Ik blijf gewoon hierbij. Zou het vreselijk jammer vinden als we Babadi over 9 jaar bij Utrecht of RKC zien, maar PSV heeft weer een goede groep met genoeg cashcows. We gaan ons toch niet meer druk maken om de volgende 18 jarige die voor het geld vertrekt?R.Manco wrote: ↑10 Aug 2023, 09:13 De spelers die uiteindelijk het best terecht komen zijn de spelers die gewoon hun contract bij PSV verlengen omdat ze weten hier een goede sportieve ontwikkeling door te kunnen maken en die transfer normaal gesproken later wel komt (Gakpo, Malen, Madueke etc.). De spelers waarbij er gedoe was omtrent een contractverlenging vanwege andere redenen (vaak geld) zoals Bakkali en Labyad hebben uiteindelijk een matige- tot geen carriere opgebouwd als je het vergelijk met de eerste groep die ik noemde.
Wat dat betreft wacht ik het gewoon lekker af bij Babadi. Ik zou het fantastisch vinden als hij kiest voor de route Gakpo, want ik heb er vertrouwen in dat hij een topspeler voor PSV kan worden. Maar kiest hij voor een route die hoofdzakelijk gemotiveerd is door geld, dan is dat ook zijn goed recht. Dan is het uiteindelijk ook gewoon niet een speler voor PSV. Ergens kan ik dat ook wel begrijpen. Laatst postte hier iemand een filmpje over hem en zijn broer. Dan zie je dat zijn broer echt wat op offert voor de carrière van zijn broertje. Dan snap ik ook best wel dat ze die opoffering willen omzetten in de jackpot. Ook Babadi kan beide kruisbanden afscheuren en dan is het over met de jackpot.
Isaac Babadi
- R.Manco
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Bouhoudane wordt pas in januari 16.Menno1 wrote: ↑25 Sep 2023, 16:20 Zoals ik al eerder zei: toptalenten zoals deze moet je elk jaar proberen hun contract te verlengen; niet 2 jaar wachten, want je staat met je rug tegen de muur. Elke keer dezelfde fout. En helaas zie ik hetzelfde gebeuren met andere toptalenten als Bouhoudane o.a. Die moet nu alweer een nieuw contract krijgen; niet wachten tot de volgende zomer.
Ik vind dat de fout 100% bij Brands/Vennegoor ligt. Dat contract had in 2022 al geregeld moeten zijn, niet deze zomer.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy
Je kan niet iedere jeugdspeler een 1 jaar contract voorschotelen, dan is het constant chaos. We moeten niet vergeten dat Babadi “for all intent and purposes” nog steeds bij de “jeugd” hoort want zijn contract dateert van zijn 16e jaar.
De enige talent die een goed contract voorgeschoteld heeft gekregen is Tygo Land, maar dat is alleen omdat PSV 700K voor hem over hadden, en als de resultaten bevielen ging hij snel door de niveaus zou gaan, wat hij nu aan het doen is.
Jong PSV is een O23 elftal, maar in praktijk een A ploeg van O18. Tenzij je tegen iedere jeugdspeler zegt “Als jij 18 wordt ga je automatisch in het eerste elftal”, moeten ze Jong PSV als een B elftal van het eerste zien. Dan kun je de “beste” 18-19 jarige in combinatie met “oudere” spelers van 21, 22 jaar erin zetten, anders worden de verwachtingen onrealistisch.
De enige talent die een goed contract voorgeschoteld heeft gekregen is Tygo Land, maar dat is alleen omdat PSV 700K voor hem over hadden, en als de resultaten bevielen ging hij snel door de niveaus zou gaan, wat hij nu aan het doen is.
Jong PSV is een O23 elftal, maar in praktijk een A ploeg van O18. Tenzij je tegen iedere jeugdspeler zegt “Als jij 18 wordt ga je automatisch in het eerste elftal”, moeten ze Jong PSV als een B elftal van het eerste zien. Dan kun je de “beste” 18-19 jarige in combinatie met “oudere” spelers van 21, 22 jaar erin zetten, anders worden de verwachtingen onrealistisch.
Last edited by Andman on 25 Sep 2023, 16:42, edited 1 time in total.
- Trixm
- Vedette
Je doet net alsof het eenzijdige arbeidsovereenkomsten zijn, die zaakwaarnemers zijn ook niet gek.Menno1 wrote: ↑25 Sep 2023, 16:20 Zoals ik al eerder zei: toptalenten zoals deze moet je elk jaar proberen hun contract te verlengen; niet 2 jaar wachten, want je staat met je rug tegen de muur. Elke keer dezelfde fout. En helaas zie ik hetzelfde gebeuren met andere toptalenten als Bouhoudane o.a. Die moet nu alweer een nieuw contract krijgen; niet wachten tot de volgende zomer.
Ik vind dat de fout 100% bij Brands/Vennegoor ligt. Dat contract had in 2022 al geregeld moeten zijn, niet deze zomer.
