Gedoe met supporters

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
Madueke
Legende

Tjompie wrote: 07 Oct 2023, 16:31
De politie houdt er rekening mee dat supporters tijdens de wedstrijd Ajax-AZ uit zijn op ongeregeldheden.
Stadion leeghouden zou ik dan zeggen

https://nos.nl/artikel/2493218-politie- ... sicogebied
Een heel stadion én uitfans hoeven niet de dupe te zijn van de F-Side.

Is toch niet te verklaren dat die F-Side morgen gewoon weer bezet is? Als het morgen uit de klauwen loopt dan zijn Ajax, Halsema en de KNVB echt de laatste die hun afschuw mogen uitspreken.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    mateja
    ShovingNE2
    Site Admin

Ben je gek. Ze hebben een paar taakstraffen gekregen. Die zijn poeslief nu.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Als het morgen weer misgaat dan gewoon alle uitgangen van de F-side blokkeren en de ME het vak op sturen. Vervolgens gewoon al die gasten helemaal de taffes schieten! Liefst op de knieschijven!!
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Standbeeld wrote: 07 Oct 2023, 17:24 Als het morgen weer misgaat dan gewoon alle uitgangen van de F-side blokkeren en de ME het vak op sturen. Vervolgens gewoon al die gasten helemaal de taffes schieten! Liefst op de knieschijven!!
    ShovingNE2 heeft je account overgenomen, Standbeeld .
    ShovingNE2
    Site Admin

Nee. Ik ben bekeerd. We noteren de gegevens van de hooligans en geven ze een taakstrafje. Als we dat consequent doen in het voetbal hebben we volgens seizoen geen hooligans meer. Erewoord!
    ruuddevil
    Legende

ShovingNE2 wrote: 08 Oct 2023, 09:26 Nee. Ik ben bekeerd. We noteren de gegevens van de hooligans en geven ze een taakstrafje. Als we dat consequent doen in het voetbal hebben we volgens seizoen geen hooligans meer. Erewoord!
    Ik stel voor dat we alle gevangenissen opdoeken en ombouwen naar woningen voor starters. Mensen in de gevangenis stoppen helpt toch niet, laat ze maar wandelen met bejaarden.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
    ShovingNE2TylerDurdn
    Standbeeld
    Mister PSV

Waarom zit er bij PEC zoveel uitschot op de tribune? Voor mijn gevoel altijd gedoe daar.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/steward ... akt/425343
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ask Juancho
    Standbeeld
    Mister PSV

"We stellen daarom het volgende voor", pleit het duo. "Eén keer vuurwerk of een gevaarlijk voorwerp op het veld, of racistische of anderszins kwetsende spreekkoren: wedstrijd stilleggen. Twee keer: wedstrijd staken, betreffende club verliest reglementair met 3-0. Gebeurt dit een volgende wedstrijd weer, dan degradeert een club automatisch naar de eerste divisie. Ajax of geen Ajax."
    Dus... en als ze degraderen en de wedstrijd wordt weer stilgelegd dan de knieschijven!
    https://m.voetbalzone.nl/nieuws/na-gest ... ren/425347
    ShovingNE2
    Site Admin

Drie personen met een stadionverbod toch naar binnen. Duurt niet lang en als je een stadion in wil zal je een stuk privacy op moeten geven. Wil je dat niet dan kijk je maar in de kroeg.

Voor de dader in kwestie: taakstrafje en hij doet het waarschijnlijk nooit meer.
    Johnnie Walker
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 09 Oct 2023, 12:02
    "We stellen daarom het volgende voor", pleit het duo. "Eén keer vuurwerk of een gevaarlijk voorwerp op het veld, of racistische of anderszins kwetsende spreekkoren: wedstrijd stilleggen. Twee keer: wedstrijd staken, betreffende club verliest reglementair met 3-0. Gebeurt dit een volgende wedstrijd weer, dan degradeert een club automatisch naar de eerste divisie. Ajax of geen Ajax."
    Dus... en als ze degraderen en de wedstrijd wordt weer stilgelegd dan de knieschijven!
    Hahah wat een kansloos voorstel van die knakkers
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Johnnie Walker wrote: 09 Oct 2023, 12:06
    Standbeeld wrote: 09 Oct 2023, 12:02
    Hahah wat een kansloos voorstel van die knakkers
    Hoe druk je een club het faillissement in in 3 simpele stappen 😅
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Prima voorstel, ik bestel vast een seizoenskaart voor bij Feyenoord en voor de zekerheid ook eentje bij ajax mochten die dit seizoen niet degraderen.

