Jong PSV Algemeen
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Cambuur afgelopen maandag was ook afgelast toch? Lijkt me dat dit ook nog afgelast gaat worden...
Ex unitate vires
- Ren Höek
- Vedette
Volgens Elfrink gaat de wedstrijd vandaag vooralsnog 'gewoon' door.
De KKD clubs hebben een grote mond over competitievervalsing zodra het de Jong teams betreft, maar nu zijn ze ineens heel stil. Typisch.
Een makkie voor Den Bosch zou je zeggen.Jong PSV mist morgen niet minder dan 18 spelers (!) tegen FC Den Bosch: 12 coronagevallen, 4 spelers waren vanavond bij het eerste van PSV en twee spelers zijn 'regulier' geblesseerd. Toch gaat de KKD-wedstrijd vooralsnog door: 9 spelers vanuit PSV onder 18 worden doorgeschoven.
De KKD clubs hebben een grote mond over competitievervalsing zodra het de Jong teams betreft, maar nu zijn ze ineens heel stil. Typisch.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Legende
Elfrink verwacht deze opstelling: Spenkelink - Zeegers Daverveld Kreekels Vos - Schoonbrood Oostenbrink - Bakayoko Timan - Kristinsson Fofana
Dan ga ik wel even kijken hoor, voor Bakayoko en met name Fofana. Die was ontzettend op dreef voor de Onder 18.
Dan ga ik wel even kijken hoor, voor Bakayoko en met name Fofana. Die was ontzettend op dreef voor de Onder 18.
-
- Legende
Ben wel benieuwd of die Spenkelink er iets van kan. Mooi verhaal wel
https://www.tubantia.nl/sport/mark-spen ... gle.com%2F
https://www.tubantia.nl/sport/mark-spen ... gle.com%2F
- ComeOnPSV
- Vedette
Er zitten inderdaad interessante namen bij. Ik kijk vooral uit naar Forfana en Bakayoko.
Echter vind ik wel dat Jong PSV nu een A-selectie heeft die gewoon niet genoeg potentie heeft. Ik denk alleen dat Sambo het eerste kan halen van de echte basiself.
Felipe, Saibari en Ledezma zijn twijfelgevallen denk ik.
Hopelijk ziet Faber dit ook snel genoeg, want ik heb liever dat een 17 jarige gaat spelen bij Jong dan een 21 jarige die het eerste nooit gaat halen. Dan maar wat meer verliespunten, die talenten worden beter dus uiteindelijk win-win.
Echter vind ik wel dat Jong PSV nu een A-selectie heeft die gewoon niet genoeg potentie heeft. Ik denk alleen dat Sambo het eerste kan halen van de echte basiself.
Felipe, Saibari en Ledezma zijn twijfelgevallen denk ik.
Hopelijk ziet Faber dit ook snel genoeg, want ik heb liever dat een 17 jarige gaat spelen bij Jong dan een 21 jarige die het eerste nooit gaat halen. Dan maar wat meer verliespunten, die talenten worden beter dus uiteindelijk win-win.
-
- Legende
Prima ervaring voor die jonge gasten. Mooi toch, betaald voetbal debuut maken? En wie weet steekt er wel een paar jongens er bovenuit; dit is een talentvolle lichting. Waarschijnlijk meer dan het gros dat nu in jong zit. Al zijn die uiteraard fysiek verder.
-
- Moderator
Die jongens van O18 kunnen echt moeiteloos mee. In ieder geval vandaag. Sterker nog: ze zijn al meteen de betere van het elftal. Oppegard ook prima, op een voor hem onbekende plek. Ik hoop dat PSV dit ook ziet en ze gewoon standaard bij de groep houden. In ieder geval zo lang de O18 zelf niet mag spelen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Inderdaad. Fijn dat men van de nood een deugd heeft kunnen maken. Deze jongens er gewoon bij houden en op die manier ook wat meer ademruimte creëren voor het eerste elftal. Win-win.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Mooi! Het heet ook niet voor niets Jong PSV. En nu als beloning met z'n allen in de bus een biertje drinken op de overwinning. Oh wacht...
Erg knappe overwinning. Geen excuses maar gewoon punten pakken.
Erg knappe overwinning. Geen excuses maar gewoon punten pakken.
-
- Lid scoutingsteam
Mooi dat die jonge gasten uit de jeugd die aanvallend tot de boven categorie in de onder 18 behoren, ook ervaring in Jong kunnen op doen. Hier zitten veel mogelijkheden en ook doelpunten in. Er is plek om minuten te gaan maken, de beste aanvaller is niet fit in de naam van Vertessen, de rest heeft wel een gemiddeld niveau in de KKD en daarmee goed concurrentie materiaal. Go fofana
-
- Lid van verdienste
Benieuwd of PSV door dit resultaat in de toekomst sneller spelers vanuit <18 durft door te schuiven. Nou is dat dit seizoen, helaas door trieste omstandigheden, natuurlijk wel ideaal om dat te doen. Ik denk niet dat er nog een belofteploeg zal gaan promoveren dit seizoen namelijk, je kunt dan rustig kijken of spelers van <18 misschien al wel klaar zijn voor betaald voetbal zonder dat je bang hoeft te zijn dat je gaat degraderen.
-
- Lid scoutingsteam
[mention]Mick Jagger[/mention]
Dit zou wel een ideaal plan zijn zeker nu de Onder18 geen wedstrijden mag spelen of trainen. Daarnaast kan de aaval en het middenveld wat talent met creativiteit en doelpunten gebruiken..
Dit zou wel een ideaal plan zijn zeker nu de Onder18 geen wedstrijden mag spelen of trainen. Daarnaast kan de aaval en het middenveld wat talent met creativiteit en doelpunten gebruiken..