En dan John West aan de westkant?ShovingNE2 wrote: ↑25 Sep 2023, 19:42 Aan de zuidzijde laten we Dries Roelvink zingen. Dan hebben we dat gecovered.
Aan de noordkant John de Bever:
Gedoe met supporters
- ShovingNE2
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Valt wel mee toch, dan heb je maar zo'n 12.000 - 15.000 agenten nodig om dat vak schoon te vegen. Stelt allemaal niks voor joh. En dan bouw je daarna buiten ff gauw een noodcellencomplex waar je ze in propt. Juancho ben toch wel echt heel benieuwd hoe je dit nou praktisch allemaal voor je ziet.
- These users thanked the author Heissenberrug for the post:
- MC Hammer
- ruuddevil
- Legende
Halsema heeft inmiddels wel gewoon man en paard genoemd, dus (met lichte tegenzin) complimenten.
Het feit dat de F side aankondigt iedere wedstrijd te willen laten staken tot de RvC weg is lijkt me reden genoeg om dat vak de rest van het seizoen leeg te laten.
Het feit dat de F side aankondigt iedere wedstrijd te willen laten staken tot de RvC weg is lijkt me reden genoeg om dat vak de rest van het seizoen leeg te laten.
- ShovingNE2
- Site Admin
Hopelijk durft ze dat nog even niet. Die puntenaftrek zou wel fijn zijn.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- TomPSV023
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Je moet het gewoon echt willen!Heissenberrug wrote: ↑26 Sep 2023, 06:52Valt wel mee toch, dan heb je maar zo'n 12.000 - 15.000 agenten nodig om dat vak schoon te vegen. Stelt allemaal niks voor joh. En dan bouw je daarna buiten ff gauw een noodcellencomplex waar je ze in propt. @Juancho ben toch wel echt heel benieuwd hoe je dit nou praktisch allemaal voor je ziet.
- These users thanked the author deninho32 for the post:
- Heissenberrug
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Regelmatige invaller
Waar hebben ze dat aangekondigd?
-
- Nationale topspeler
Ik kan me nog een bekerfinale herinneren van Ajax dat ook massaal vuurwerk op het veld werd gegooid. Dat is toen onderzocht en die actie bleek volledig gecoördineerd door Polletje. De man die vastheeft gezeten voor de moord op Hells Angels in Haarlem.Sensation wrote: ↑25 Sep 2023, 19:45Een éénling die een biertje gegooid heeft uit het stadion verwijderen is wel wat anders dan een vak met honderden doorgedraaide mafkezen die met een doelbewuste actie bezig zijn. Ja, die figuren moet je zo hard mogelijk aanpakken. Maar ik denk dat heel veel mensen, binnen en buiten de Arena, er heel veel last van gaat krijgen als deze groep met harde hand het stadion uit wordt gewerkt.Juancho wrote: ↑25 Sep 2023, 18:51 Er worden nu mensen van de tribune getrokken toch? Sterker nog, de wedstrijd mag pas hervat worden op moment dat deze persoon het stadion uit is. Dit proces kan dus niet 10x? 20x? Of in groepjes van 2? Of 5? Waarbij je zoals voorgesteld ook eens kan nadenken over de indeling van je probleem vakken waardoor je het beter in controle kan houden.
Dat is volslagen onmogelijk? Kan hé dat je dat vindt, ik vind het vooral angstig gedrag waarbij je ook 0 0 wilt bewegen tot zwaarder ingrijpen. Maar ieder z'n mening.
Ben dan wel benieuwd wat jullie briljante ideeën zijn.
En ik ga geen argumenten geven, dit is wat mijn gevoel en mijn verstand mij zegt.
En zo'n figuur zou je dan op zijn schouders tikken (als ie nog zou leven). "Meneer wilt u even meelopen wij zetten u namelijk het stadion uit."
- deninho32
- Site Admin
Ook niet meer zeuren als er wat gebeurt hoor! Jullie willen gewoon geen oplossing. Deze topic is dood en doodziek. In wat voor verrotte forumwereld leven we?
- These users thanked the author deninho32 for the post:
- Heissenberrug
- Armada
Staken door bijv. vuurwerk zou wel kunnen dat je vooraf aankondigt dat het een regelementaire uitslag 0-6 wordt.
Staat het al 0-6? Dan 0-9. Of je zegt regelementaire overwinning 0-3, die met factor 2 gaat als er al 0-3 op het scorebord staat.
Blijft kut natuurlijk dit gedoe.
