Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Siem de Jong is transfervrij.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 17 Nov 2020, 20:24 Ik zag dat Dominik Szoboszlai Hongarije even naar het EK heeft geloodst. Heel goed talent lijkt me dit. Nu had ik nog nooit van hem gehoord en denk ik dat verder niemand hier hem kent, maar het lijkt me goed om hem op de radar te krijgen.
Wie?
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 Nov 2020, 20:39 Wie?
:lol:
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 17 Nov 2020, 20:25 Siem de Jong is transfervrij.
laat dat maar zo.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Er lopen in Frankrijk nog wel een paar types rond van het kaliber Sangaré die ons team zouden versterken.

Een speler als Mohamed Simakan.
Hij is nog jong, fysiek groot en sterk. Heeft snelheid, leid zijn verdediging centraal in de verdediging en anders vanaf rechtsback. Hij heeft het lef en de durf om linies over te slaan met zijn passing.

Al jaren in de belangstelling van grotere clubs sinds hij doorgebroken is bij Strasbourg. Door Corona waarschijnlijk geen stap gezet maar gij zou een uitstekende optie zijn als Kim niet zou komen.

Ondanks zijn leeftijd zou hij net zijn fysiek, evenals Sangaré eerder, mee kunnen in het geweld van de Premier League en spelers/spitsen in de eredivisie opvreten.





Als John Sangaré naar Eindhoven kan krijgen waarom Simakan dan niet. Perspectief met voetballen voor het kampioenschap en in Europa.. #gojohn
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die is inderdaad goed! Hij is wel 15 miljoen euro waard volgens Transfermarkt.nl
Het zou een stunt zijn maar dat is John wel gewend.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 17 Nov 2020, 20:39
Thijs85 wrote: 17 Nov 2020, 20:24 Ik zag dat Dominik Szoboszlai Hongarije even naar het EK heeft geloodst. Heel goed talent lijkt me dit. Nu had ik nog nooit van hem gehoord en denk ik dat verder niemand hier hem kent, maar het lijkt me goed om hem op de radar te krijgen.
Wie?
Wie?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Vorig jaar beschouwde ik de komst van Sangaré als onmogelijk. Mooi dat John het is gelukt. Simakan was een opkomend talent vorig haar die er vanaf het moment dat jij erin stond er boven uitstak.

Al was dit vaak op een voor hem onwennige positie als rechtsback.

Strasbourg, de afgelopen jaren een middenmotor, doet het niet goed. Ze spelen erg verdedigend en aanvallend hebben ze weinig tot niets in de melk te brokkelen.

Dit heeft geresulteerd in een erg behoudende taktiek met vijf verdedigers waarbij Simakan een van de drie centrale mannen is.
Zijn sterke punten zijn dat jij zich niet snel gek laten maken en het kaas van het brood laat eten.
Hij wint percentueel veel (kop)duels door zijn fysiek, is met zijn snelheid in staat om foutjes van medespelers te corrigeren.
Daarnaast heeft jij laten zien dat hij, ook met zijn snelheid, het inzicht heeft om aan forechecking te doen. Vooruit verdedigen, wat goes in Schmidt's spel past.

Zijn passing is redelijk maar hier kan aan gewerkt worden. Hij zou een prima concurrent van Boscagli/Teze zijn en mocht jij komen dan kan hij als verdediger zeker uit groeien tot, oneerbiedig gezegd, een cashcow.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Thijs85 wrote: 17 Nov 2020, 20:24 Ik zag dat Dominik Szoboszlai Hongarije even naar het EK heeft geloodst. Heel goed talent lijkt me dit. Nu had ik nog nooit van hem gehoord en denk ik dat verder niemand hier hem kent, maar het lijkt me goed om hem op de radar te krijgen.
Grapje zeker? :mrgreen:
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Image
Ex unitate vires
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Wellicht iets te hoog gegrepen voor nu, maar wellicht met CL voetbal volgend jaar is dit toch wel een erg interessante jongen.

Vorig jaar na de verkoop van Lozano bleek PSV nog op zoek naar een aanvaller. Het is uiteindelijk Doan geworden voor een slordinge 8 miljoen terwijl PSV ook serieuze interesse had in Nicolas Gonzales. Zijn cijfers waren nog niet zo steady en de gok was ook nog best groot op dat moment maar bij de degradatie van Stuttgart was hij net als Baumgartl wel haalbaar. Bij Baumgartl ging het goed fout maar bij Max ging het goed, wie weet welke van de 2 uiterste bij Nicolas Gonzalez had gepast.
In de 2e Bundesliga kwam hij als spits, en later weer als linksbuiten tot 14 goals en 3 assists.

Intussen een jaar verder en in de zomer nog maar 2 jaar onder contract. Hij is een allround aanvaller die links kan spelen maar ook zeker als spits. Dit jaar 4 duels maar wel 2 goals en een assist in de Bundesliga. Als je kijkt naar zijn prestaties voor het Corona virus zijn entree had en nu heeft hij uitstekende cijfers; 15 wedstrijden, 12 goals. Waarbij ook 2 interlands met Argentinie.