Je concurrent het faillissement injagen is nog nooit zo eenvoudig geweest.
    Juancho
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 09 Oct 2023, 11:39 Waarom zit er bij PEC zoveel uitschot op de tribune? Voor mijn gevoel altijd gedoe daar.

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/steward ... akt/425343
    PEC heeft hetzelfde probleem als bijv PSV ook heeft. Hele kleine groep, vooral jonge gasten die het stoer vinden. Want ook in Zwolle zitten er voor 99,9% fatsoenlijke mensen in het stadion. Dtlat kleine groepje verpest het alleen. In het stadion maar ook in de stad is men er helemaal klaar mee overigens.

Zolang mensen met een stadionverbod zich niet hoeven te melden vinden ze altijd wel manieren om toch binnen te komen.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ju ... ~a4923342/

,,Een vader hoort bij de geboorte van zijn kind te zijn.”

Misschien moet je dan niet een aantal maanden ervoor naar een voetbalwedstrijd gaan om mensen in elkaar te slaan? En misschien is het juist in die situatie niet heel passend om een vak met familie van spelers te bestormen?
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 3):
    GrasmatHammerKingfisher
    Juancho
    Mister PSV

Toon toch wat medeleven Thijs !
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Thijs
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    ShovingNE2
    Site Admin

Haha. Lekker voor hem. Lekker weghouden bij die geboorte. Slechte invloed.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 09 Oct 2023, 19:36 Haha. Lekker voor hem. Lekker weghouden bij die geboorte. Slechte invloed.
    Gewoon een taakstraf geven. Dan heeft hij zijn lesje wel geleerd en kan hij mooi bij de geboorte zijn.
    ShovingNE2
    Site Admin

Oh fuck
    Eens
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Thijs wrote: 09 Oct 2023, 15:22 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ju ... ~a4923342/

Misschien moet je dan niet een aantal maanden ervoor naar een voetbalwedstrijd gaan om mensen in elkaar te slaan? En misschien is het juist in die situatie niet heel passend om een vak met familie van spelers te bestormen?
    Net zoals de onzin die men aanhaalt bij een ingevorderd rijbewijs "heb het nodig voor het werk", dat is geen verzachtende omstandigheid, als je zo afhankelijk bent - of specifiek ergens echt moet zijn - had je het voor het handelen moeten realiseren.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post (total 2):
    GrasmatHammer
    Standbeeld
    Mister PSV

Prof_napo wrote: 09 Oct 2023, 20:04
    Thijs wrote: 09 Oct 2023, 15:22 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ju ... ~a4923342/

Net zoals de onzin die men aanhaalt bij een ingevorderd rijbewijs "heb het nodig voor het werk", dat is geen verzachtende omstandigheid, als je zo afhankelijk bent - of specifiek ergens echt moet zijn - had je het voor het handelen moeten realiseren.
    Laat dat nou net het probleem zijn: het denkvermogen is helaas onvoldoende ontwikkeld waardoor ze zich dat niet kunnen realiseren.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Tja in hoeverre is het dan wenselijk dat dat volk zich voortplant vraag ik me dan af... :whistle:
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Grasmat wrote: 09 Oct 2023, 20:12 Tja in hoeverre is het dan wenselijk dat dat volk zich voortplant vraag ik me dan af... :whistle:
    Suggereer jij sterilisatie en hij mag vrij komen?
    Grasmat
    Lid van verdienste

Thijs wrote: 09 Oct 2023, 20:22
    Grasmat wrote: 09 Oct 2023, 20:12 Tja in hoeverre is het dan wenselijk dat dat volk zich voortplant vraag ik me dan af... :whistle:
    Suggereer jij sterilisatie en hij mag vrij komen?
    Het leed is schijnbaar al geschied, dus sterilisatie is al te laat. Dan maar vast laten zitten. :L
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik bedoel het helemaal niet neerbuigend, maar dat zijn wel vaak mensen die praktische beroepen uitoefenen waar de gemiddelde Nederlander geen zin meer in heeft.
    Post Reply