Jerdy Schouten
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Het meest intrigerende aan hem is dat je hem gewoon niet onder druk kan krijgen. Hij draait altijd steeds handig weg of maakt ruimte voor zichzelf met een sluwe schijnbeweging.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- DonyellMalen
- Legende
-
- Regelmatige invaller
Heb het gemist, wat was de teneur? Hij doet alles met rechts?DonyellMalen wrote: ↑09 Oct 2023, 08:55 Aandoenlijk hoe ze bij SV over Jerdy praten. Ze hebben niet half door hoe goed deze man is.
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Pierre leek te suggereren alsof hij de mindere versie van Wieffer is. Zei hij niet letterlijk, maar daar leek het wel opDoldenaar wrote: ↑09 Oct 2023, 09:01Heb het gemist, wat was de teneur? Hij doet alles met rechts?DonyellMalen wrote: ↑09 Oct 2023, 08:55 Aandoenlijk hoe ze bij SV over Jerdy praten. Ze hebben niet half door hoe goed deze man is.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
Ongelofelijk belangrijk deze man. Ik snap de vergelijkingen met Frenkie de Jong helemaal. Draait altijd goed weg, heeft ogen in zijn achterhoofd en is op het middenveld gewoon niet van de bal te krijgen. Daarnaast is zijn voortzetting bijna altijd goed en zit hij er vaak tussen bij de tegenstander.
-
- Nationale topspeler
Zo leek het, maar werd hij wel op gewezen dat Wieffer meer een loper is.
Het is bizar dat Schouten niet bij Oranje zit, helemaal nu FdJ afwezig is. Blijf het ook een wonder vinden dat Koeman destijds De Roon in Italië “ontdekt” heeft en Schouten grotendeels links heeft laten liggen.
-
- Legende
Schouten is nog niet 100% fit en dat hij nu wat extra rust heeft is wel prettig. Wel lijkt het erop dat om in beeld te komen hij een keer in een grotere nationale wedstrijd blijkbaar moet opvallen. Juist tegen Sevilla en in mindere mate tegen Arsenal zag je dat hij i.t.t. Veerman wel het tempo en niveau aankon.
- Heissenberrug
- Heissenberrug
- Armada
Des te lachwekkender dat een Wieffer, Koopmeiners en de Roon wel bij Oranje zitten.
Echter, ik vind het prima. Lekker fit worden jongen.
-
- Vedette
Ondanks de lovende kritieken voor hij naar PSV kwam vond ik zijn transfersom van 12 miljoen behoorlijk hoog en vroeg ik me af waarom hij dan nog niet elders speelde.
Maar mijn god, wat een transfer is dit. Met Lang en Schouten haal je gewoon twee gasten binnen die direct aanhaken op CL-niveau.
Dat zijn geweldige transfers, geniet ook echt van zijn spel.
Maar mijn god, wat een transfer is dit. Met Lang en Schouten haal je gewoon twee gasten binnen die direct aanhaken op CL-niveau.
Dat zijn geweldige transfers, geniet ook echt van zijn spel.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- ziege maar ook zagge
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Jerdy is de beste aankoop van de afgelopen jaren, want brengt deze jongen een rust in het team en op het middenveld. Ik vind het heerlijk dat hij niet mee is met Oranje, kan alleen maar geblesseerd raken daar met die prutsers in dat team nu.
-
- Legende
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Bizar dat ze bij Studio Voetbal Wieffer en Clasie hoger inschatten. Anderzijds is hem hoger inschatten dan Frenkie de Jong ook best bizar. De waarheid ligt er ergens tussenin en daarmee hebben we een geweldige speler.
- DezoonvanAad
- Talent
Pierre en Mario kunnen na jaren van repressie nu eindelijk eens vrijelijk en publiekelijk masturberen op potente jongens als Hartman, Wieffer en Stengs. En dan blijkt ook toch eigenlijk dat volgens de NPO na Ajax alleen Feyenoord een beetje meetelt.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Hoezo? Ibi was heel positief over PSV en is dat al het hele seizoen. Van Pi-air weten we dat hij Feyenoorder is, net zoals we dat van veel Ajacieden weten die op tv zijn. Om dan te doen alsof de NPO daarvoor is, vind ik wat raar. De bias voor Ajax is evident, maar objectief is er eigenlijk geen, volgens mij. Fijn dus als er zoals gisteren eens geen openlijke Ajacied zit, maar een PSV’er en een Feyenoorder. Het werd direct een ander programma wat eens niet alleen over Ajax ging.DezoonvanAad wrote: ↑09 Oct 2023, 13:25Pierre en Mario kunnen na jaren van repressie nu eindelijk eens vrijelijk en publiekelijk masturberen op potente jongens als Hartman, Wieffer en Stengs. En dan blijkt ook toch eigenlijk dat volgens de NPO na Ajax alleen Feyenoord een beetje meetelt.
