Ik weet er wel 1:
Gedoe met supporters
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Lozano
Zonder kleerscheuren misschien niet, maar laat ze het maar eens voelen dan. Maar het zijn geen 5000 man maar een paar 100 man. Het gaat hier om het principe dat je als supporter van je club ook eens tegen je eigen "supporters" op mag treden. Trek je bek gewoon eens open als je iets ziet wat je niet aanstaat ipv ogen dicht en weglopen. Dat is het probleem met de hele samenleving dat niemand een ander meer aanspreekt op absurd gedrag. Blijf je dit doen dan houd het tenminste een keer op als je wekelijks door je eigen supporters uitgekotst wordt.deninho32 wrote: ↑26 Sep 2023, 10:08 Ja, we laten 45.000 brave burgers met pet en sjaal de F-side betreden om daar 5000 man, volledig onder invloed weg te sturen. Die gasten van de F-side zullen denk ik schoorvoetend sorry zeggen en op een ordelijke manier het stadion verlaten. Ik denk dat dit echt een idee is waarbij je zonder kleerscheuren uit de strijd kunt komen.
-
- Vaste waarde in elftal
Er moeten gewoon vaste waterkanonnen geïnstalleerd worden in alle stadia, gericht op de tribunes. Ook meteen elke stoel uitrusten met een systeem dat een elektrische schok kan geven.
Op basis van AI en vision beelden de specifieke schavuit natspuiten en daarna meteen electrocuteren
Op basis van AI en vision beelden de specifieke schavuit natspuiten en daarna meteen electrocuteren
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Het zijn er echt 5000. En als je serieus denkt dat je bek opentrekken werkt bij dit soort gasten dan leef je denk ik redelijk onder een steen. Dit zijn behoorlijk zware criminelen, die met een groep zijn en onder invloed. Daar doede gij helemaal niks tegen.Qwazi a Dodo wrote: ↑26 Sep 2023, 10:21Zonder kleerscheuren misschien niet, maar laat ze het maar eens voelen dan. Maar het zijn geen 5000 man maar een paar 100 man. Het gaat hier om het principe dat je als supporter van je club ook eens tegen je eigen "supporters" op mag treden. Trek je bek gewoon eens open als je iets ziet wat je niet aanstaat ipv ogen dicht en weglopen. Dat is het probleem met de hele samenleving dat niemand een ander meer aanspreekt op absurd gedrag. Blijf je dit doen dan houd het tenminste een keer op als je wekelijks door je eigen supporters uitgekotst wordt.deninho32 wrote: ↑26 Sep 2023, 10:08 Ja, we laten 45.000 brave burgers met pet en sjaal de F-side betreden om daar 5000 man, volledig onder invloed weg te sturen. Die gasten van de F-side zullen denk ik schoorvoetend sorry zeggen en op een ordelijke manier het stadion verlaten. Ik denk dat dit echt een idee is waarbij je zonder kleerscheuren uit de strijd kunt komen.
- These users thanked the author deninho32 for the post:
- Paco Casal
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Vaste waarde in elftal
Ik heb liever niet dat er van mijn oom van 53 verwacht wordt dat hij samen met mijn neefje van 12 en nichtje van 8 gaat optreden naar een doorgesnoven harrie de hakkerQwazi a Dodo wrote: ↑26 Sep 2023, 10:21Zonder kleerscheuren misschien niet, maar laat ze het maar eens voelen dan. Maar het zijn geen 5000 man maar een paar 100 man. Het gaat hier om het principe dat je als supporter van je club ook eens tegen je eigen "supporters" op mag treden. Trek je bek gewoon eens open als je iets ziet wat je niet aanstaat ipv ogen dicht en weglopen. Dat is het probleem met de hele samenleving dat niemand een ander meer aanspreekt op absurd gedrag. Blijf je dit doen dan houd het tenminste een keer op als je wekelijks door je eigen supporters uitgekotst wordt.deninho32 wrote: ↑26 Sep 2023, 10:08 Ja, we laten 45.000 brave burgers met pet en sjaal de F-side betreden om daar 5000 man, volledig onder invloed weg te sturen. Die gasten van de F-side zullen denk ik schoorvoetend sorry zeggen en op een ordelijke manier het stadion verlaten. Ik denk dat dit echt een idee is waarbij je zonder kleerscheuren uit de strijd kunt komen.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik begrijp niet waarom ESPN deze wel uit mag/wil zenden en die andere beladen gestaakte wedstrijden achter gesloten deuren moest. Ja ik begrijp dat ESPN dit wil aanbieden maar het is weer een uitzondering op de rest. Als ze straks nog reclame gaan maken over Super Wednesday 'Dé Klassieker' dan wordt het helemaal pijnlijk. Of een voorbeschouwing van 90 minuten met een aftelklok.
