Zijn broer schept in heel regio Arnhem/Nijmegen op over de vele interesse van clubs en hoeveel geld hij wel niet kan gaan verdienen. Erg materialistische familie
Kun je dus vergeten.
Isaac Babadi
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Precies en daarom moet je dus elk jaar een nieuw contract proberen te laten tekenen totdat ze 18 zijn. En niet wachten tot 2 jaren zijn verstreken.NilisInOranje wrote: ↑25 Sep 2023, 21:13 Is het niet meer zo dat je spelers onder de 18 maximaal een driejarig contract kan geven en vanaf 18 pas vijfjarig?
Dan vind ik het heel normaal dat je jeugdspelers aan het einde van het seizoen nog maar een contract van een jaar hebben; dat is nu namelijk nog 2/3e van hun oorspronkelijke contract.
Ik zou eerder wetgeving de schuld geven dan Vennegoor, Hesselink of Brands.
Feitelijk moet je eigenlijk een half jaar na hun contract op hun 16e alweer om de tafel om zo een akkoord te krijgen voor als zo’n jongen 17 is. En dan volgend jaar weer.
-
- Vaste waarde in elftal
Opdonderen kutjong. Onmiddellijk uit de selectie verwijderen voordat ie de sfeer negatief gaat beinvloeden. En 8 maanden lang laten stilstaan in zijn ontwikkeling. Snoeihard statement maken vanuit de club.
-
- Vedette
Ja en die club gaat dan meteen gecomplimenteerd worden over het feit dat ze weer jeugd door laten stromen en blabla
-
- Lid scoutingsteam
- Joenepsv
- Legende
Zou het ook jammer vinden als hij niet verlengd. Maar heb het idee dat Babadi meer baat heeft bij PSV dan andersom , helaas denken Babadi en zijn parasieten daar anders over. Laat deze hele soap vooral een les zijn voor de toekomst.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Ik ben het helemaal met je eens. Het enige jammere is wel dat dit les nummer zoveel is voor PSV wat betreft gekut met een jeugdspeler die niet wilt verlengen.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Meervoudig international
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Zakaria_Bakkali
Hier kan hij alvast een beetje bekijken hoe de komende jaren er voor hem uit komen te zien.
Hier kan hij alvast een beetje bekijken hoe de komende jaren er voor hem uit komen te zien.
-
- Regelmatige invaller
Tegelijkertijd zijn er ook legio voorbeelden waarbij er wel verlengd werd. Dus als je al een patroon zou kunnen ontdekken, is het volgens mij vooral dat je er soms helaas vervelende situaties (/entourages) tussen hebt zitten, waar je als club moeilijk mee om kunt gaan.B. Dzsudzsak wrote: ↑26 Sep 2023, 07:58Ik ben het helemaal met je eens. Het enige jammere is wel dat dit les nummer zoveel is voor PSV wat betreft gekut met een jeugdspeler die niet wilt verlengen.
Vorig jaar speelde Babadi niet denderend bij Jong. Je hoorde vooral dat hij tegenviel. Desalniettemin wilde PSV om de tafel om het contract te verlengen (halverwege het driejarig contract dus). Hier kwam geen gehoor op, en vervolgens verrast hij in de voorbereiding, en schermen zaakwaarnemers met Engelse aanbiedingen.
Tsja, moet je die jongen dan ineens een miljoen salaris gaan geven? Dan is van Duiven de volgende, en Kwaaitaai, en .., etc.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
De overtrokken reacties in dit topic zijn weer insane.
Volgens Rik heeft PSV een voorstel gedaan en kamp Babadi een tegenvoorstel waarover deze week gesproken wordt. Met andere woorden, ik zou zeggen dat een akkoord eerder dichtbij is dan ver weg.
Volgens Rik heeft PSV een voorstel gedaan en kamp Babadi een tegenvoorstel waarover deze week gesproken wordt. Met andere woorden, ik zou zeggen dat een akkoord eerder dichtbij is dan ver weg.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
"Het management van Isaac Babadi en PSV proberen de komende periode alsnog om tot een vergelijk over een nieuw contract te komen. Volgende week vindt weer een gesprek plaats om de 18-jarige middenvelder langer dan tot medio 2024 aan PSV te binden. Of dat lukt? Het blijft moeilijk te voorspellen, maar PSV gaat ervoor om een oplossing te vinden."
"Het management van Babadi heeft van PSV een aanbieding gehad waarmee de speler en zijn familie nog niet akkoord zijn gegaan. Wel is inmiddels een tegenvoorstel gedaan. Een oudere broer van Babadi is de zakelijke adviseur van de PSV'er en ziet het belang om langer bij PSV te blijven, net als Babadi zelf.
