Ik zou het, eerlijk gezegd, wel mooi vinden wanneer PSV weer interesse gaat tonen in Nederlandse talenten die het goed doen bij hun club.
Spelers als Gorter, van de Ven, de NEC-talenten, etc. Indien ze groeien, zijn het welkome selectieversterkingen en zolang ze dat nog niet zijn spelen ze op hetzelfde niveau als nu bij hun eigen club.
Ook interesse in spelers als Drommel en inventariseren bij mogelijk transfervrije Nederlandse kandidaten met ervaring in topcompetities als van Aanholt, Wijnaldum, Willems of Bogarde vind ik een goede zet.
Ben benieuwd wat bouwfase 2 van kapittel Schmidt ons gaat brengen. Kan eerlijk gezegd niet wachten totdat de zomerse transferperiode begint.
Vooral wanneer we, door voorronde CL, in een vroeg stadium de kern compleet dienen te hebben.
Interessante spelers
- ShovingNE2
- Site Admin
Dit is een club in Nederland eigenlijk nog nooit gelukt. Waarom zou dat nu wel lukken?FritskePhilips wrote: ↑14 Mar 2021, 08:25 Vooral wanneer we, door voorronde CL, in een vroeg stadium de kern compleet dienen te hebben.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Laten we het er dan op houden dat dit wenselijk is en het streven zou moeten zijn.ShovingNE2 wrote: ↑14 Mar 2021, 08:42 Dit is een club in Nederland eigenlijk nog nooit gelukt. Waarom zou dat nu wel lukken?
-
- Internationale topspeler
Pröpper is inmiddels echt verworden tot bankzitter bij Brighton. Ik zou hem heel graag naast Sangaré zien.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat ben ik met je eens. Maar je zit bijna achteraan in de transfercarrousel.FritskePhilips wrote: ↑14 Mar 2021, 12:43Laten we het er dan op houden dat dit wenselijk is en het streven zou moeten zijn.ShovingNE2 wrote: ↑14 Mar 2021, 08:42 Dit is een club in Nederland eigenlijk nog nooit gelukt. Waarom zou dat nu wel lukken?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Lol. Hij scoorde niet geheel toevallig tegen PSV en daar is meteen alles mee gezegd. Speelde weer niet goed. Zo'n Madueke en Gakpo lieten in een helft meer zien terwijl ze net weer fit zijn. Dat is het minimum waar je naartoe moet.
Berghuis ligt nog steeds achter het reclamebord omdat 'ie denkt dat zijn collega's hem zoeken. Dat moeten we natuurlijk niet hebben in topwedstrijden.
-
- Legende
Geertruida is een interessante speler in mijn optiek..
Vind hem steeds beter geworden dit seizoen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Maikel
- Site Admin
Geheel mee eens, goede speler is dat. Zou hem graag bij PSV zien.milansandro wrote: ↑14 Mar 2021, 17:42 Geertruida is een interessante speler in mijn optiek..
-
- Legende
Hij heeft er nu 5 gemaakt in de laatste 4 wedstrijden tegen PSV. Verder paar enorme kansen gecreëerd die zijn prutser collega’s verklootte.Ykhim wrote: ↑14 Mar 2021, 17:41Lol. Hij scoorde niet geheel toevallig tegen PSV en daar is meteen alles mee gezegd. Speelde weer niet goed. Zo'n Madueke en Gakpo lieten in een helft meer zien terwijl ze net weer fit zijn. Dat is het minimum waar je naartoe moet.
Berghuis ligt nog steeds achter het reclamebord omdat 'ie denkt dat zijn collega's hem zoeken. Dat moeten we natuurlijk niet hebben in topwedstrijden.
Is gewoon een geweldige speler. Maar blijf er gelijk ook bij dat al ons budget in de verdediging moet. Ook als Mo gaat.
- Ardbeg
- Mister PSV
- El Sordo
- Vedette
Yes, please. Twee jaar mag ook.
Had ons echt niet meer gebracht dan Gakpo of Madueke. De enige reden waarom je dan gewonnen had is omdat hij niet bij Feyenoord had gespeeld.
-
- Vaste waarde in elftal
[mention]El Sordo[/mention] Mea culpa!!!
Ik zou hem nooit inruilen voor Cody en Noni. Hell no! Je noemt ook twee van mijn favoriete spelers op in ons elftal, sla mijn postgeschiedenis er maar op na.
Ik had een verhaal getypt die meer uitleg gaf bij de gedachte achter mijn bewering, maar ik zat fout: al schiet ie er nog 10 in tegen ons. Ik ben trots op de voorhoede spelers die we nu hebben en zou er geen één met hem inruilen.
