajax shirtje in de auto. Even uitgestapt en hardop gaan lachen. Van ellende reed hij door rood en werd geflitst.
-
- Nationale topspeler
Belle en het beest en Schouten zorgen voor de balans. Gisteren was er helemaal niks te halen voor Nec .
En Dest is de beste rechtsback sinds Dumfries.
Eindelijk klopt de puzzel weer is ook op CVM. Schouten is verdedigend positioneel sterker dan alle spelers die we daar de afgelopen tig jaar gehad hebben.
Nec had een aantal goede aanvallen, maar liep ook daarmee stuk op onze organisatie. Daar gaat heel de eredivisie op stuk lopen. (Arsenal is een ander verhaal natuurlijk.. DISCLAIMER)
Eindelijk klopt de puzzel weer is ook op CVM. Schouten is verdedigend positioneel sterker dan alle spelers die we daar de afgelopen tig jaar gehad hebben.
Nec had een aantal goede aanvallen, maar liep ook daarmee stuk op onze organisatie. Daar gaat heel de eredivisie op stuk lopen. (Arsenal is een ander verhaal natuurlijk.. DISCLAIMER)
Laatst gewijzigd door MaartenV op 17 sep 2023, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- ComeOnPSV
- Vedette
Psssst. Niet doorvertellen. We speelde tegen NEC.MaartenV schreef: ↑17 sep 2023, 09:04 Belle en het beest en Schouten zorgen voor de balans. Gisteren was er helemaal niks te halen voor Utrecht.
Utrecht had een aantal goede aanvallen, maar liep ook daarmee stuk op onze organisatie. Daar gaat heel de eredivisie op stuk lopen. (Arsenal is een ander verhaal natuurlijk.. DISCLAIMER)
-
- Nationale topspeler
Oeps. Edit edit.ComeOnPSV schreef: ↑17 sep 2023, 09:05Psssst. Niet doorvertellen. We speelde tegen NEC.MaartenV schreef: ↑17 sep 2023, 09:04 Belle en het beest en Schouten zorgen voor de balans. Gisteren was er helemaal niks te halen voor Utrecht.
Utrecht had een aantal goede aanvallen, maar liep ook daarmee stuk op onze organisatie. Daar gaat heel de eredivisie op stuk lopen. (Arsenal is een ander verhaal natuurlijk.. DISCLAIMER)
- Persepolis
- Vedette
Dat is dan ook een waslijst zeg: Teze en Mwene
- Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht:
- 11 Tinus
-
- Lid van verdienste
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Het is wel iets om naar uit te kijken. Schouten en Veerman op het middenveld uit bij Arsenal als het om het echie gaat. Een Wieffer zou helemaal dol worden gespeeld maar die heeft nooit hoger gespeeld dan de ED en Schouten heeft toch redelijk wat ervaring in de Serie A. Ik ben eigenlijk niet eens ongerust voor deze match-up en mocht het niet goed gaan dan mogen ze het nog eens proberen bij Almere City uit.
-
- Nationale topspeler
En mauro en hoever.
Enniewee, er staat eindelijk weer een zinnige verdediging. Als je dat met een jaar geleden vergelijkt... Max, Obispo/Ramalho/Branthwaite, Teze/Mwene zijn we er enorm op vooruit gegaan. Zeker met ook nog Schouten ipv Sangare hetgeen defensief ook veel meer zekerheid geeft.
- Persepolis
- Vedette
-
- Vedette
Mauro begin 2022 op RB was echt nog een klasse beter dan de huidige Dest hoor.
- Deze gebruikers waarderen Chucky voor dit bericht (totaal 6):
- Ittot • Franciscus • 10. Nilis • SomaQan • Trixm • FritskePhilips
-
- Internationale topspeler
-
- Lid van verdienste
Eens. Lang heeft momenten gehad, maar raakt soms verblind door zijn eigen acties. Bella-Kotchap maakt op mij ook een goede indruk in een onmogelijke situatie, maar verder kan niemand op dit niveau mee.