Saibari is underrated.
- Standbeeld
- Mister PSV
Zet anders even op een rijtje bij welke grote talenten die 1 zouden halen / net erbij zaten het mis ging. Op basis van alle info die nu naar buiten is gekomen vind ik het onzin om dit volledig op het conto van Brands/Vennegoor te zetten.Menno1 wrote: ↑25 Sep 2023, 16:20 Zoals ik al eerder zei: toptalenten zoals deze moet je elk jaar proberen hun contract te verlengen; niet 2 jaar wachten, want je staat met je rug tegen de muur. Elke keer dezelfde fout. En helaas zie ik hetzelfde gebeuren met andere toptalenten als Bouhoudane o.a. Die moet nu alweer een nieuw contract krijgen; niet wachten tot de volgende zomer.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Ardbeg
-
- Meervoudig international
- De Realist
- Internationale topspeler
Doei, lekker rondjes lopen de komende 8 maanden, succes en veel plezier!
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Bazoer.Standbeeld wrote: ↑25 Sep 2023, 17:02Zet anders even op een rijtje bij welke grote talenten die 1 zouden halen / net erbij zaten het mis ging.Menno1 wrote: ↑25 Sep 2023, 16:20 Zoals ik al eerder zei: toptalenten zoals deze moet je elk jaar proberen hun contract te verlengen; niet 2 jaar wachten, want je staat met je rug tegen de muur. Elke keer dezelfde fout. En helaas zie ik hetzelfde gebeuren met andere toptalenten als Bouhoudane o.a. Die moet nu alweer een nieuw contract krijgen; niet wachten tot de volgende zomer.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1200604 ... rek-bazoer
- Balinho
Jammer wel. Hij zou ook vertrouwen kunnen houden in het feit dat PSV echt wel plannen met hem heeft in de nabije toekomst, immers zou hij PSV als eigen jeugd veel centjes kunnen opleveren uiteindelijk. Iets wat je ook mee zou kunnen nemen in je onderhandelingen nu. Maar wie weet heeft iets dergelijks op tafel gelegen, en is het er vanaf gegooid door kamp Babadi.
Onder de streep geldt: dan niet. Ik ben wel benieuwd waar hij terecht gaat komen, wanneer hij de rest van het seizoen wellicht amper zal spelen.
Onder de streep geldt: dan niet. Ik ben wel benieuwd waar hij terecht gaat komen, wanneer hij de rest van het seizoen wellicht amper zal spelen.
-
Dit is het gevolg van al dat opgehemel van dit soort gastjes.
Ze worden, ook hier, neergezet als de nieuwe Messi, Xavi, etc., en gaan zich daarnaar gedragen.
Zie Mo.
Gewoon een goed voorstel doen wat ie tot 31-12-23 kan tekenen, zo niet gaat ie er in de winterstop uit.
We moeten ons niet laten gijzelen door dit soort pubers.
Ze worden, ook hier, neergezet als de nieuwe Messi, Xavi, etc., en gaan zich daarnaar gedragen.
Zie Mo.
Gewoon een goed voorstel doen wat ie tot 31-12-23 kan tekenen, zo niet gaat ie er in de winterstop uit.
We moeten ons niet laten gijzelen door dit soort pubers.
-
100% nog wel? Het is net alsof er maar 1 partij nodig is voor een contractonderhandeling. Ik stel voor dat we alle talenten preventief een miljoencontract geven om dit te voorkomen.Menno1 wrote: ↑25 Sep 2023, 16:20 Zoals ik al eerder zei: toptalenten zoals deze moet je elk jaar proberen hun contract te verlengen; niet 2 jaar wachten, want je staat met je rug tegen de muur. Elke keer dezelfde fout. En helaas zie ik hetzelfde gebeuren met andere toptalenten als Bouhoudane o.a. Die moet nu alweer een nieuw contract krijgen; niet wachten tot de volgende zomer.
-
Menno heeft deels wel gelijk, alleen kan dat in de praktijk niet altijd.
Het lijkt me iig verstandig om ze een langdurig(er) contract te laten tekenen voordat ze debuteren in 1.
Als je geen long-term potentie in ze ziet heeft het nl ook nul waarde ze te laten debuteren.
Want zo gauw de massa, en media, kennis met ze maken, gaat het circus los, en veranderen die jeugdvoetballers in “sterren”, met dit soort toestanden als gevolg.
Het lijkt me iig verstandig om ze een langdurig(er) contract te laten tekenen voordat ze debuteren in 1.
Als je geen long-term potentie in ze ziet heeft het nl ook nul waarde ze te laten debuteren.
Want zo gauw de massa, en media, kennis met ze maken, gaat het circus los, en veranderen die jeugdvoetballers in “sterren”, met dit soort toestanden als gevolg.
-
- Legende
Met toptalenten moet je veel assertiever reageren. PSV heeft al die tijd gewacht, en dan is dit je risico. In 2022 was Babadi ook al een toptalent.