- ShovingNE2
- Site Admin
Daarom had je het vak af moeten sluiten en mondjes maat door een sluit naar buiten. En van iedereen de identiteit vast stellen, foto maken en natrekken of er nog ellende open staat in de systemen zodat ze gelijk het gevang in kunnen. En dat had je pas moeten doen nadat de rest van de arena leeg was en de omgeving had verlaten. Denk dat dit de enige mogelijkheid is.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Qwazi a Dodo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Lozano
Dus moet je het maar gewoon accepteren en lekker je club naar de klote laten gaan? En als het zware criminelen zijn waarom zijn de meeste dan 18, 19, 20 jaar oud?deninho32 wrote: ↑26 Sep 2023, 10:24Het zijn er echt 5000. En als je serieus denkt dat je bek opentrekken werkt bij dit soort gasten dan leef je denk ik redelijk onder een steen. Dit zijn behoorlijk zware criminelen, die met een groep zijn en onder invloed. Daar doede gij helemaal niks tegen.Qwazi a Dodo wrote: ↑26 Sep 2023, 10:21
Zonder kleerscheuren misschien niet, maar laat ze het maar eens voelen dan. Maar het zijn geen 5000 man maar een paar 100 man. Het gaat hier om het principe dat je als supporter van je club ook eens tegen je eigen "supporters" op mag treden. Trek je bek gewoon eens open als je iets ziet wat je niet aanstaat ipv ogen dicht en weglopen. Dat is het probleem met de hele samenleving dat niemand een ander meer aanspreekt op absurd gedrag. Blijf je dit doen dan houd het tenminste een keer op als je wekelijks door je eigen supporters uitgekotst wordt.
De meeste zijn meelopers die het maar machtig mooi vinden om te rellen en te vechten. Maar ik blijf bij mijn mening dat je dit pas echt onder controle krijgt door als groep op te treden tegen deze minderheid, maar ben realistisch genoeg om te weten dat dit niet zal gebeuren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Geen idee of jij het nieuws een beetje volgt hoor. Maar die leeftijdsgroep schiet in bepaalde kringen zonder problemen met automatische wapens op elkaar hoor. En wel jonger ook. Dat kunnen prima zware criminelen zijn.Qwazi a Dodo wrote: ↑26 Sep 2023, 10:38En als het zware criminelen zijn waarom zijn de meeste dan 18, 19, 20 jaar oud?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Armada
- Internationale topspeler
Wishful thinking. Die groep zit verankerd in de georganiseerde misdaad. Stewards durven niet op te treden, zelfs de politie heeft moeite. Schrijnend is dat zelfs de inbrekers van zondag, als ratten in de val, het stadion hebben mogen verlaten zonder arrestatie/legitimatie.Qwazi a Dodo wrote: ↑26 Sep 2023, 10:38Dus moet je het maar gewoon accepteren en lekker je club naar de klote laten gaan? En als het zware criminelen zijn waarom zijn de meeste dan 18, 19, 20 jaar oud?
De meeste zijn meelopers die het maar machtig mooi vinden om te rellen en te vechten. Maar ik blijf bij mijn mening dat je dit pas echt onder controle krijgt door als groep op te treden tegen deze minderheid, maar ben realistisch genoeg om te weten dat dit niet zal gebeuren.
-
- Regelmatige invaller
Welke wedstrijden dan? Ik weet dat Groningen - Ajax gewoon werd uitgezonden.11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:26 Ik begrijp niet waarom ESPN deze wel uit mag/wil zenden en die andere beladen gestaakte wedstrijden achter gesloten deuren moest. Ja ik begrijp dat ESPN dit wil aanbieden maar het is weer een uitzondering op de rest. Als ze straks nog reclame gaan maken over Super Wednesday 'Dé Klassieker' dan wordt het helemaal pijnlijk. Of een voorbeschouwing van 90 minuten met een aftelklok.
