Johan Bakayoko
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Het huidige Bakayoko traject is wel het voorbeeld van hoe en welke stappen een eigen jeugdspeler idealiter doorloopt. Verstandige jongen tot zover ik kan beoordelen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Vedette
Lozano is nog niet heel overtuigend, met een goede invalbeurt had Baka zich in de picture kunnen spelen. Des te teleurstellender dat hij dan tegenvallend invalt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ja maar echt dit vertelt het verhaal wel een beetje.
Als clubs betalen voor potentie dan moet je op een gegeven moment wel potentie laten zien. Een stijgende lijn in productiviteit ofzo. Maar het is nu niet genoeg en daar moet ie mee aan de bak. En de volgende keer betalen clubs geen 40 miljoen voor een beloftevolle speler als hij een dissonant is binnen onze aanvalsgilde.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Vraag me ook oprecht af wat z’n transferwaarde is na dit seizoen. Rendement zal echt omhoog moeten.
-
- Vedette
Ik maak me om deze jongen totaal geen zorgen. Enorm jong nog, veel potentie, kiest voor een verstandig pad en heeft hart voor PSV. Die gaat gewoon heel veel minuten maken.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Juancho
- Mister PSV
Speelt gewoon prima, heel actief. Die constante vergelijking met Lozano slaat ook nergens op. Baka is net 20 en staat aan h er 't begin van een mooie carrière. Lozano is 8 jaar ouder en heeft alles al meegemaakt.
Het is vooral mooi dat we meerdere smaakjes hebben en gewoon 3 prima spelers voor de beide buiten posities.
Het is vooral mooi dat we meerdere smaakjes hebben en gewoon 3 prima spelers voor de beide buiten posities.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DC_PSV
- Vedette
Had al 3 assists moeten hebben, maar mag zelf ook wel dreigend worden. Hij staat zo vaak in de dekking als Teze de bal heeft, en kaatst/draait vrijwel altijd terug als hij de bal heeft.
Nu in de tweede helft weer, er zit weinig verassing en tempo in zn spel. Wellicht dat Heruone dit kan onderschrijven obv beelden en statistieken?
Nu in de tweede helft weer, er zit weinig verassing en tempo in zn spel. Wellicht dat Heruone dit kan onderschrijven obv beelden en statistieken?
Last edited by DC_PSV on 30 Sep 2023, 20:04, edited 1 time in total.
#simplythebest
- Juancho
- Mister PSV
En toch een stuk of 4 assists moetrn hebben. Kan je nagaan als hij zich als net 20 jarige nog verder gaat door ontwikkelen
- These users thanked the author Juancho for the post:
- NotoriousBIG046
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Met een beetje scherpte bij de medespelers stond Baka op +5 assists vanavond.
- These users thanked the author TylerDurdn for the post (total 3):
- Mikelvb • NotoriousBIG046 • Ap007
-
- Legende
Ik zal niet zeggen dat Bakayoko een fantastische wedstrijd speelde, maar ik vond hem eigenlijk best wel prima vanavond.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 3):
- StratumZuid • TylerDurdn • Juancho
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Weet je zeker dat jij de wedstrijd wel gezien hebt? Legt 3x de bal pan klaar op een speler en 2x op de 11.guus wrote: ↑30 Sep 2023, 22:25Scherpte bij de medespelers? Blind de bal spelen dat is zijn probleem.TylerDurdn wrote: ↑30 Sep 2023, 20:44 Met een beetje scherpte bij de medespelers stond Baka op +5 assists vanavond.
- These users thanked the author TylerDurdn for the post:
- Juancho
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Blijf de grootste blunder van de afgelopen transferperiode dat we hem niet op de fiets weggebracht hebben voor 40 miljoen.
- These users thanked the author B. Dzsudzsak for the post (total 3):
- Heissenberrug • Brael • Cristiano
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.