Op zich wel, maar het moet dan wel goed in elkaar zitten. Bij Arsenal bijvoorbeeld geloof ik dat ze er financieel op vooruit zijn gegaan met hun stadion, maar qua sfeer is het wel wat minder, lijkt het.deninho32 wrote: ↑01 Oct 2023, 09:20 Gewoon door te winnen. Nostalgie is leuk, maar daar kun je niet van vreten. Als op een andere locatie (zoals bij de Herdgang) een beter stadion kan worden neergezet waarmee veel meer geld gegenereerd wordt dan lijkt me dat gewoon een goede optie. Na 3 maanden is iedereen gewend.
Het Philips Stadion
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- trouwepsvfan
- Vedette
Volgens PSV worden hiermee gevaarlijke situaties voorkomen. Lijkt me dat er dus recent wel iets gebeurd is op dat vlak.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
Tsja, je zou kunnen zeggen dat het er een beetje bijhoort dat er weleens een bal in het publiek vliegt. Wellicht is er iemand afgevoerd naar het ziekenhuis? Of heeft iemand dermate letsel opgelopen dat PSV zich genoodzaakt voelt tot deze stap? Of wellicht twee vliegen in één klap: je kan de netten ook uitklappen als het tijdens de wedstrijd misgaat met biergooien oid.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Op Oost ging er dinsdag eentje van z’n eigen door een bal.
Overigens kwam Waterman keurig netjes checken hoe het ging.
Overigens kwam Waterman keurig netjes checken hoe het ging.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Legende
Volgens mij doelt Rik op de netten en niet op de palen
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het meest logische lijk mij alles. Want anders weegt het voordeel van bescherming tijdens de warming up niet op tegen het nadeel van palen in het zicht.
-
- Talent
Volgens de supporterscoordinator kunnen de palen ook worden ingeklapt. Geen paniek.
- These users thanked the author 10. Arouna Kone for the post:
- Grasmat
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Dat er een bal het publiek in vliegt hoort er inderdaad wel een beetje bij, maar ik vind het nogal een verschil bij het inschieten of de wedstrijd. Tijdens de warming-up staan veel supporters wat te drinken/praten met elkaar zonder op het veld te letten en heb je dus lang niet altijd in de gaten dat er een bal jouw kant op vliegt (en dan worden er tijdens de warming up ook nog eens veel meer ballen richting doel geschoten dan tijdens de wedstrijd). Dus ik snap de keuze van PSV wel om dit te doen, zeker ook gezien afgelopen dinsdag, maar heb het wel vaker gezien.Standbeeld wrote: ↑05 Oct 2023, 18:22 Tsja, je zou kunnen zeggen dat het er een beetje bijhoort dat er weleens een bal in het publiek vliegt. Wellicht is er iemand afgevoerd naar het ziekenhuis? Of heeft iemand dermate letsel opgelopen dat PSV zich genoodzaakt voelt tot deze stap? Of wellicht twee vliegen in één klap: je kan de netten ook uitklappen als het tijdens de wedstrijd misgaat met biergooien oid.
En inderdaad, het zou zomaar kunnen dat PSV het ook inzet op het moment dat een wedstrijd richting een staking dreigt te gaan.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Behalve tijdens de wedstrijden tegen Ajax dit jaar.29.04.2007 wrote: ↑05 Oct 2023, 19:49Dat er een bal het publiek in vliegt hoort er inderdaad wel een beetje bij, maar ik vind het nogal een verschil bij het inschieten of de wedstrijd. Tijdens de warming-up staan veel supporters wat te drinken/praten met elkaar zonder op het veld te letten en heb je dus lang niet altijd in de gaten dat er een bal jouw kant op vliegt (en dan worden er tijdens de warming up ook nog eens veel meer ballen richting doel geschoten dan tijdens de wedstrijd). Dus ik snap de keuze van PSV wel om dit te doen, zeker ook gezien afgelopen dinsdag, maar heb het wel vaker gezien.Standbeeld wrote: ↑05 Oct 2023, 18:22 Tsja, je zou kunnen zeggen dat het er een beetje bijhoort dat er weleens een bal in het publiek vliegt. Wellicht is er iemand afgevoerd naar het ziekenhuis? Of heeft iemand dermate letsel opgelopen dat PSV zich genoodzaakt voelt tot deze stap? Of wellicht twee vliegen in één klap: je kan de netten ook uitklappen als het tijdens de wedstrijd misgaat met biergooien oid.
En inderdaad, het zou zomaar kunnen dat PSV het ook inzet op het moment dat een wedstrijd richting een staking dreigt te gaan.
- These users thanked the author D.Millpants for the post (total 2):
- trouwepsvfan • R.Manco
-
- Meervoudig international
Op west is dat op zich wel logisch, i.v.m met de mindervalide die zich niet altijd kunnen afweren.
Ik zag gisteren bij Marseille dat het nog gekker kan, als de tegenstander een hoekschop neemt staan er 2 stewards die een net omhoog houden ter bescherming.
Ik zag gisteren bij Marseille dat het nog gekker kan, als de tegenstander een hoekschop neemt staan er 2 stewards die een net omhoog houden ter bescherming.
Marcel for president!
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
- ShovingNE2
- Site Admin
Die nieuwe appartementen complexen?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- MC Hammer
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Koenjo
- Meervoudig international