Maar ook in de A selectie mag er wel eens gas gegeven worden. Saibari, Veerman en nog een stel anderen: in de zomer van 2024 hebben ze nog 1 jaar contract. Dan sta je weer met de rug tegen de muur en is het of een flut bedrag vangen of je laten kapen door zaakwaarnemers en de hoofdprijs betalen.
Het is de meest rendabele manier om kapitaal te genereren. Zorg dat je of spelers op tijd verlengd of op tijd verkoopt. En ja, ik weet dat je afhankelijk bent van meerdere partijen, juist daarom moet je t aangepast worden en dus veel eerder rond de tafel gaan
Maar ook in de A selectie mag er wel eens gas gegeven worden. Saibari, Veerman en nog een stel anderen: in de zomer van 2024 hebben ze nog 1 jaar contract. Dan sta je weer met de rug tegen de muur en is het of een flut bedrag vangen of je laten kapen door zaakwaarnemers en de hoofdprijs betalen.
Het is de meest rendabele manier om kapitaal te genereren. Zorg dat je of spelers op tijd verlengd of op tijd verkoopt. En ja, ik weet dat je afhankelijk bent van meerdere partijen, juist daarom moet je t aangepast worden en dus veel eerder rond de tafel gaan
-
- Basisspeler
Tot aan de winterstop gewoon serieus meenemen in je plannen. Staat er voor 01-01-24 geen handtekening onder een nieuw contract dan laten aansluiten bij Jong PSV.
-
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Word je toch moe van, mocht het zo zijn. Jongens hebben net haar op hun piemel en drie ballen naar voren geschoten . Ze mogen bij één van de grootste clubs van het land voetballen en nog niet tevreden. Dan niet en ga ergens anders je geluk zoeken.
-
Advocaat van de duivel hier, maar wie zegt dat PSV vorig jaar in de zomer niet is bezig geweest met een contractverlenging? Babadi is altijd heel zelfverzekerd geweest en heeft eerder ook gezegd dat hij jong zal overslaan.
Enige is dat het bij ons vaak voorkomt. Van Duiven gaan we een zelfde situatie mee krijgen, ligt nu nog tot de zomer van 2025 vast. Volgend jaar in de zomer dus hetzelfde als nu met Babadi.
Enige is dat het bij ons vaak voorkomt. Van Duiven gaan we een zelfde situatie mee krijgen, ligt nu nog tot de zomer van 2025 vast. Volgend jaar in de zomer dus hetzelfde als nu met Babadi.
-
- Nationale topspeler
Is een van de belangrijkste taken die hij heeft toch?Breur wrote: ↑25 Sep 2023, 19:08100% nog wel? Het is net alsof er maar 1 partij nodig is voor een contractonderhandeling. Ik stel voor dat we alle talenten preventief een miljoencontract geven om dit te voorkomen.Menno1 wrote: ↑25 Sep 2023, 16:20 Zoals ik al eerder zei: toptalenten zoals deze moet je elk jaar proberen hun contract te verlengen; niet 2 jaar wachten, want je staat met je rug tegen de muur. Elke keer dezelfde fout. En helaas zie ik hetzelfde gebeuren met andere toptalenten als Bouhoudane o.a. Die moet nu alweer een nieuw contract krijgen; niet wachten tot de volgende zomer.
-
Klopt. Volgens mij hebben ze aangegeven dat het door de wisseling van de wacht langer geduurd had dan ze zouden willen, maar ook al waren op tijd geweest is er 0 garantie dat hij dan wel had bijgetekend. Dit soort spelertjes en entourage gaan gewoon voor de knaken.
-
- Regelmatige invaller
Is het niet meer zo dat je spelers onder de 18 maximaal een driejarig contract kan geven en vanaf 18 pas vijfjarig?
Dan vind ik het heel normaal dat je jeugdspelers aan het einde van het seizoen nog maar een contract van een jaar hebben; dat is nu namelijk nog 2/3e van hun oorspronkelijke contract.
Ik zou eerder wetgeving de schuld geven dan Vennegoor, Hesselink of Brands.
Dan vind ik het heel normaal dat je jeugdspelers aan het einde van het seizoen nog maar een contract van een jaar hebben; dat is nu namelijk nog 2/3e van hun oorspronkelijke contract.
Ik zou eerder wetgeving de schuld geven dan Vennegoor, Hesselink of Brands.
- These users thanked the author NilisInOranje for the post (total 2):
- Breur • Menno1
-
- Legende
Die gast is net 18 en komt net kijken. Als hij niet gaat bijtekenen, waar het op dit moment op lijkt, dan zou ik dat toch wel zonde vinden binnen de opwaartse lijn die PSV weer heeft ingezet. Sowieso heeft Stewart de komende maanden wel een taak met betrekking tot contractverleningen van spelers waar hij mee door zou willen.