Trixm wrote: ↑09 Oct 2023, 14:58
Armada wrote: ↑09 Oct 2023, 14:36
Over die Frenkie claim. Daar sta ik echt vierkant achter. Ik acht Schouten nu al beter.
Hij denkt/acteert nog sneller, mede doordat hij zich beperkt tot het minimaal nodige. Hierdoor kan hij nog beter het speltempo dicteren/versnellen.
Deze jongen wordt alleen maar (nog) beter met betere spelers om zich heen.
Schouten heeft één wedstrijd gespeeld op het allerhoogste niveau, daarin hebben we met 4-0 verloren. Frenkie speelt al jaren op dat niveau. Dit soort uitspraken worden gedaan om de discussie te tiekelen, dat is leuk, maar Schouten komt helemaal nog niet in de buurt van dat niveau.
Ik vind van wel. En dat mag ik vinden. Stellen dat het objectief niet zo is, is net zo onzinnig als objectief stellen dat dit wel zo is. Ook dat is mijn mening.
Btw die wedstrijd toonde hij aan beter te worden op dat hoogste niveau. Tot het moment dat het hele team door haar hoeven zakte en het collectieve kwaliteitsverschil een definitieve kaakslag gaf. Vind ik.
Btw Schouten heeft het in de Serie A al lang en breed bewezen op een hoger niveau. Vind ik.
Ik hoef niet per se te vergelijken met Frenkie, ik vind dat men hier de kwaliteiten van Schouten, ondanks lof, onderschat. Vind ik.
Btw, laat duidelijk zijn vanuit bovenstaande, dat ik die laatste zin onzin vind.