Dat is een leuke uitspraak die lekker bekt natuurlijk, maar uit alle onderzoeken blijkt dat werkstraffen de kans op recidiveren sterk verminderen terwijl korte gevangenisstraffen de kans op recidive juiste enorm verergeren.
Gedoe met supporters
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 6):
- MC Hammer • Franciscus • René1978 • 29.04.2007 • Ykhim • FTS
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Hatseflats
- Vedette
Hier ook echt geen woorden voor. Ik vind oprecht dat hier dan ook rood voor gegeven mag worden. Debiel.
- Standbeeld
- Mister PSV
- PCGC
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Ik snap het ook wel. Hij moet het niet doen natuurlijk, maar het is wel menselijk. Met twee doelpunten heeft ie op zich wel zijn gram gehaald, ook al staat Groningen uiteindelijk met lege handen.
- PCGC
- Vedette
‘ Van Veen geeft in het interview aan dat NAC-supporters zijn (ongeboren) dochter kanker toewensten. Geeft toe dat hij een beter voorbeeld had moeten geven, maar dat er een grens is. ‘ - ESPN
Als dit waar is, had ie het vak in moeten rennen en die staatsmongolen er af moeten schoppen. Achterlijke debielen.
Als dit waar is, had ie het vak in moeten rennen en die staatsmongolen er af moeten schoppen. Achterlijke debielen.
#FreeGeneratie4
-
- Nationale topspeler
Niks persoonlijks in ieder geval. Na zijn onnodige provocatie werden er vooral termen als “homo” “terunglijer” “tyfushond” etc geroepen, de standaarddingen in een stadion. En even voor de duidelijkheid, het begon echt bij v Veen zelf die het compleet over zichzelf afroept zonder wezenlijke voorgeschiedenis.
- Juancho
- Mister PSV
Dus het is wel geroepen. Maar je probeert het goed te praten krijg ik het idee. Waarom zou in godsnaam zo'n ziek verhaal verzinnen. Sorry, ik geloof dat niet. Dat is zo onmenselijk. Dat doet geen enkele man die vader zou worden maar dat door zo'n pijnlijke situatie niet is geworden.
Kramer zei het laatst ook al bij SV dat het niet normaal is wat soelers naar hun kop geslingerd krijgen. De meest walgelijke uitingen.
Kramer zei het laatst ook al bij SV dat het niet normaal is wat soelers naar hun kop geslingerd krijgen. De meest walgelijke uitingen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Nee het is niet geroepen. Kijk even het interview van die v Veen terug zou ik zeggen, hierboven wordt t veel erger opgeschreven dat het was. Voor zijn goal was er niks aan de hand. Na dat zwaar idiote provoceren kreeg hij wat “normale” (niks over zijn kinderen of andere zaken die echt over de schreef gaan) scheldwoorden over zich heen. Hij heeft zich gewoon als een malloot gedragen en daarmee een staking uitgelokt, niks meer niks minder.Juancho wrote: ↑06 Oct 2023, 22:58 Dus het is wel geroepen. Maar je probeert het goed te praten krijg ik het idee. Waarom zou in godsnaam zo'n ziek verhaal verzinnen. Sorry, ik geloof dat niet. Dat is zo onmenselijk. Dat doet geen enkele man die vader zou worden maar dat door zo'n pijnlijke situatie niet is geworden.
- PCGC
- Vedette
Hij zegt dat ze het dus wel geroepen hebben vandaag:
"Ik hou van emotie en gedrevenheid, maar er staan volwassen mannen daar en die wensen mijn dochter het K-woord toe.“
#FreeGeneratie4
- Juancho
- Mister PSV
Al waren het Groningen "fans" die het op Twitter, insta of weet ik veel wat roepen. Ik kan me dan alsnog de emotie wel begrijpen. Had dat bericht van hem ook gezien wat hij deelde, hoe volslagen gek mensen zijn geworden. Kan het me wel voorstellen. Er zijn ook op dit gebied wel grenzen. Wordt helaas hoe langer hoe gekker.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Persepolis
- Vedette
Als je hem hoort is er van alles over zijn ongeboren kind geroepen bij een corner toen het nog 0-0 stond. Dan snap ik de reactie heel goed. Tovast kan het zo zijn dat het wel degelijk door een paar man geroepen is maar jij het niet hebt gehoord? Als ik in het stadion zit kan ik natuurlijk nooit met zekerheid zeggen of iets wel of niet geroepen is door wat mensen die verderop zitten.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Ardbeg
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik wil Tovast wel geloven hoor, maar je kan niet met zekerheid zeggen dat het niet is geroepen toch? Desalniettemin vind ik Van Veen ook niet zo heel sterk voor de camera.
- MC Hammer
- International
Schandalig inderdaad, als je zo in je kern gekwetst wordt, dat je niet eens een goed opgebouwd betoog kunt vertellen, over iets waar je enorn emotioneel over bent, waardoor het voor gewone mensen lastig zou zijn om zich een houding te geven.Standbeeld wrote: ↑07 Oct 2023, 07:43 Desalniettemin vind ik Van Veen ook niet zo heel sterk voor de camera.
"The crown will plainly show
The prisoner who now stands before you
Was caught red-handed showing feelings
Showing feelings of an almost human nature
This will not do."
Hammertime!
-
- Meervoudig international
Stop toch gewoon eens met domme bierregel. Bier gooien is ongelooflijk asociaal maar ook weer niet het einde van de wereld. Leg de pot stil als iemand op het veld het spelen/fluiten moeilijk wordt gemaakt en verder niet.
Wel stil leggen:
-bijv wanneer de speler die een corner neemt wordt bekogeld
-als de grensrechter wordt bekogeld
Niet stil leggen bij het juichen voor een doelpunt. En zeker niet bij zo’n Van Veen
Wel stil leggen:
-bijv wanneer de speler die een corner neemt wordt bekogeld
-als de grensrechter wordt bekogeld
Niet stil leggen bij het juichen voor een doelpunt. En zeker niet bij zo’n Van Veen
- Standbeeld
- Mister PSV
Dacht even dat deze reactie van onze Paus kwam. Ik zeg gewoon wat ik zie. Als ik de reacties van Tovast lees (die klaarblijkelijk aanwezig was en ertussen stond) inclusief alle reacties van NAC supporters online, dan ga ik niet op voorhand hier aannemen dat het 100% klopt wat Van Veen zegt. Als het wel is geroepen dan is dat schandalig en als hij het als excuus heeft gebruikt dan vind ik dat ook schandalig.MC Hammer wrote: ↑07 Oct 2023, 07:48Schandalig inderdaad, als je zo in je kern gekwetst wordt, dat je niet eens een goed opgebouwd betoog kunt vertellen, over iets waar je enorn emotioneel over bent, waardoor het voor gewone mensen lastig zou zijn om zich een houding te geven.Standbeeld wrote: ↑07 Oct 2023, 07:43 Desalniettemin vind ik Van Veen ook niet zo heel sterk voor de camera.