- 11 Tinus
- Legende
Groningen-NEC bv niet en Willem II - NAC onlangs ook niet. En volgens mij nog een wedstrijd in de Eredivisie dit jaar.tezzyunited wrote: ↑26 Sep 2023, 10:42Welke wedstrijden dan? Ik weet dat Groningen - Ajax gewoon werd uitgezonden.11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:26 Ik begrijp niet waarom ESPN deze wel uit mag/wil zenden en die andere beladen gestaakte wedstrijden achter gesloten deuren moest. Ja ik begrijp dat ESPN dit wil aanbieden maar het is weer een uitzondering op de rest. Als ze straks nog reclame gaan maken over Super Wednesday 'Dé Klassieker' dan wordt het helemaal pijnlijk. Of een voorbeschouwing van 90 minuten met een aftelklok.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- tezzyunited
- deninho32
- Site Admin
Je bent gestopt met het volgen van het nieuws in 2003? Het op laten lossen door de eigen fans is nog kolderieker dan de ideeën van Juancho.Qwazi a Dodo wrote: ↑26 Sep 2023, 10:38En als het zware criminelen zijn waarom zijn de meeste dan 18, 19, 20 jaar oud?
- These users thanked the author deninho32 for the post (total 2):
- 29.04.2007 • Heissenberrug
-
- Regelmatige invaller
Zal wel met de kijkcijfers te maken hebben? Die wedstrijden zijn het misschien niet waard voor ESPN om doordeweeks in de middag uit te zenden.11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:48Groningen-NEC bv niet en Willem II - NAC onlangs ook niet. En volgens mij nog een wedstrijd in de Eredivisie dit jaar.tezzyunited wrote: ↑26 Sep 2023, 10:42
Welke wedstrijden dan? Ik weet dat Groningen - Ajax gewoon werd uitgezonden.
- 11 Tinus
- Legende
Nja wellicht is dat het wel. Ik dacht dat het ook om veiligheid ging.tezzyunited wrote: ↑26 Sep 2023, 10:53Zal wel met de kijkcijfers te maken hebben? Die wedstrijden zijn het misschien niet waard voor ESPN om doordeweeks in de middag uit te zenden.
- deninho32
- Site Admin
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Het schijnt dat de F-side fakkels naar de tv zal gooien tot de wedstrijd niet meer te zien is…
- deninho32
- Site Admin
Heel de huiskamer vol met lege bierbekertjes.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik zie het al helemaal voor me met die vriespunt-IQ tokkies.
Bijstandsflatje, asbak vol peuken, kratje heineken naast de bank, bullmastiff in een mand in de hoek, Hazes op de speakers, ajaxtrainingspakkie aan, witte sokken in badslippers en dan staan schreeuwen naar je tv, fakkeltje aansteken, flat in de fik.
Bijstandsflatje, asbak vol peuken, kratje heineken naast de bank, bullmastiff in een mand in de hoek, Hazes op de speakers, ajaxtrainingspakkie aan, witte sokken in badslippers en dan staan schreeuwen naar je tv, fakkeltje aansteken, flat in de fik.
- 11 Tinus
- Legende
Ik bedoelde meer net als die oefenwedstrijden die achter gesloten deur moeten. Ook hier zal geen grote politieeenheid voor op te trommelen zijn op woensdagmiddag.11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:57Nja wellicht is dat het wel. Ik dacht dat het ook om veiligheid ging.tezzyunited wrote: ↑26 Sep 2023, 10:53
Zal wel met de kijkcijfers te maken hebben? Die wedstrijden zijn het misschien niet waard voor ESPN om doordeweeks in de middag uit te zenden.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zie je de rode draad?tezzyunited wrote: ↑26 Sep 2023, 10:42Welke wedstrijden dan? Ik weet dat Groningen - Ajax gewoon werd uitgezonden.11 Tinus wrote: ↑26 Sep 2023, 10:26 Ik begrijp niet waarom ESPN deze wel uit mag/wil zenden en die andere beladen gestaakte wedstrijden achter gesloten deuren moest. Ja ik begrijp dat ESPN dit wil aanbieden maar het is weer een uitzondering op de rest. Als ze straks nog reclame gaan maken over Super Wednesday 'Dé Klassieker' dan wordt het helemaal pijnlijk. Of een voorbeschouwing van 90 minuten met een aftelklok.
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- Heissenberrug
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Denk je dat die gasten van de F-side op zo’n korte termijn vrij kunnen regelen van hun werk?