-
- Meervoudig international
Wieffer de man die tegen Sparta door z'n hoeven zakte, waardoor Feyenoord nu 4e is.
Daar waar Schouten ervoor zorgde dat PSV met 2 vingers in de neus over Sparta heen wandelde.
Dat zijn gewoon de feiten.
- DezoonvanAad
- Talent
Ik geef toe dat ik gisteren niet heb gezien en de NPO erbij halen was niet sterk, maar in de Nederlandse medialandschap bestaat weldegelijk een sterke bias voor eerst Ajax en dan Feyenoord. Dat zit niet alleen in hoeveelheid verslaglegging, maar ook in de toon, het enthousiasme. Vaak begrijpelijk natuurlijk: er zijn simpelweg meer mensen voor Feyenoord en Ajax, maar toch stoor ik me er geregeld aan.Thijs wrote: ↑09 Oct 2023, 13:49
Hoezo? Ibi was heel positief over PSV en is dat al het hele seizoen. Van Pi-air weten we dat hij Feyenoorder is, net zoals we dat van veel Ajacieden weten die op tv zijn. Om dan te doen alsof de NPO daarvoor is, vind ik wat raar. De bias voor Ajax is evident, maar objectief is er eigenlijk geen, volgens mij. Fijn dus als er zoals gisteren eens geen openlijke Ajacied zit, maar een PSV’er en een Feyenoorder. Het werd direct een ander programma wat eens niet alleen over Ajax ging.
Hoorbare stemmen in het medialandschap voor PSV zijn òf de Ibi's en Elfrinks die heel objectief (proberen te) zijn òf clowns zoals Frank Lammers. Ik denk dat Jerdy Schouten (om toch weer ontopic te komen) echt het hele seizoen moet excelleren en kampioen moet worden om boven Wieffer verkozen te worden voor het EK.
-
- Vedette
Laat Schouten komende maanden nog maar even ons geheim blijven, zodat hij niet te veel belast wordt. Hopelijk domineert hij dan tegen Feyenoord net als in alle andere wedstrijden en wordt het dan ook voor de rest duidelijk hoe asociaal goed hij is. Dat, terwijl we op dat moment al minimaal 7 punten voor staan op de rest.DezoonvanAad wrote: ↑09 Oct 2023, 14:25Ik geef toe dat ik gisteren niet heb gezien en de NPO erbij halen was niet sterk, maar in de Nederlandse medialandschap bestaat weldegelijk een sterke bias voor eerst Ajax en dan Feyenoord. Dat zit niet alleen in hoeveelheid verslaglegging, maar ook in de toon, het enthousiasme. Vaak begrijpelijk natuurlijk: er zijn simpelweg meer mensen voor Feyenoord en Ajax, maar toch stoor ik me er geregeld aan.Thijs wrote: ↑09 Oct 2023, 13:49
Hoezo? Ibi was heel positief over PSV en is dat al het hele seizoen. Van Pi-air weten we dat hij Feyenoorder is, net zoals we dat van veel Ajacieden weten die op tv zijn. Om dan te doen alsof de NPO daarvoor is, vind ik wat raar. De bias voor Ajax is evident, maar objectief is er eigenlijk geen, volgens mij. Fijn dus als er zoals gisteren eens geen openlijke Ajacied zit, maar een PSV’er en een Feyenoorder. Het werd direct een ander programma wat eens niet alleen over Ajax ging.
Hoorbare stemmen in het medialandschap voor PSV zijn òf de Ibi's en Elfrinks die heel objectief (proberen te) zijn òf clowns zoals Frank Lammers. Ik denk dat Jerdy Schouten (om toch weer ontopic te komen) echt het hele seizoen moet excelleren en kampioen moet worden om boven Wieffer verkozen te worden voor het EK.