Even ter ondersteuning van mijn punt hierboven, dank.
Noa Lang
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Tja wat mij betreft een mooi voorbeeld dat data en cijfertjes soms leuk lijken maar dat het weinig zegt om waar het echt om gaat. Aan zijn acties en dreiging lag het idd zeker niet. Dat hebben we allemaal kunnen zien.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Maar dat is toch ook een ploeg bij de hand nemen? Continu dreigend, continu proberen te creëren. Ja het rendement bleef helaas achterwege vandaag. Maar qua spel was hij dé man die de ploeg bij de hand nam, dé man die continu dreigend was, zijn tegenstanders op zocht, de verdediging uit elkaar trok waardoor ruimtes ontstonden voor andere spelers, etc
- These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
- ziege maar ook zagge • Ardbeg
-
- Lid van verdienste
Een van de weinigen vandaag die het CL-niveau aankon. Alleen nog werken aan zijn afronding en Lang is volgend jaar alweer weg.
- Juancho
- Mister PSV
Op dat gebied zeker. Prima wedstrijd ook qua acties en dreiging. Maar het elftal bij de hand nemen betekent ook ontzorgen, rendement leveren, de druk er wat af halen omdat je wel die 1-0 maakt en het team verder helpt.Sensation wrote: ↑03 Oct 2023, 23:18Maar dat is toch ook een ploeg bij de hand nemen? Continu dreigend, continu proberen te creëren. Ja het rendement bleef helaas achterwege vandaag. Maar qua spel was hij dé man die de ploeg bij de hand nam, dé man die continu dreigend was, zijn tegenstanders op zocht, de verdediging uit elkaar trok waardoor ruimtes ontstonden voor andere spelers, etc
Dat doe je dus op 2 manieren. Qua spel heb ik werkelijk niks aan te merken op Noa. Gewoon een klasse pot.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Jeugdspeler
Lang is gewoon geweldig. Ik wil het wel eens zien als hij de combi aan kan gaan met Pepi als voetballende spits.
- These users thanked the author Lucky Luc for the post:
- NotoriousBIG046
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Verschillen we daar van mening. Ik vind dat Noa dé speler was die PSV bij de hand nam.Juancho wrote: ↑03 Oct 2023, 23:21Op dat gebied zeker. Prima wedstrijd ook qua acties en dreiging. Maar het elftal bij de hand nemen betekent ook ontzorgen, rendement leveren, de druk er wat af halen omdat je wel die 1-0 maakt en het team verder helpt.Sensation wrote: ↑03 Oct 2023, 23:18
Maar dat is toch ook een ploeg bij de hand nemen? Continu dreigend, continu proberen te creëren. Ja het rendement bleef helaas achterwege vandaag. Maar qua spel was hij dé man die de ploeg bij de hand nam, dé man die continu dreigend was, zijn tegenstanders op zocht, de verdediging uit elkaar trok waardoor ruimtes ontstonden voor andere spelers, etc
Dat doe je dus op 2 manieren. Qua spel heb ik werkelijk niks aan te merken op Noa. Gewoon een klasse pot.
-
- Vedette
Dit is het Noa Lang topic. Bakayoko heeft daar niks mee te maken.dePinhodeSouza wrote: ↑03 Oct 2023, 23:01Jaja, laten we lekker coulant zijn voor Bakayoko die loopt te spelen als een b junior, maar veruit onze beste speler zo kritisch benaderenBrael wrote: ↑03 Oct 2023, 22:55 Als je zó veel beter bent dan je directe tegenstander, zó veel sneller en beweeglijker en vaak zó veel ruimte krijgt, dan moet je daar veel en veel meer mee doen. Liet bovendien op een (achteraf) cruciaal moment zijn directe tegenstander lopen.
Speelde zijn tegenstander(s) geregeld helemaal tureluurs, maar de uiteindelijke eindstand is: Lang: nul goals, nul assists. Directe tegenstanders Lang: nul goals, 1 assist.
