Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
trouwepsvfan
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Tjompie wrote: 06 Oct 2023, 18:56 Dat zal ze leren
Het OM had gevangenisstraffen tot zeven maanden geëist en een locatieverbod voor vijf jaar.
Dat is een leuke uitspraak die lekker bekt natuurlijk, maar uit alle onderzoeken blijkt dat werkstraffen de kans op recidiveren sterk verminderen terwijl korte gevangenisstraffen de kans op recidive juiste enorm verergeren.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 6):
    MC HammerFranciscusRené197829.04.2007YkhimFTS
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Wedstrijd NAC-Groningen gestaakt wegens biergooien. Die van Veen ging lekker voor het vak van NAC juichen man man. Gewoon een wedstrijdje of 3 schorsen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ja maar echt.. dit is moedwillig willen staken van v. Veen en die moet je gewoon schorsen want als je dit niet in de gaten hebt ben je zo slim als een bevroren garnaal.
    Hatseflats
    Vedette

Hier ook echt geen woorden voor. Ik vind oprecht dat hier dan ook rood voor gegeven mag worden. Debiel.
    Madueke
    Legende

Zometeen onsmakelijke liedjes over van Veen en ze gaan weer naar binnen :gaap:
    Standbeeld
    Mister PSV

Die hebben wij opgeleid, die Van Veen. Mooi eindproduct.
    PCGC
    Vedette

Als je zo het en der leest wat die Van Veen over zich heen gekregen heeft tijdens de wedstrijd, (van het beroep van zijn moeder tot aan de miskraam van zijn vriendin) snap ik zijn manier van juichen wel.
  • These users thanked the author PCGC for the post:
    René1978
    #FreeGeneratie4
    Tovast
    Nationale topspeler

Van Veen moeten ze lekker de boarding over schoppen. Vooral niet meer in Breda eo komen zou ik hem adviseren. Klapmongooltje.
    René1978
    Nationale topspeler

PCGC wrote: 06 Oct 2023, 22:25 Als je zo het en der leest wat die Van Veen over zich heen gekregen heeft tijdens de wedstrijd, (van het beroep van zijn moeder tot aan de miskraam van zijn vriendin) snap ik zijn manier van juichen wel.
    Ik snap het ook wel. Hij moet het niet doen natuurlijk, maar het is wel menselijk. Met twee doelpunten heeft ie op zich wel zijn gram gehaald, ook al staat Groningen uiteindelijk met lege handen.
    PCGC
    Vedette

‘ Van Veen geeft in het interview aan dat NAC-supporters zijn (ongeboren) dochter kanker toewensten. Geeft toe dat hij een beter voorbeeld had moeten geven, maar dat er een grens is. ‘ - ESPN

Als dit waar is, had ie het vak in moeten rennen en die staatsmongolen er af moeten schoppen. Achterlijke debielen.
    #FreeGeneratie4
    Tovast
    Nationale topspeler

Het is alleen niet waar
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Tovast wrote: 06 Oct 2023, 22:44 Het is alleen niet waar
    Wat riepen jullie dan?
    Tovast
    Nationale topspeler

SKERLA wrote: 06 Oct 2023, 22:49
    Tovast wrote: 06 Oct 2023, 22:44 Het is alleen niet waar
    Wat riepen jullie dan?
    Niks persoonlijks in ieder geval. Na zijn onnodige provocatie werden er vooral termen als “homo” “terunglijer” “tyfushond” etc geroepen, de standaarddingen in een stadion. En even voor de duidelijkheid, het begon echt bij v Veen zelf die het compleet over zichzelf afroept zonder wezenlijke voorgeschiedenis.
    Juancho
    Mister PSV

Dus het is wel geroepen. Maar je probeert het goed te praten krijg ik het idee. Waarom zou in godsnaam zo'n ziek verhaal verzinnen. Sorry, ik geloof dat niet. Dat is zo onmenselijk. Dat doet geen enkele man die vader zou worden maar dat door zo'n pijnlijke situatie niet is geworden.

Kramer zei het laatst ook al bij SV dat het niet normaal is wat soelers naar hun kop geslingerd krijgen. De meest walgelijke uitingen.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Tovast
    Nationale topspeler

Juancho wrote: 06 Oct 2023, 22:58 Dus het is wel geroepen. Maar je probeert het goed te praten krijg ik het idee. Waarom zou in godsnaam zo'n ziek verhaal verzinnen. Sorry, ik geloof dat niet. Dat is zo onmenselijk. Dat doet geen enkele man die vader zou worden maar dat door zo'n pijnlijke situatie niet is geworden.