Bronnen;

https://www.transfermarkt.nl/nicolas-go ... ler/486031

https://www.ed.nl/PSV/argentijnse-aanva ... ~ab2b77f4/
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Sir Tinus wrote: 18 Nov 2020, 12:03 Wellicht iets te hoog gegrepen voor nu, maar wellicht met CL voetbal volgend jaar is dit toch wel een erg interessante jongen.

Vorig jaar na de verkoop van Lozano bleek PSV nog op zoek naar een aanvaller. Het is uiteindelijk Doan geworden voor een slordinge 8 miljoen terwijl PSV ook serieuze interesse had in Nicolas Gonzales. Zijn cijfers waren nog niet zo steady en de gok was ook nog best groot op dat moment maar bij de degradatie van Stuttgart was hij net als Baumgartl wel haalbaar. Bij Baumgartl ging het goed fout maar bij Max ging het goed, wie weet welke van de 2 uiterste bij Nicolas Gonzalez had gepast.
In de 2e Bundesliga kwam hij als spits, en later weer als linksbuiten tot 14 goals en 3 assists.

Intussen een jaar verder en in de zomer nog maar 2 jaar onder contract. Hij is een allround aanvaller die links kan spelen maar ook zeker als spits. Dit jaar 4 duels maar wel 2 goals en een assist in de Bundesliga. Als je kijkt naar zijn prestaties voor het Corona virus zijn entree had en nu heeft hij uitstekende cijfers; 15 wedstrijden, 12 goals. Waarbij ook 2 interlands met Argentinie.



Bronnen;

https://www.transfermarkt.nl/nicolas-go ... ler/486031

https://www.ed.nl/PSV/argentijnse-aanva ... ~ab2b77f4/
Ik zou zeggen: Geef Madueke naast Zahavi de kans als Malen verkocht is
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Nov 2020, 22:23
Sensation wrote: 17 Nov 2020, 20:39

Wie?
Wie?
Lijkt mij wel aardig spelertje:


moet wel wat aan zijn traptechniek gaan werken
User avatar
Magnus
Meervoudig international
Posts: 1,076
Joined: 10 Nov 2020, 10:55
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij is er bijna geen voetballiefhebber in Europa te vinden die de afgelopen week de naam Szoboszlai nog niet heeft horen vallen. Lijkt me een totaal onhaalbaar doelwit.
User avatar
voskat
Nationale topspeler
Posts: 2,222
Joined: 01 Feb 2018, 20:23
FOOTB_REM_S: No

Is al over z’n top.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Magnus wrote: 19 Nov 2020, 09:46 Volgens mij is er bijna geen voetballiefhebber in Europa te vinden die de afgelopen week de naam Szoboszlai nog niet heeft horen vallen. Lijkt me een totaal onhaalbaar doelwit.
o the irony :bye
Saibari is underrated.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Ik heb toch liever Tammus.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik ken hem niet zo goed maar deze CV ziet er wel goed uit, de Argentijn Facundo Medina ([mention]Ykhim[/mention] ken jij hem goed?). Speelt bij Lens sinds juli dit jaar. Ziet er fel uit, snel en kan goed indribbelen. Oja, linksbenig, 21 jaar en 1 interland voor Argentinië achter zijn naam.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Magnus wrote: 19 Nov 2020, 09:46 Volgens mij is er bijna geen voetballiefhebber in Europa te vinden die de afgelopen week de naam Szoboszlai nog niet heeft horen vallen. Lijkt me een totaal onhaalbaar doelwit.
Oh echt?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 19 Nov 2020, 10:17 Ik ken hem niet zo goed maar deze CV ziet er wel goed uit, de Argentijn Facundo Medina (@Ykhim ken jij hem goed?). Speelt bij Lens sinds juli dit jaar. Ziet er fel uit, snel en kan goed indribbelen. Oja, linksbenig, 21 jaar en 1 interland voor Argentinië achter zijn naam.

Volgens mij som je het goed op. Beetje onbesuisd en wild verder, maar daarom speelt hij nu bij Lens en niet bij PSG. In potentie wel een goeie verdediger, mits hij stappen blijft zetten.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Zo'n Haaland hè, is misschien ook wel iemand om in de gaten te houden. Doet het best lekker bij zijn clubje. Dat kan er wel eens eentje worden. You heard it here first.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zou nog steeds graag Simakan hier zien of Loïc Badé van RC Lens. Hij is net van Le Havre, talentenfabriek in Frankrijk, opgepikt transfervrij en zal waarschijnlijk goedkoper zijn dan Simakan.


Liever dan Medina. Voetballend goed aan de bal, een goedkopere optie en een uitstekende kopper. Hij heeft bijvoorbeeld Dolberg die het goed doet in Frankrijk helemaal uit de wedstrijd gespeeld met agressief en fel verdedigen op het juiste moment.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vandaag was voor mij ook wel de bevestiging: ik zou het wel aandurven met Drommel. Komende zomer transfervrij. Eerst een jaartje achter Mvogo, en dan daarna de concurrentie gaan met een andere keeper.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als vervanger voor Unnerstahl prima idee

*unnerstall
Last edited by Voormalig KG on 23 Nov 2020, 06:22, edited 1 time in total.
User avatar
Heissenberrug
Internationale topspeler
Posts: 4,675
Joined: 26 Aug 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Unnerstall
Post Reply