Het gaat er om dat er lieden zijn die zeggen "10+ miljoen voor een reserve spits". Alsof het niet meer is dan dat.
Transferwindow 2023/24
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Vooralsnog is het toch niet meer dan dat? Baumgartl was gehaald als eerste CV, maar uiteindelijk is de conclusie toch ook €10m voor een bankzitter? Romero was €10m voor een trainingsobject voor de medische staf. We hoeven toch niet alles mooi in te kleuren en hebben toch alleen het heden als uitgangspunt? Of Pepi ooit eerste spits wordt weten we niet, dat hij nu tweede spits is weten we wel. En ik vind dat het zelfs dan legitiem is dat daar €10m voor betaald is gezien we achter Luuk wel een serieuze back-up nodig hebben, maar of Luuk wordt opgevolgd door Pepi betwijfel ik zelf ook nog wel, gezien we Jason van Duiven ook nog rond hebben lopen en ik niet verbaasd zou zijn als hij degene wordt die Luuk er over anderhalf jaar uitspeelt.
-
- Internationale topspeler
Dan vinden ze dat maar. Daar is het toch een forum voor? Ik ben het er ook niet mee eens, maar om dan weer te beginnen met "Als je dat vindt dan moet je verder van Fukushima gaan wonen" vind ik ook maar... Tsja ik vind er wat van.
Maar ik moet me hier helemaal niet mee bemoeien
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Alleen is het helemaal geen moment voor een conclusie. En als het idee is dat we zoveel geld voor die en die speler hebben gehaald, dan kijk je óf naar het uitgangspunt óf naar het eindresultaat. Pepi is gehaald met het idee dat hij Luuk de Jong moet gaan opvolgen, niet met het idee dat hij hier de komende jaren de bank gaat warmhouden. Nu wordt die transfer gereduceerd tot ''10 miljoen voor een 2e spits'', terwijl dat helemaal niet de insteek is. Sowieso is het pas oktober en verkeert Luuk in de vorm van z'n leven. We hoeven Pepi niet volgende week al af te rekenen ofzo.Thijs schreef: ↑11 okt 2023, 20:15Vooralsnog is het toch niet meer dan dat? Baumgartl was gehaald als eerste CV, maar uiteindelijk is de conclusie toch ook €10m voor een bankzitter? Romero was €10m voor een trainingsobject voor de medische staf. We hoeven toch niet alles mooi in te kleuren en hebben toch alleen het heden als uitgangspunt? Of Pepi ooit eerste spits wordt weten we niet, dat hij nu tweede spits is weten we wel. En ik vind dat het zelfs dan legitiem is dat daar €10m voor betaald is gezien we achter Luuk wel een serieuze back-up nodig hebben, maar of Luuk wordt opgevolgd door Pepi betwijfel ik zelf ook nog wel, gezien we Jason van Duiven ook nog rond hebben lopen en ik niet verbaasd zou zijn als hij degene wordt die Luuk er over anderhalf jaar uitspeelt.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik denk dat we daar niet zo anders over denken. Echter is het onzinnig om te doen alsof ''10 miljoen voor een 2e spits“ een ridicule uitspraak is, want dat is wat het tot nu toe is. De insteek kan anders zijn, maar dat is het vaak. Dus ofwel kun je nu nog helemaal niks zeggen (dus ook niet dat Lang en Schouten goede aankopen zijn) of je kunt alles en dus zeker ook dit zeggen. Niks is een eindoordeel, alles is een voorlopige inschatting. Prima, toch?Ykhim schreef: ↑11 okt 2023, 20:51Alleen is het helemaal geen moment voor een conclusie. En als het idee is dat we zoveel geld voor die en die speler hebben gehaald, dan kijk je óf naar het uitgangspunt óf naar het eindresultaat. Pepi is gehaald met het idee dat hij Luuk de Jong moet gaan opvolgen, niet met het idee dat hij hier de komende jaren de bank gaat warmhouden. Nu wordt die transfer gereduceerd tot ''10 miljoen voor een 2e spits'', terwijl dat helemaal niet de insteek is. Sowieso is het pas oktober en verkeert Luuk in de vorm van z'n leven. We hoeven Pepi niet volgende week al af te rekenen ofzo.Thijs schreef: ↑11 okt 2023, 20:15Vooralsnog is het toch niet meer dan dat? Baumgartl was gehaald als eerste CV, maar uiteindelijk is de conclusie toch ook €10m voor een bankzitter? Romero was €10m voor een trainingsobject voor de medische staf. We hoeven toch niet alles mooi in te kleuren en hebben toch alleen het heden als uitgangspunt? Of Pepi ooit eerste spits wordt weten we niet, dat hij nu tweede spits is weten we wel. En ik vind dat het zelfs dan legitiem is dat daar €10m voor betaald is gezien we achter Luuk wel een serieuze back-up nodig hebben, maar of Luuk wordt opgevolgd door Pepi betwijfel ik zelf ook nog wel, gezien we Jason van Duiven ook nog rond hebben lopen en ik niet verbaasd zou zijn als hij degene wordt die Luuk er over anderhalf jaar uitspeelt.
