Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Had 1 hele goede voorzet. Dat is er al 1 meer dan Lang, die alle lof krijgt. Bij beiden ontbreekt te vaak een goede afronding of eindpass
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
    Juancho
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Asterix wrote: 03 Oct 2023, 21:52maar teveel nèt niet allemaal.
    Tsja, bij wie niet vanavond.
    Assy
    Vaste waarde in elftal

Net niet lees ik?

Met uitzondering van een verdedigende actie in de 40e en een in de 44e en een slap schotje in de korte hoek was het allemaal totaal niet. Heel matig, net als Joey.
    Persepolis
    Vedette

Eindhovenvoetbal wrote: 03 Oct 2023, 22:00 Had 1 hele goede voorzet. Dat is er al 1 meer dan Lang, die alle lof krijgt. Bij beiden ontbreekt te vaak een goede afronding of eindpass
    Het verschil zit em m.i. in het feit dat Lang meestal goede keuzes maakte, alleen misten vooral zijn schoten overtuiging. Bakayoko maakt vaker verkeerde keuzes, waardoor de kans op een goede afronding of eindpass vooraf al verkleind wordt. Uiteindelijk hebben beiden 0 goals en assists vandaag, maar Lang vond ik slimmer, dreigender en balvaster. Vind ik belangrijker dan 1 goede voorzet of geen.
    Bossche bol
    Meervoudig international

Bakayoko komt nog geen lantaarnpaal voorbij
    Standbeeld
    Mister PSV

Bossche bol wrote: 03 Oct 2023, 23:29 Bakayoko komt nog geen lantaarnpaal voorbij
    Hou toch op man. Heb hem vaak zat zijn tegenstander voorbij zien snellen.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    DeBruyneJuancho
    Johann Vogel
    Vedette

Baka maakt stappen, ik vond hem erg dreigend. Het probleem is net als bij Lang; rendement.
    trouwepsvfan
    Vedette

Ik vond hem vandaag zeker niet slecht, maar hij is in scoringspositie altijd zo ongelofelijk wild. Heeft totaal niet de rust om de bal zuiver te schieten.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Ykhim
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    dePinhodeSouza

Standbeeld wrote: 03 Oct 2023, 23:34
    Bossche bol wrote: 03 Oct 2023, 23:29 Bakayoko komt nog geen lantaarnpaal voorbij
    Weet je wie ik vandaag een keer of 10 keer z'n tegenstanders voorbij heb zien snellen? Noa Lang! Maar was inderdaad niet zo goed als de waanzinnige Bakayoko, die z'n tegenstanders t snot voor z'n ogen liep, tactisch scherp was en een constante plaag was voor de verdediging van Sevilla. Ondanks 7 maanden droogte voor een PSV aanvaller een enorm talent, word de nieuwe recordverkoop!
    Chucky
    Vedette

dePinhodeSouza wrote: 03 Oct 2023, 23:45
    Weet je wie ik vandaag een keer of 10 keer z'n tegenstanders voorbij heb zien snellen? Noa Lang! Maar was inderdaad niet zo goed als de waanzinnige Bakayoko, die z'n tegenstanders t snot voor z'n ogen liep, tactisch scherp was en een constante plaag was voor de verdediging van Sevilla. Ondanks 7 maanden droogte voor een PSV aanvaller een enorm talent, word de nieuwe recordverkoop!
    Kritiek geven mag, maar dit is vooral erg sneu en triest..
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    DezoonvanAad
    dePinhodeSouza

Chucky wrote: 03 Oct 2023, 23:51
    dePinhodeSouza wrote: 03 Oct 2023, 23:45

Vind het verdedigen/prijzen van Bakayoko en tegelijkertijd enorm kritisch zijn op onze beste speler enorm verbazingwekkend. Bakayoko is negen van de tien keer waardeloos, en geloof me, dat gaat ie blijven want hij kan d'r geen klote van. Noa Lang is weergaloos.
    Last edited by dePinhodeSouza on 03 Oct 2023, 23:55, edited 1 time in total.
    ParkJiSung
    Basisspeler

