Ik geloof niet dat iemand zijn dochter publiekelijk zou gebruiken in een leugen. Ik heb best weleens in stadions gezeten, ook kleine stadions, en misschien dat je binnen 5 plaatsen kunt horen wat een ander zegt, maar echt niet wat er 20 plekken verderop wordt geroepen.Standbeeld wrote: ↑07 Oct 2023, 08:16Dacht even dat deze reactie van onze Paus kwam. Ik zeg gewoon wat ik zie. Als ik de reacties van @Tovast lees (die klaarblijkelijk aanwezig was en ertussen stond) inclusief alle reacties van NAC supporters online, dan ga ik niet op voorhand hier aannemen dat het 100% klopt wat Van Veen zegt. Als het wel is geroepen dan is dat schandalig en als hij het als excuus heeft gebruikt dan vind ik dat ook schandalig.
Daarbij moet je je voorstellen dat het een vollopende emmer is. Niet alle emotie bij van Veen is gisteren opgebouwd, zoals we van hem weten. Dan is er mischien maar weinig nodig, om iemand over het randje te duwen. Een debiel die iets schandaligs roept.
En na legio incidenten, zoals apengeluiden, zoals twee keer de Brobbey-momenten in Enschede, het vuurwerkgefluit naar Twente, het zingen van het legioen naar van Gaal, het roepen van Ajacieden "laat maar liggen hij is dood", en een van de walgelijkste dingen van alles: sis-geluiden, gelooft toch niemand nog in de onschuld en redelijkheid van voetbalsupporters? Met drank op veranderen er maar al te veel in ongemanierde, overemotionele naarlingen, die geen seconde stil staan bij het leed dat ze een ander aandoen, alleen maar omdat hun ego in het geding is (want hun cluppie is erbij betrokken).