-
- Vedette
Prima toch dat we met Luuk een uitstekende spits hebben, met Pepi een talentvolle tweede spits die langzaam aan wordt klaargestoomd om een vaste waarde te worden. En met van Duiven hebben we ook een talentvolle aanvaller daarachter.
Wat dat betreft is het logisch dat we op zoek zijn naar een extra middenvelder. Vranckx zou qua profiel wel een type zijn die goed past. Een stuk jonger dan Veerman en Schouten maar wel al wat ervaring. Met Saibari nog zo’n jonge speler die toch al wat ervaring heeft. Met daarachter een speler als Land die er aan komt.
Wat dat betreft is het logisch dat we op zoek zijn naar een extra middenvelder. Vranckx zou qua profiel wel een type zijn die goed past. Een stuk jonger dan Veerman en Schouten maar wel al wat ervaring. Met Saibari nog zo’n jonge speler die toch al wat ervaring heeft. Met daarachter een speler als Land die er aan komt.
-
- Nationale topspeler
Als je de post van Juancho wil begrijpen lees je erin dat hij van mening is dat de aanwezigheid van Schouten geen belemmering hoeft te zijn voor het halen van van een kwalitatief sterke zes met doorgroeimogelijkheden. We hebben namelijk ook voor €10 miljoen Pepi gehaald die voorlopig vooral nog achter Luuk minuten maakt.
Moet je hem wel willen begrijpen natuurlijk...
Moet je hem wel willen begrijpen natuurlijk...
- DeBruyne
- Meervoudig international
https://www.transfermarkt.nl/andre/prof ... ler/800176
Ik kwam vanmiddag een berichtje tegen dat PSV geïnteresseerd was in deze speler. Ik kan het alleen zo snel niet meer terugvinden.
Ik kwam vanmiddag een berichtje tegen dat PSV geïnteresseerd was in deze speler. Ik kan het alleen zo snel niet meer terugvinden.
-
- Bankzitter
- Seizoenkaart: Vak PP
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Bankzitter
- Seizoenkaart: Vak PP
Geen idee, dit plaatje kwam vanmorgen langs in een Whatsapp groep.
Edit: https://onefootball.com/es/noticias/PSV ... n-38371884
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Lid scoutingsteam
Het is niet eens een gerucht waar goed over nagedacht is. André is een fantastische speler, totáál geen alternatief voor Vranckx omdat hij te goed is om hier op de bank te zitten, en moet volgens serieuze bronnen ook nog eens een miljoen of 30-35 gaan opleveren. Vergeet dit maar.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Hatseflats
- Vedette
Dan ben ik niet voor niks fanYkhim schreef: ↑12 okt 2023, 23:05 Het is niet eens een gerucht waar goed over nagedacht is. André is een fantastische speler, totáál geen alternatief voor Vranckx omdat hij te goed is om hier op de bank te zitten, en moet volgens serieuze bronnen ook nog eens een miljoen of 30-35 gaan opleveren. Vergeet dit maar.
- Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
- Ykhim
-
- Vedette
-
- Geselecteerd voor Oranje
Earnie houdt ons gewoon allemaal voor de gek. Hij heeft stiekem toch een potje voor Bella Kotchap waarvan hij heeft besloten om dit uit te geven aan deze spelerYkhim schreef: ↑12 okt 2023, 23:05 Het is niet eens een gerucht waar goed over nagedacht is. André is een fantastische speler, totáál geen alternatief voor Vranckx omdat hij te goed is om hier op de bank te zitten, en moet volgens serieuze bronnen ook nog eens een miljoen of 30-35 gaan opleveren. Vergeet dit maar.
- Ardbeg
- Mister PSV
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
9 uit 21 met met maar 50% van de tijd gespeeld is inderdaad niet verkeerd maar het is wel maar de Allsvenskan
-
- Nationale topspeler