Wat een leeg gelul. Je hebt toch gekeken? Noa Langs acties vandaag waren weergaloos. Crème de la crème. Jammer dat ie het niet wist belonen. En ondertussen zo'n Bakayoko, die echt weer dramatisch was met hand en tand verdedigen, want "ja is nog maar zo jong en zo'n leuke jongen" maar heeft het tactisch vermogen van een gemiddelde rechtsbuiten uit een bierteam, ik vind het onbegrijpelijk.
Wat een leeg gelul. Je hebt toch gekeken? Noa Langs acties vandaag waren weergaloos. Crème de la crème. Jammer dat ie het niet wist belonen. En ondertussen zo'n Bakayoko, die echt weer dramatisch was met hand en tand verdedigen, want "ja is nog maar zo jong en zo'n leuke jongen" maar heeft het tactisch vermogen van een gemiddelde rechtsbuiten uit een bierteam, ik vind het onbegrijpelijk.
- Persepolis
- Vedette
Zeer balvast, de gevaarlijkste PSV'er, alleen was dat laatste schot of pass net niet goed genoeg. Maar onze beste aanvaller vandaag, zonder twijfel.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Juancho
- DonyellMalen
- Legende
- trouwepsvfan
- Vedette
Wat zegt hij?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Geselecteerd voor Oranje
Hij was kritisch op de aanval dat ze meer doelpunten hadden moeten maken, maar ook zeer kritisch op de verdediging, met name kwam hij een paar keer terug op de bijna 2-3. Dat vond hij onbegrijpelijk.
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Fenomeen!
Nog maar extra van genieten, want die speelt hier volgend seizoen niet meer.
Nog maar extra van genieten, want die speelt hier volgend seizoen niet meer.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
-
- Legende
Geweldige speler. Enige die echt met een flinke portie lef in zijn donder speelt. Bleef maar gaan.
- These users thanked the author Menno1 for the post:
- Kritischepsver
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Veruit de beste vandaag. Heerlijk die flair en klasse bij vlagen. Zonder hem werd er helemaal niks gecreëerd.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Veruit de beste vandaag. Wat een topconditie heeft die gozer zeg. Na een actie op volle snelheid over 40 meter rent hij nog doodleuk volle bak door naar de zijlijn om de bal in te gooien. En dat elke keer weer.
- These users thanked the author Johnnie Walker for the post:
- DonyellMalen
-
- Lid scoutingsteam
Ik wil niet te kritisch zijn, maar een ploeg bij de hand nemen op dit niveau betekent ook rendement hebben, vind ik. En Noa Lang was vandaag echt weergaloos, maar tegelijkertijd een van de redenen dat we ''maar'' 2x scoren. Als je zoveel kansen krijgt, dan moet je er op dit niveau gewoon eentje maken. Bovendien een aantal situaties waarin hij wel weer een fantastische dribbel heeft, en vervolgens het overzicht mist.Sensation wrote: ↑03 Oct 2023, 23:18Maar dat is toch ook een ploeg bij de hand nemen? Continu dreigend, continu proberen te creëren. Ja het rendement bleef helaas achterwege vandaag. Maar qua spel was hij dé man die de ploeg bij de hand nam, dé man die continu dreigend was, zijn tegenstanders op zocht, de verdediging uit elkaar trok waardoor ruimtes ontstonden voor andere spelers, etc
Maar goed, als ze allemaal zo goed hadden gespeeld als Lang, dan was het misschien wel 7-0 geworden. Dat is zo.
-
- Bankzitter
Klasse zelfreflectie, die komt er wel.
Je hebt inderdaad niks aan heel de tijd je man voorbij gaan als je er vervolgens weinig mee doet.
Werken aan rendement en hij wordt een hele grote.
Vooral buiten het veld, binnen het veld was bekend, verbaasd hij mij elke keer weer!