Waarom nou weer die failliete kut club noemen als voorbeeldziege maar ook zagge wrote: ↑04 Oct 2023, 13:42Snap ik! Maar stijl vind ik wel ondergeschikt aan kwaliteit. Of Schouten ook echt (al) in staat zou zijn om jarenlang de spil van een ploeg als Barcelona te zijn, weet ik niet. Zo ja dan hebben we potentieel 100 miljoen op het veld lopen, + 5 jaar inflatie
Wat stijl betreft, ja ik ben ook opgegroeid met 'doe maar normaal..' Maar een beetje sensatie ben ik niet vies van.
Jerdy Schouten
- De Realist
- Internationale topspeler
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
De Jong had ook 3-4 jaar nodig om zijn huidig niveau te bereiken, waarin hij meestal wisselvallig of onopvallend was. Nu heeft hij eindelijk een niveau bereikt waarbij hij een belangrijke speler kan worden.ziege maar ook zagge wrote: ↑04 Oct 2023, 13:20Gaat me (nog) ietwat ver maar ik heb gisteren wel gezien wat je bedoelt en moest ook aan Frenkie denken - dat overzicht, altijd weten waar die bal komt en naartoe moet, en ook de technische kwaliteiten hebben om die ballen op te pikken, én ze bij je te houden, én daar te krijgen waar je wil. Ben benieuwd of ie er ook in slaagt om daar net zo consistent in te zijn als De Jong.Armada wrote: ↑04 Oct 2023, 12:57 Ok, dit gaat een opmerking worden die wellicht wat provocatief geïnterpreteerd kan worden... Maar ik meen het oprecht.
Ik vind Jerdy Schouten de betere versie van Frenkie de Jong.
Zonder het overdreven doordraaien, dribbelen etc. puur toeleggen op het effectieve, functionele.
Als kanttekening; die jongen speelde zo ook bij Bologna in de Serie A, hij kon ook 'gewoon' naar AC Milan.
- Ren Höek
- Vedette
GeschiedvervalsingPersepolis wrote: ↑04 Oct 2023, 16:38 De Jong had ook 3-4 jaar nodig om zijn huidig niveau te bereiken, waarin hij meestal wisselvallig of onopvallend was.
Ik ga zijn hele erelijst niet noemen, maar Frenkie de Jong is een uitzonderlijk talent die is uitgegroeid tot een bijzonder goede speler. Hij speelt nu bij Barca onder een trainer die hem maximaal weet te benutten, maar ook in de seizoenen daarvoor was hij een zeer belangrijke speler voor Barca. Alleen speelde toen legende Busquets ook nog daar, wat niet in het voordeel was van De Jong (want geen ideale combi, maar Busquets speelde zo goed als altijd en De jong moest zich maar aanpassen). Bij Oranje liet hij echter bijna altijd zien hoe belachelijk goed hij is.
Toen De Jong de hele CL overhoop speelde bij Ajax en zijn transfer naar Barca verdiende was Schouten gewoon speler bij Excelsior en degradeerde hij dat seizoen zelfs uit de Eredivisie. Wat Schouten zijn prestaties daarna overigens bijzonder knap maakt, aangezien hij is uitgegroeid tot een geweldige controleur. Een van de betere op zijn positie in de Serie A, veruit de beste in de Eredivisie, absoluut CL waardig en hij zou de vaste partner moeten zijn van De Jong in Oranje (waarmee Oranje een fantastisch voetballend duo zou hebben).
Schouten blijkt een heerlijke aanwinst te zijn voor PSV, hopelijk blijft hij nog heel lang (al kan ik me dit eigenlijk niet voorstellen, daarvoor is hij te goed).
- These users thanked the author Ren Höek for the post (total 5):
- Thijs • Heruone • Persepolis • Johnnie Walker • MaartenV
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
- Vedette
Hopelijk laat Koeman hem de komende periode nog met rust.
Kan hij eerst eens topfit worden.
Kan hij eerst eens topfit worden.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 6):
- Grasmat • Leon77M • Zuc0 • Fc Denzel • Voormalig KG • Dribble
- Persepolis
- Vedette
Agree to disagree, ik vond De Jong in zijn eerste 2-2,5 jaar erg onopvallend en vervangbaar bij Barcelona, op een handjevol wedstrijden na. Is pas in de loop van afgelopen seizoen daarboven uitgestegen m.i..Ren Höek wrote: ↑05 Oct 2023, 10:38GeschiedvervalsingPersepolis wrote: ↑04 Oct 2023, 16:38 De Jong had ook 3-4 jaar nodig om zijn huidig niveau te bereiken, waarin hij meestal wisselvallig of onopvallend was.
