"daar de broer van" lijkt me onnodig in dezeStandbeeld wrote: ↑11 Oct 2023, 15:46Niet zo generaliseren! De neef van mijn buurman en daar de broer van, die komt uit Frankrijk en is een topgozer.
RC Lens - PSV I Champions League (24/10/2023)
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Misschien is het een zwager?Persepolis wrote: ↑12 Oct 2023, 08:26"daar de broer van" lijkt me onnodig in dezeStandbeeld wrote: ↑11 Oct 2023, 15:46
Niet zo generaliseren! De neef van mijn buurman en daar de broer van, die komt uit Frankrijk en is een topgozer.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Snap ik. #kutinterlandperiode. Kan niet wachten tot volgende week zaterdag. En dan de dinsdag daarop natuurlijk. Ongeduld omdat wij het best behoorlijk (…) doen en omdat dat niet snel genoeg een vervolg kan krijgen. Zo vind ik ook dat er maar een paar dagen van de kalender moeten, zodat 29 oktober nóg eerder komt
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- DezoonvanAad
- Talent
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Voor degene die ook met eigen vervoer gaan of al eens bij Lens zijn geweest: wie weet beetje veilige/goede plek om te parkeren? Stadion zit op kwartiertje lopen van het station af maar geen idee of je rond het stadion kan parkeren daar. En is er al iets bekend over fanplein/meeting spot in de stad?
- These users thanked the author iam for the post:
- Dutch Cowboy
- Standbeeld
- Mister PSV
Vanuit de jeugdopleiding (staff) gaat er ook een man of 50 die kant op, heb ik begrepen. Ze zullen ook allemaal aanwezig zijn bij de u19 wedstrijd. De trip wordt compleet betaald en verzorgd door PSV. Wel netjes.
-
- Vedette
Ik vind dit echt nog te vroeg om te beoordelen. Denk dat je hier na speelronde 4 pas echt wat zinnigs over kan zeggen.
-
- Moderator
De laatste keer dat PSV in de Champions League een uitwedstrijd won was in 2007(!!). Van de week trainde er een speler mee die toen nog niet eens was geboren Zou mooi zijn om dat eindelijk weer eens te doen, al teken ik eigenlijk wel voor een gelijkspel.
- Juancho
- Mister PSV
Ik zie ons eigenlijk hooguit 1 punt behalen daar. Maar verwacht eerder een nederlaag. Geen idee of we dan nog op de een of andere manier 3de kunnen worden?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
De afgelopen seizoenen een bijzonder goed en gedegen ploeg, dit seizoen nog weinig tijd gehad om ze uitvoerig te bekijken
- Juancho
- Mister PSV
Lens speelt gelijk uit bij Sevilla en wint thuis van Arsenal. Denk dat de vergelijking met Ajax even vreselijk mank gaat.
Met onze achterhoede op dit niveau is het altijd maar afwachten. Zeker als Ramalho er weer moet staan. Heeft verder niks te maken met bang zijn, ik denk dat PSV nog te veel moeite heeft op dit niveau. Dit wil overigens zeker niet zeggen dat we geen punt kunnen pakken uiteraard. Wellicht zelfs 3 als de wedstrijd voor ons goed verloopt. Maar op CL niveau ben ik nog niet echt onder de indruk van ons.dat heeft nog wel even 1 of 2 transfer zomers extra nodig.
In dat kader ben ik ook heel benieuwd wat Bosz gaat doen als het zo gaat dat je op een gelijkspel af gaat. Is dat voldoende en pas je je tactiek wat aan of ga je toch met risicos spelen voor de overwinning.
Met onze achterhoede op dit niveau is het altijd maar afwachten. Zeker als Ramalho er weer moet staan. Heeft verder niks te maken met bang zijn, ik denk dat PSV nog te veel moeite heeft op dit niveau. Dit wil overigens zeker niet zeggen dat we geen punt kunnen pakken uiteraard. Wellicht zelfs 3 als de wedstrijd voor ons goed verloopt. Maar op CL niveau ben ik nog niet echt onder de indruk van ons.dat heeft nog wel even 1 of 2 transfer zomers extra nodig.
In dat kader ben ik ook heel benieuwd wat Bosz gaat doen als het zo gaat dat je op een gelijkspel af gaat. Is dat voldoende en pas je je tactiek wat aan of ga je toch met risicos spelen voor de overwinning.
Last edited by Juancho on 22 Oct 2023, 20:47, edited 4 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
In Europa is het verschil in uit en thuis groter dan in welke competitie ook. En als het PSV - Lens was geweest dinsdag had ik gezegd 70% kans op winst en nu is het gevoelsmatig 49%. We hoeven niet bang te zijn voor Lens maar we moeten bang zijn dat we niet ons eigen spel op een goede manier spelen en/of ons niveau halen. Doen we waar we goed in zijn en zijn er niet teveel spelers met een slechte dag... dan denk ik dat we sowieso niet verliezen en dat is mijn inziens het belangrijkste nu.