Staat het al 0-6? Dan 0-9. Of je zegt regelementaire overwinning 0-3, die met factor 2 gaat als er al 0-3 op het scorebord staat.
Blijft kut natuurlijk dit gedoe.
- Armada
En weet je. Diy is een machtsstrijd, F-side gaat niet zo maar terug komen op haar woorden. Sluit onrust rond het stadion morgenavond niet uit.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- Juancho
- Mister PSV
Tis jammer dat een in mijn ogen best belangrijk onderwerp zo verneukt wordt door een paar hier die denken grappig te zijn. Not. Ik laat het er dan ook maar bij hier, geen zin in dat kinderachtige gedoe.
Last edited by Juancho on 26 Sep 2023, 09:41, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Armada
Weet je dat “Ajax” in het oud-Koerdisch “vieze kütclüb” betekent!?
- PCGC
- Vedette
Nou zeg, jij geeft makkelijk op. Jij wil echt geen oplossing!
#FreeGeneratie4
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Ik ben nu al benieuwd wat die F-jes woensdag proberen, hoe dan ook zal het aandoenlijk zijn.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- deninho32
- Site Admin
Je vraagt er zelf om met je simplistische, ridicule, vaak kinderlijke voorstellen. Als die vervolgens volledig terecht met argumenten onderuit worden gehaald doe je een onvervalst Juanchootje.
De zeespiegel stijgt echt niet! Ieder jaar ziet het er nog hetzelfde uit vanaf het strand!
- El Sordo
- Vedette
Ja, maar Juancho, je noemt een hele rits aan radicale oplossingen zonder zelf echt met een realistische schets te komen van hoe dat praktisch opgelost kan worden. Je hebt te maken met veiligheid in een stadion (wat gebeurt er eigenlijk als je een vak van 500 opgefokte criminelen wil buitenwerken?), je hebt te maken met situaties die zich mogelijk buiten het stadion gaan voordoen (waar die externe partijen die je noemt geen enkele jurisdictie hebben), je hebt te maken met beschikbaarheid van hulpdiensten die ook elders nodig zijn, etcetera.
Wat is dan jouw inhoudelijke (en, dus, minder speculatieve) reactie op degenen die je van weerwoord voorzien
Wat is dan jouw inhoudelijke (en, dus, minder speculatieve) reactie op degenen die je van weerwoord voorzien
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Als je een vak leeg wilt maken in je eigen stadion moet je dit laten doen door je eigen supporters.
Ik lees hier alleen maar mensen die, terecht, al deze stomme acties van de zogenaamde "supporters" veroordelen.
Zondag ging 95% van het stadion gewoon braaf naar huis toen de wedstrijd gestaakt werd.
Laat deze 95% van het stadion gewoon de tribune leeg vegen waar deze dwazen zitten.
Ik zie deze "supporters" niet hun eigen supporters aanvallen en zo wel dan zijn ze zwaar in de minderheid.
Misschien als de grote groep eens opstaat tegen de kleine groep vandalen dat er iets veranderd.
Dan kun je daarna de wedstrijd gewoon uitspelen!
Ik lees hier alleen maar mensen die, terecht, al deze stomme acties van de zogenaamde "supporters" veroordelen.
Zondag ging 95% van het stadion gewoon braaf naar huis toen de wedstrijd gestaakt werd.
Laat deze 95% van het stadion gewoon de tribune leeg vegen waar deze dwazen zitten.
Ik zie deze "supporters" niet hun eigen supporters aanvallen en zo wel dan zijn ze zwaar in de minderheid.
Misschien als de grote groep eens opstaat tegen de kleine groep vandalen dat er iets veranderd.
Dan kun je daarna de wedstrijd gewoon uitspelen!
- deninho32
- Site Admin
Ja, we laten 45.000 brave burgers met pet en sjaal de F-side betreden om daar 5000 man, volledig onder invloed weg te sturen. Die gasten van de F-side zullen denk ik schoorvoetend sorry zeggen en op een ordelijke manier het stadion verlaten. Ik denk dat dit echt een idee is waarbij je zonder kleerscheuren uit de strijd kunt komen.
- These users thanked the author deninho32 for the post (total 2):
- VTheMan • Heissenberrug
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Je hebt geen 45000 brave burgers nodig. Maar 1 superheld! Waarom laten ze niet gewoon Superman komen om die schavuiten eens toe te spreken. Dan luisteren ze wel!
- These users thanked the author VTheMan for the post:
- Heissenberrug