Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 01 Oct 2023, 09:20 Gewoon door te winnen. Nostalgie is leuk, maar daar kun je niet van vreten. Als op een andere locatie (zoals bij de Herdgang) een beter stadion kan worden neergezet waarmee veel meer geld gegenereerd wordt dan lijkt me dat gewoon een goede optie. Na 3 maanden is iedereen gewend.
Op zich wel, maar het moet dan wel goed in elkaar zitten. Bij Arsenal bijvoorbeeld geloof ik dat ze er financieel op vooruit zijn gegaan met hun stadion, maar qua sfeer is het wel wat minder, lijkt het.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Niemand het veld opgekomen om de keeper van de tegenstander in elkaar te meppen! :party: :pul:
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No



Huh?
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Hahaha wat een onzin. Dit is toch altijd zo geweest? En nu dan opeens netten zodat de bal niet het publiek in gaat?
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens PSV worden hiermee gevaarlijke situaties voorkomen. Lijkt me dat er dus recent wel iets gebeurd is op dat vlak.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Als je de reacties bij Rik een beetje leest is er afgelopen dinsdag iemand van de tribune geschoten :grin:
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tsja, je zou kunnen zeggen dat het er een beetje bijhoort dat er weleens een bal in het publiek vliegt. Wellicht is er iemand afgevoerd naar het ziekenhuis? Of heeft iemand dermate letsel opgelopen dat PSV zich genoodzaakt voelt tot deze stap? Of wellicht twee vliegen in één klap: je kan de netten ook uitklappen als het tijdens de wedstrijd misgaat met biergooien oid.
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Op Oost ging er dinsdag eentje van z’n eigen door een bal.
Overigens kwam Waterman keurig netjes checken hoe het ging. :applaus:
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kunnen die palen ook ingeklapt worden dan? 🤔 Anders zit je daar tegen aan te loeren 😁
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Of gewoon Ramalho uitsluiten van de afwerkvorm. Probleem ook opgelost.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 05 Oct 2023, 18:37 Kunnen die palen ook ingeklapt worden dan? 🤔 Anders zit je daar tegen aan te loeren 😁
Staat letterlijk in Rikkert z'n tweet dat ze inklapbaar zijn. :opzijnkop:
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 05 Oct 2023, 18:40
Juancho wrote: 05 Oct 2023, 18:37 Kunnen die palen ook ingeklapt worden dan? 🤔 Anders zit je daar tegen aan te loeren 😁
Staat letterlijk in Rikkert z'n tweet dat ze inklapbaar zijn. :opzijnkop:
Volgens mij doelt Rik op de netten en niet op de palen
These users thanked the author TomPSV for the post:
Juancho
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Als we Feyenoord óóit nog willen inhalen, dan moeten we minstens ook van die kutpalen hebben. Daarna zien we wel weer hoe we dat verder gaan aanpakken
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 05 Oct 2023, 18:41
Grasmat wrote: 05 Oct 2023, 18:40

Staat letterlijk in Rikkert z'n tweet dat ze inklapbaar zijn. :opzijnkop:
Volgens mij doelt Rik op de netten en niet op de palen
Het meest logische lijk mij alles. Want anders weegt het voordeel van bescherming tijdens de warming up niet op tegen het nadeel van palen in het zicht.
10. Arouna Kone
Talent
Posts: 72
Joined: 13 Apr 2022, 21:25
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Volgens de supporterscoordinator kunnen de palen ook worden ingeklapt. Geen paniek.
These users thanked the author 10. Arouna Kone for the post:
Grasmat
User avatar
29.04.2007
Nationale topspeler
Posts: 2,148
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 05 Oct 2023, 18:22 Tsja, je zou kunnen zeggen dat het er een beetje bijhoort dat er weleens een bal in het publiek vliegt. Wellicht is er iemand afgevoerd naar het ziekenhuis? Of heeft iemand dermate letsel opgelopen dat PSV zich genoodzaakt voelt tot deze stap? Of wellicht twee vliegen in één klap: je kan de netten ook uitklappen als het tijdens de wedstrijd misgaat met biergooien oid.
Dat er een bal het publiek in vliegt hoort er inderdaad wel een beetje bij, maar ik vind het nogal een verschil bij het inschieten of de wedstrijd. Tijdens de warming-up staan veel supporters wat te drinken/praten met elkaar zonder op het veld te letten en heb je dus lang niet altijd in de gaten dat er een bal jouw kant op vliegt (en dan worden er tijdens de warming up ook nog eens veel meer ballen richting doel geschoten dan tijdens de wedstrijd). Dus ik snap de keuze van PSV wel om dit te doen, zeker ook gezien afgelopen dinsdag, maar heb het wel vaker gezien.
En inderdaad, het zou zomaar kunnen dat PSV het ook inzet op het moment dat een wedstrijd richting een staking dreigt te gaan.
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