Beide niet waar wat mij betreft. Volgens mij 2x buitenom er langs, maar speelde zeker niet slecht. Paar keer een ongelukkige keuze in zijn voortzetting, maar heb een slap schot binnenkant voet van Veerman van 20 meter ook wel genoeg gezien.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

dePinhodeSouza wrote: 03 Oct 2023, 23:54Bakayoko is negen van de tien keer waardeloos, en geloof me, dat gaat ie blijven want hij kan d'r geen klote van.
    Oneens! Want <morgen meer>
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

dePinhodeSouza wrote: 03 Oct 2023, 23:54
    Chucky wrote: 03 Oct 2023, 23:51

Vind het verdedigen/prijzen van Bakayoko en tegelijkertijd enorm kritisch zijn op onze beste speler enorm verbazingwekkend. Bakayoko is compleet waardeloos, en geloof me, dat gaat ie blijven want hij kan d'r geen klote van. Noa Lang is weergaloos.
    Hij heeft dreiging maar heel weinig rendement en staat al een tijd stil. Ben sowieso voorstander van Lozano basis elke wedstrijd
    De Realist
    Internationale topspeler

Beetje ongenuanceerd allemaal, maar ik word ook niet blij van Bakayoko. Die schoten van hem zijn al een paar weken alleen rolletjes. Dat moet echt veel beter voor iemand met zijn schot.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Siemen
    Nationale topspeler

Ik vind het gewoon een best domme voetballer, die helaas ook niet echt ontwikkelt op het gebied van rendement, de juiste keuzes maken, variatie in acties, tempo hoog houden aan de bal. Het is wel luxe om hem en Lang en Lozano te hebben, maar ik zie toch liever dat Chucky wat meer mag wennen.
  • These users thanked the author Siemen for the post:
    29.04.2007
    grasveld
    Internationale topspeler

Wat mij altijd bij hem blijft verbazen, is zijn aanname. Met name die op lange cross passes. Maar ook met normale ballen heeft hij vaak veel moeite. Ik overdrijf niet als ik stel dat er vanaf amateurniveau eerste klasse en hoger veel spelers zijn te vinden die een betere aanname hebben dan Bakayoko. Voor iemand die voetballer als beroep heeft, en 24/7 met een bal in de weer is, vind ik dat toch bijzonder.
  • These users thanked the author grasveld for the post:
    29.04.2007
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Tja, dat kun je ook van Luuk zeggen. Gelukkig kan die goale maoke en ok veurbereiden
    dePinhodeSouza

psvgouda wrote: 04 Oct 2023, 00:37 Tja, dat kun je ook van Luuk zeggen. Gelukkig kan die goale maoke en ok veurbereiden
    Tis "moake" hollandse wijsneus en gelukkig doet luukske da ok terwijl we dn Bakmeejyoghurt maar n bietje dar veurin loate brasse. Dn dieje makt himaal niks kloar.
  • These users thanked the author dePinhodeSouza for the post:
    De Realist
    Juancho
    Mister PSV

Wat een goal 🙏❤️ :ketchup:
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ruuddevil
    Legende

Toppert.
    DC_PSV
    Vedette

Gegund!
    #simplythebest
    Rikkert1234
    Vedette

Speelt geen goede wedstrijd maar fijn dat hij zn mooie goal heeft kunnen maken. Hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter
    ShovingNE2
    Site Admin

Al die wannabees die Johan naar de bank schreven moeten zich kapot schamen.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    psvgouda
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Josef Dettelbacher
    Legende

ShovingNE2 wrote: 08 Oct 2023, 18:13 Al die wannabees die Johan naar de bank schreven moeten zich kapot schamen.
    Of zoals ze in België zeggen:

Image
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Post Reply