Ik zou hem nooit inruilen voor Cody en Noni. Hell no! Je noemt ook twee van mijn favoriete spelers op in ons elftal, sla mijn postgeschiedenis er maar op na.
Ik had een verhaal getypt die meer uitleg gaf bij de gedachte achter mijn bewering, maar ik zat fout: al schiet ie er nog 10 in tegen ons. Ik ben trots op de voorhoede spelers die we nu hebben en zou er geen één met hem inruilen.
- Ren Höek
- Vedette
Berghuis viel vooral op bij zijn goal, verder kwam hij nauwelijks in het spel voor.
In tegenstelling tot Feyenoord-PSV, waar Max het ontzettend zwaar had tegen hem.
Hij scoort wel weer, dat doet hij erg knap. Maar ik vond hem matig spelen.
In tegenstelling tot Feyenoord-PSV, waar Max het ontzettend zwaar had tegen hem.
Hij scoort wel weer, dat doet hij erg knap. Maar ik vond hem matig spelen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Suley en ik liggen op één lijn, hij heeft blijkbaar mijn front-page blog als inspiratie gebruikt
https://www.vi.nl/pro/topclub-lonkt-voo ... rapid-wien
https://www.vi.nl/pro/topclub-lonkt-voo ... rapid-wien
-
- Moderator
Vind het lastig in te schatten of hij ook door kan groeien naar het niveau van PSV 1, maar als je het hebt over gokjes uit de KKD: Elayis Tavsan is écht heel goed bezig de laatste tijd. Snel, behendig en een uitstekende trap. Heeft NEC toch weer slim gedaan.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Geil!
Die Conceicao is me er ook eentje hoor, niet altijd even stijlvol, maar pas 17 jaar en echt elke beweging gaat op de allerhoogste versnelling, vreselijk als je daar als verdediger tegen staat. En zo'n Taabouni is ook gewoon een gruwelijk talent, maar na al die nieuwskoppen wordt mijn aversie tegen AZ alleen maar groter. Maarja, kan zo'n ventje ook niks aan doen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Omdat Maikel opeens bijna, half, aan het modereren sloeg in het Drommel topic
Lekker laten zitten die Drommel, deze man loopt in juni uit contract en zou ik direct halen: Marko Dmitrovic van Eibar. Ziet er ook gewoon uit als een muur :o
Maar nee wacht, misschien wel favoriet, Esteban Andrada ([mention]Ykhim[/mention] jij kent m vast wel?). Kan bij Boca Juniors al twee jaar een enorm hoog reddingspercentage halen (88.1% en 89.4%, Mvogo staat op 71.6 en Onana 80). Krijgt minder schoten tegen dan Mvogo (Mvogo 81, Andrada 66) en veel minder goals tegen (Mvogo per 90min 1.12 Andrada per 90min 0.38). Oftewel; haalt een enorm goed reddingspercentage en is gewend dat hij niet heel veel te doen heeft in een wedstrijd en kan dus blijkbaar heel goed pieken.
Andere goedkope optie is Sergio Herrera van Osasuna:
Of Jeremias Ledesma die op dit moment door Cadiz van Rosario gehuurd wordt:
Lekker laten zitten die Drommel, deze man loopt in juni uit contract en zou ik direct halen: Marko Dmitrovic van Eibar. Ziet er ook gewoon uit als een muur :o
Maar nee wacht, misschien wel favoriet, Esteban Andrada ([mention]Ykhim[/mention] jij kent m vast wel?). Kan bij Boca Juniors al twee jaar een enorm hoog reddingspercentage halen (88.1% en 89.4%, Mvogo staat op 71.6 en Onana 80). Krijgt minder schoten tegen dan Mvogo (Mvogo 81, Andrada 66) en veel minder goals tegen (Mvogo per 90min 1.12 Andrada per 90min 0.38). Oftewel; haalt een enorm goed reddingspercentage en is gewend dat hij niet heel veel te doen heeft in een wedstrijd en kan dus blijkbaar heel goed pieken.
Andere goedkope optie is Sergio Herrera van Osasuna:
Of Jeremias Ledesma die op dit moment door Cadiz van Rosario gehuurd wordt:
Last edited by Sensation on 18 Mar 2021, 20:44, edited 1 time in total.
-
- Lid scoutingsteam
Andrada is een laatbloeier en ondanks z'n leeftijd niet overdreven ervaren, maar ik denk dat het geen optie voor PSV is om twee redenen: het is met name een zeer goeie lijnkeeper en niet zozeer een meevoetballende keeper, en gezien z'n leeftijd en ontwikkeling denk ik dat hij niet veel beter gaat worden. Het is casus Unnerstall, maar dan in een Argentijns jasje. Zal bovendien niet goedkoper zijn dan Drommel en dan blijven er helaas toch weinig argumenten over om eraan te beginnen.