29.04.2007 wrote: 05 Oct 2023, 19:49
Standbeeld wrote: 05 Oct 2023, 18:22 Tsja, je zou kunnen zeggen dat het er een beetje bijhoort dat er weleens een bal in het publiek vliegt. Wellicht is er iemand afgevoerd naar het ziekenhuis? Of heeft iemand dermate letsel opgelopen dat PSV zich genoodzaakt voelt tot deze stap? Of wellicht twee vliegen in één klap: je kan de netten ook uitklappen als het tijdens de wedstrijd misgaat met biergooien oid.
Dat er een bal het publiek in vliegt hoort er inderdaad wel een beetje bij, maar ik vind het nogal een verschil bij het inschieten of de wedstrijd. Tijdens de warming-up staan veel supporters wat te drinken/praten met elkaar zonder op het veld te letten en heb je dus lang niet altijd in de gaten dat er een bal jouw kant op vliegt (en dan worden er tijdens de warming up ook nog eens veel meer ballen richting doel geschoten dan tijdens de wedstrijd). Dus ik snap de keuze van PSV wel om dit te doen, zeker ook gezien afgelopen dinsdag, maar heb het wel vaker gezien.
En inderdaad, het zou zomaar kunnen dat PSV het ook inzet op het moment dat een wedstrijd richting een staking dreigt te gaan.
Behalve tijdens de wedstrijden tegen Ajax dit jaar. :mrgreen:
These users thanked the author D.Millpants for the post (total 2):
trouwepsvfanR.Manco
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
FOOTB_REM_S: No

Op west is dat op zich wel logisch, i.v.m met de mindervalide die zich niet altijd kunnen afweren.
Ik zag gisteren bij Marseille dat het nog gekker kan, als de tegenstander een hoekschop neemt staan er 2 stewards die een net omhoog houden ter bescherming.
Marcel for president!
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Is er geen gemakkelijkere optie? PSV gewoon lekker op de herdgang laten spelen, grote schermen op het 'voetbalveld' in het stadion. Geen risico dat spelers bekogelt kunnen worden /s
These users thanked the author Prof_napo for the post:
JoJo
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ronzz wrote: 30 Sep 2023, 19:44Staat er niets in de omgeving wat gesloopt mag worden? Desnoods spelen we 200 meter verderop.
Die nieuwe appartementen complexen?
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
MC Hammer
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 11 Sep 2023, 09:57 Destijds kwam A&E met dit design om de capaciteit naar 4400 stoeltjes te krijgen. Hoe vinden jullie dit design eigenlijk? Het is niet m'n favoriete maar wel een van de meest realiseerbare als je op dezelfde locatie wil blijven (iets wat nmi erg belangrijk is).






Dit ontwerp blijft mijn inziens echt fantastisch :PSV:
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Koenjo wrote: 06 Oct 2023, 15:43
Ardbeg wrote: 11 Sep 2023, 09:57 Destijds kwam A&E met dit design om de capaciteit naar 4400 stoeltjes te krijgen. Hoe vinden jullie dit design eigenlijk? Het is niet m'n favoriete maar wel een van de meest realiseerbare als je op dezelfde locatie wil blijven (iets wat nmi erg belangrijk is).






Dit ontwerp blijft mijn inziens echt fantastisch, :PSV:
Al lijkt een capaciteit van 4400 me een beetje karig...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 06 Oct 2023, 15:44
Koenjo wrote: 06 Oct 2023, 15:43

Dit ontwerp blijft mijn inziens echt fantastisch, :PSV:
Al lijkt een capaciteit van 4400 me een beetje karig...
DIt is alweer een oud design, dus ik hoop dat er een mooier design is ondertussen.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Ik heb even AI zn werk laten doen met deze foto:

Image

Dit kwam eruit:
Image

Image

Image
These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
StandbeeldDeBruyneMikelbDribblemateja
Post Reply