Kramer zei het laatst ook al bij SV dat het niet normaal is wat soelers naar hun kop geslingerd krijgen. De meest walgelijke uitingen.
    Nee het is niet geroepen. Kijk even het interview van die v Veen terug zou ik zeggen, hierboven wordt t veel erger opgeschreven dat het was. Voor zijn goal was er niks aan de hand. Na dat zwaar idiote provoceren kreeg hij wat “normale” (niks over zijn kinderen of andere zaken die echt over de schreef gaan) scheldwoorden over zich heen. Hij heeft zich gewoon als een malloot gedragen en daarmee een staking uitgelokt, niks meer niks minder.
    nilssonH
    Moderator

Tovast
    Nationale topspeler

Dat verhaal over z’n dochter heeft niks met deze wedstrijd te maken. Dat was een internetsukkeltje op X, FC Groningen fan trouwens. Heel zijn reactie vanavond sloeg werkelijk nergens op.
    PCGC
    Vedette

Tovast wrote: 06 Oct 2023, 23:19 Dat verhaal over z’n dochter heeft niks met deze wedstrijd te maken. Dat was een internetsukkeltje op X, FC Groningen fan trouwens. Heel zijn reactie vanavond sloeg werkelijk nergens op.
    Hij zegt dat ze het dus wel geroepen hebben vandaag:

"Ik hou van emotie en gedrevenheid, maar er staan volwassen mannen daar en die wensen mijn dochter het K-woord toe.“
    #FreeGeneratie4
    Juancho
    Mister PSV

Al waren het Groningen "fans" die het op Twitter, insta of weet ik veel wat roepen. Ik kan me dan alsnog de emotie wel begrijpen. Had dat bericht van hem ook gezien wat hij deelde, hoe volslagen gek mensen zijn geworden. Kan het me wel voorstellen. Er zijn ook op dit gebied wel grenzen. Wordt helaas hoe langer hoe gekker.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    SomaQan
    Nationale topspeler

Het liberalisme is volledig doorgeslagen waardoor de gekkies toenemen en de grenzen van beschaving verder vervagen. Niet zolang geleden was een corrigerende tik nog normaal.
    Persepolis
    Vedette

Als je hem hoort is er van alles over zijn ongeboren kind geroepen bij een corner toen het nog 0-0 stond. Dan snap ik de reactie heel goed. Tovast kan het zo zijn dat het wel degelijk door een paar man geroepen is maar jij het niet hebt gehoord? Als ik in het stadion zit kan ik natuurlijk nooit met zekerheid zeggen of iets wel of niet geroepen is door wat mensen die verderop zitten.
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    Ardbeg
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik wil Tovast wel geloven hoor, maar je kan niet met zekerheid zeggen dat het niet is geroepen toch? Desalniettemin vind ik Van Veen ook niet zo heel sterk voor de camera.
    MC Hammer
    International

Standbeeld wrote: 07 Oct 2023, 07:43 Desalniettemin vind ik Van Veen ook niet zo heel sterk voor de camera.
    Schandalig inderdaad, als je zo in je kern gekwetst wordt, dat je niet eens een goed opgebouwd betoog kunt vertellen, over iets waar je enorn emotioneel over bent, waardoor het voor gewone mensen lastig zou zijn om zich een houding te geven.

"The crown will plainly show
    The prisoner who now stands before you
    Was caught red-handed showing feelings
    Showing feelings of an almost human nature
    This will not do."
  • These users thanked the author MC Hammer for the post:
    Ardbeg
    Hammertime!
    Raw85
    Meervoudig international

Stop toch gewoon eens met domme bierregel. Bier gooien is ongelooflijk asociaal maar ook weer niet het einde van de wereld. Leg de pot stil als iemand op het veld het spelen/fluiten moeilijk wordt gemaakt en verder niet.

Wel stil leggen:
    -bijv wanneer de speler die een corner neemt wordt bekogeld
    -als de grensrechter wordt bekogeld

Niet stil leggen bij het juichen voor een doelpunt. En zeker niet bij zo’n Van Veen
    Standbeeld
    Mister PSV

MC Hammer wrote: 07 Oct 2023, 07:48
    Standbeeld wrote: 07 Oct 2023, 07:43 Desalniettemin vind ik Van Veen ook niet zo heel sterk voor de camera.
    Schandalig inderdaad, als je zo in je kern gekwetst wordt, dat je niet eens een goed opgebouwd betoog kunt vertellen, over iets waar je enorn emotioneel over bent, waardoor het voor gewone mensen lastig zou zijn om zich een houding te geven.
    Dacht even dat deze reactie van onze Paus kwam. Ik zeg gewoon wat ik zie. Als ik de reacties van Tovast lees (die klaarblijkelijk aanwezig was en ertussen stond) inclusief alle reacties van NAC supporters online, dan ga ik niet op voorhand hier aannemen dat het 100% klopt wat Van Veen zegt. Als het wel is geroepen dan is dat schandalig en als hij het als excuus heeft gebruikt dan vind ik dat ook schandalig.
    Post Reply