Maximiliano Romero
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Eeuwig zonde. Blijf erbij dat het een goede aankoop was, maar soms heb je net wat geluk nodig ook en wat dat betreft valt Romero in de categorie Fofana.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Jammer, maar nog wel een redelijk bedrag. Het is goed zo. Maxi, ik weet dat je meeleest: het beste gewenst!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Jammer van het blessureleed. Als hij volledig blessurevrij was geweest in zijn periode bij ons had hij nu achterop menig PSV shirt gestaan, ben ik van overtuigd. Hopelijk maakt hij het nog op een Gudjohnsenachtige wijze elders in Europa waar in de toekomst. Maar ik vrees dat dat er niet in zit.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
- Geselecteerd voor Oranje
Jammer, een van de mogelijke PSV helden (net als Reis) die hun potentie niet in ons mooie shirt hebben kunnen waarmaken vanwege blessures. Ik zet Fofana er ook alvast bij, zucht
- Ren Höek
- Vedette
Voordat Maxi bij PSV tekende had hij 'alleen' een kruisbandblessure gehad (bijv. Sambo heeft die al 2x maal gehad).ziege maar ook zagge wrote: ↑29 Sep 2023, 17:25 Hopelijk hebben we hiermee ons lesje geleerd: voor voetballers met een dergelijke medische geschiedenis heb je meer nodig dan de standaard 'Gaat ie lekker? Okee man!!' medische keuring.
De blessures begonnen pas aan nadat hij had getekend, dus hij had geen "dergelijke medische geschiedenis".
Doodzonde.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Geen idee of die blessures vergelijkbaar waren, dit was iig een gigantische horrorblessure die reden genoeg lijkt te zijn geweest voor Arsenal om nooit meer terug te komen bij die jongen. En inderdaad, hij had getekend en hee, een week later uit het niets (op dat trainingskamp in de VS) opeens een blessure waar ie nooit meer bovenop kwam, goh wat een pech he! Jaja, en gij geleuft da. Die problemen waren er gewoon al, is mijn overtuiging. Hoe secuur was die keuring, wat is daarbij precies allemaal onderzocht, weet jij dat?Ren Höek wrote: ↑30 Sep 2023, 11:45Voordat Maxi bij PSV tekende had hij 'alleen' een kruisbandblessure gehad (bijv. Sambo heeft die al 2x maal gehad).ziege maar ook zagge wrote: ↑29 Sep 2023, 17:25 Hopelijk hebben we hiermee ons lesje geleerd: voor voetballers met een dergelijke medische geschiedenis heb je meer nodig dan de standaard 'Gaat ie lekker? Okee man!!' medische keuring.
De blessures begonnen pas aan nadat hij had getekend, dus hij had geen "dergelijke medische geschiedenis".
Doodzonde.
Er kwam destijds een gerucht vanuit de club dat hij niet 100% eerlijk zou zijn geweest bij de medische keuring, waar kwam dat vandaan? Heeft e.e.a. misschien nog wat te maken met een sowieso langdurig zeer twijfelachtig presterende medische staf?
Wie weet verschijnt er ooit nog een biografie van iemand die daar meer duidelijkheid over kan geven. Ik blijf het een schimmig verhaal vinden wat ik niet vertrouw. Als er wat te leren en te verbeteren viel hoop ik iig dat dat gebeurd is.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Transfernieuws!
Dat betekent dat 'ie nog steeds fit is toch?Maximiliano Romero, één stap verwijderd van het verlaten van Racing: er is een overeenkomst met Argentinos Juniors om hem voor een jaar uitgeleend te laten met een aankoopoptie.
* ⃣ Ze passen de details van het contract van de voetballer aan, zodat de operatie zo snel mogelijk wordt afgerond.
-
- Vaste waarde in elftal
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ciao El Tigre. Ik geloof nog steeds dat er een behoorlijke voetballer in schuil ging, wat in korte flitsen wel getoond werd, maar blessures na blessures en veel te weinig minuten maken daardoor hebben het volledig verkloot. Zonde. Ik hoop dat ie in Argentinië nog een leuke carriere kan hebben.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik blijf dit de beste miskoop ooit vinden.
- These users thanked the author Thijs for the post:
- Lorenzo von Matterhorn