Ik ga zijn hele erelijst niet noemen, maar Frenkie de Jong is een uitzonderlijk talent die is uitgegroeid tot een bijzonder goede speler. Hij speelt nu bij Barca onder een trainer die hem maximaal weet te benutten, maar ook in de seizoenen daarvoor was hij een zeer belangrijke speler voor Barca. Alleen speelde toen legende Busquets ook nog daar, wat niet in het voordeel was van De Jong (want geen ideale combi, maar Busquets speelde zo goed als altijd en De jong moest zich maar aanpassen). Bij Oranje liet hij echter bijna altijd zien hoe belachelijk goed hij is.
Toen De Jong de hele CL overhoop speelde bij Ajax en zijn transfer naar Barca verdiende was Schouten gewoon speler bij Excelsior en degradeerde hij dat seizoen zelfs uit de Eredivisie. Wat Schouten zijn prestaties daarna overigens bijzonder knap maakt, aangezien hij is uitgegroeid tot een geweldige controleur. Een van de betere op zijn positie in de Serie A, veruit de beste in de Eredivisie, absoluut CL waardig en hij zou de vaste partner moeten zijn van De Jong in Oranje (waarmee Oranje een fantastisch voetballend duo zou hebben).
Schouten blijkt een heerlijke aanwinst te zijn voor PSV, hopelijk blijft hij nog heel lang (al kan ik me dit eigenlijk niet voorstellen, daarvoor is hij te goed).
Ik bedoelde overigens niet dat Schouten net zo goed of beter is of wordt he, alleen dat er soms een (lange) aanloopperiode nodig kan zijn voordat een speler echt gaat uitblinken op een hoger niveau. Zie ook Malen bijvoorbeeld.
-
- Jeugdspeler
Ik ben groot fan van Jerdy Schouten en ook erg blij dat hij naar ons is gekomen deze zomer.
Maar een vergelijking met Frenkie de Jong moet je vrijwel geen enkele middenvelder ter wereld aan willen doen.
Maar een vergelijking met Frenkie de Jong moet je vrijwel geen enkele middenvelder ter wereld aan willen doen.
- These users thanked the author Garrincha for the post (total 3):
- Trixm • ParkJiSung • Koenjo
- Juancho
- Mister PSV
Loopt dus met pijn, en medicatie hier tegen, te ballen. Zo hoog is de nood dus.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/435 ... gen-sparta
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik weet niet hij speelt omdat de nood hoog is.Juancho wrote: ↑06 Oct 2023, 21:48 Loopt dus met pijn, en medicatie hier tegen, te ballen. Zo hoog is de nood dus.
Ik denk dat hij gewoon kan spelen en er geen risico (meer) is om de klachten te verergeren.
-
- Vedette
-
- Nationale topspeler
Totaal niet vreemd hoor, gebeurd bij mijn team in de hoofdklasse ook gewoon.Juancho wrote: ↑06 Oct 2023, 21:48 Loopt dus met pijn, en medicatie hier tegen, te ballen. Zo hoog is de nood dus.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Ook voor Jerdy is het nieuw. We spelen anders dan Bologna. We spelen elke 3-4 dagen een wedstrijd, het is allemaal veel intensiever. We hebben de komende 2 windows om nog een 6 te halen en de verdediging verder up te graden. Komt goed.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Het schijnt dat Heruone ook zelden het einde van een post haalt zonder pijnklachten…
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En de lezers van zijn posts ook niet
- trouwepsvfan
- Vedette
0-1 begint bij hem. Geweldige strakke pass op Lozano. Speelt weer heel goed vandaag.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- MC Hammer
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- DonyellMalen
- Legende
- StratumZuid
- Vedette
- Juancho
- Mister PSV
Net zoals Xavi, mis ik Sangare ook nog geen moment. De voetballer dan hé, zijn glimlach wordt nog altijd hard gemist.
Das een groot compliment aan Schouten. Wat een voltreffer. Precies ook wat dit elftal nodig had.
Das een groot compliment aan Schouten. Wat een voltreffer. Precies ook wat dit elftal nodig had.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik ben Sangare eerlijk gezegd al weer een beetje vergeten
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Lid van verdienste
Beste aankoop van de zomer. Wat een geweldige speler.
- These users thanked the author Mick Jagger for the post:
- Bakkertje01
-
- Lid scoutingsteam
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Boeh! (Maar ik geef je toch wel een beetje gelijk...)