Tegelijkertijd vindt het kamp van Babadi dat daar een passend contract met een goed sportief plan en stevige financiële voorwaarden onder moet liggen. Meerdere buitenlandse clubs willen hem namelijk veel meer geld betalen dan PSV en daarom is vanuit het kamp van Babadi een tegenvoorstel gedaan aan de club. Het verschil zou volgens een bron over vijf jaar gemeten in totaal geen miljoenen belopen, maar nog wel behoorlijk zijn."
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
Ik lees hierin eerder dat de kans reëel is dat hij blijft maar dat er onderhandeld wordt over centjes. Dat is zijn goed recht en bovendien de taak van zijn broer. Laten we dat even afwachten ipv hem nu al van alles toe te wensen toch?
- Juancho
- Mister PSV
Soms gaat het niet alleen om geld maar ook een bepaald principe. Dit ventje komt net kijken, is zelfs eerder bij de A groep gehaald dan verwacht was, moet werkelijk alles nog laten zien. Dat dikke contract komt echt wel, laat het eerst maar eens zien. Dan kan je prima in stapels werken richting een dikke bankrekening. Maar dat behoort in mijn ogen bij talenten hand in hand te gaan met ontwikkeling en sportief succes.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
Dat jij nou met 'principe' komt zag ik echt niet aankomen
Je doet net of je precies weet hoe de gesprekken zijn gegaan. We weten gewoon niet hoe de vork precies in de steel steekt dus het heeft geen zin om over principes te beginnen. Als Earnie heeft besloten dat hij tot en met 1 september met de transferperiode bezig is, daarna met vakantie gaat en in september nog met de potentiële verlengers om de tafel gaat om spijkers met koppen te slaan dan past verlenging volgende week gewoon perfect in het plaatje. Misschien kost het PSV nu 2 ton per jaar meer maar er is óók een stuk risico weggevallen omdat iedereen heeft kunnen zien dat die jongen genoeg heeft om door te stoten tot een waardevolle selectiespeler.
Voor hetzelfde geld laat je hem vanaf 2 september rondjes lopen en loop je mogelijk 20 a 40 miljoen euro aan toekomstige transferinkomsten mis. Niet dat ik nu verwacht dat hij dat ooit gaat opleveren maar het zou wel kunnen als het allemaal op zijn plek valt. Bij Bakayoko en Saibari zie je hoe snel het kan gaan.
Last edited by 11 Tinus on 26 Sep 2023, 10:56, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
Voor 20 a 40 euro kan je geen buil vallen denk ik dan maar11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:45Dat jij nou met 'principe' komt zag ik echt niet aankomen
Je doet net of je precies weet hoe de gesprekken zijn gegaan. We weten gewoon niet hoe de vork precies in de steel steekt dus het heeft geen zin om over principes te beginnen. Als Earnie heeft besloten dat hij tot en met 1 september met de transferperiode bezig is, daarna met vakantie gaat en in september nog met de potentiële verlengers om de tafel gaat om spijkers met koppen te slaan dan past verlenging volgende week gewoon perfect in het plaatje. Misschien kost het PSV nu 2 ton per jaar meer maar er is óók een stuk risico weggevallen omdat iedereen heeft kunnen zien dat die jongen genoeg heeft om door te stoten tot een waardevolle selectiespeler.
Voor hetzelfde geld laat je hem vanaf 2 september rondjes lopen en loop je mogelijk 20 a 40 euro aan toekomstige transferinkomsten mis. Niet dat ik nu verwacht dat hij dat ooit gaat opleveren maar het zou wel kunnen als het allemaal op zijn plek valt. Bij Bakayoko en Saibari zie je hoe snel het kan gaan.
(edit: flauw om je op een typo te pakken)
- 11 Tinus
- Legende
ThanksBatsu wrote: ↑26 Sep 2023, 10:51Voor 20 a 40 euro kan je geen buil vallen denk ik dan maar11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:45
Dat jij nou met 'principe' komt zag ik echt niet aankomen
Voor hetzelfde geld laat je hem vanaf 2 september rondjes lopen en loop je mogelijk 20 a 40 miljoen euro aan toekomstige transferinkomsten mis. Niet dat ik nu verwacht dat hij dat ooit gaat opleveren maar het zou wel kunnen als het allemaal op zijn plek valt. Bij Bakayoko en Saibari zie je hoe snel het kan gaan.
(edit: flauw om je op een typo te pakken)
-
- Regelmatige invaller
Zwart-wit gezien heb je gelijk. Maar die 2 ton per jaar meer kan er ook voor zorgen dat iedere andere jeugspeler onbehoorlijke eisen gaat stellen. Wat te denken van de hiërarchie binnen de selectie? Bababdi heeft 245 minuten in het eerste gespeeld. Om op basis van zijn potentie hem een flink contract geven, lijkt mij onverstandig.11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:45Dat jij nou met 'principe' komt zag ik echt niet aankomen
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Ja voor mensen die al drie jaar niet meer hebben gevoetbald( zoals vetje in turkije ).
Als jonge gast ga je daarmee niet akkoord. Stel je breekt je been de volgende dag. zeg maar dag tegen je geld.