Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Ardbeg
Mister PSV

Jur1913 schreef: 11 okt 2023, 19:59
Thijs schreef: 11 okt 2023, 19:58 Pepi is voor de korte termijn gehaald als tweede spits, waarbij de verwachting is dat hij op langere termijn doorgroeit naar eerste spits, toch?
Ja, maar als je dat denkt...
Het gaat er om dat er lieden zijn die zeggen "10+ miljoen voor een reserve spits". Alsof het niet meer is dan dat.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Ardbeg voor dit bericht (totaal 2):
    MaikelShovingNE2
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ardbeg schreef: 11 okt 2023, 20:08

Het gaat er om dat er lieden zijn die zeggen "10+ miljoen voor een reserve spits". Alsof het niet meer is dan dat.
    Vooralsnog is het toch niet meer dan dat? Baumgartl was gehaald als eerste CV, maar uiteindelijk is de conclusie toch ook €10m voor een bankzitter? Romero was €10m voor een trainingsobject voor de medische staf. We hoeven toch niet alles mooi in te kleuren en hebben toch alleen het heden als uitgangspunt? Of Pepi ooit eerste spits wordt weten we niet, dat hij nu tweede spits is weten we wel. En ik vind dat het zelfs dan legitiem is dat daar €10m voor betaald is gezien we achter Luuk wel een serieuze back-up nodig hebben, maar of Luuk wordt opgevolgd door Pepi betwijfel ik zelf ook nog wel, gezien we Jason van Duiven ook nog rond hebben lopen en ik niet verbaasd zou zijn als hij degene wordt die Luuk er over anderhalf jaar uitspeelt.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Ardbeg schreef: 11 okt 2023, 20:08

Dan vinden ze dat maar. Daar is het toch een forum voor? Ik ben het er ook niet mee eens, maar om dan weer te beginnen met "Als je dat vindt dan moet je verder van Fukushima gaan wonen" vind ik ook maar... Tsja ik vind er wat van.

Maar ik moet me hier helemaal niet mee bemoeien :L
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: PSV

Thijs schreef: 11 okt 2023, 20:15Vooralsnog is het toch niet meer dan dat? Baumgartl was gehaald als eerste CV, maar uiteindelijk is de conclusie toch ook €10m voor een bankzitter? Romero was €10m voor een trainingsobject voor de medische staf. We hoeven toch niet alles mooi in te kleuren en hebben toch alleen het heden als uitgangspunt? Of Pepi ooit eerste spits wordt weten we niet, dat hij nu tweede spits is weten we wel. En ik vind dat het zelfs dan legitiem is dat daar €10m voor betaald is gezien we achter Luuk wel een serieuze back-up nodig hebben, maar of Luuk wordt opgevolgd door Pepi betwijfel ik zelf ook nog wel, gezien we Jason van Duiven ook nog rond hebben lopen en ik niet verbaasd zou zijn als hij degene wordt die Luuk er over anderhalf jaar uitspeelt.
    Alleen is het helemaal geen moment voor een conclusie. En als het idee is dat we zoveel geld voor die en die speler hebben gehaald, dan kijk je óf naar het uitgangspunt óf naar het eindresultaat. Pepi is gehaald met het idee dat hij Luuk de Jong moet gaan opvolgen, niet met het idee dat hij hier de komende jaren de bank gaat warmhouden. Nu wordt die transfer gereduceerd tot ''10 miljoen voor een 2e spits'', terwijl dat helemaal niet de insteek is. Sowieso is het pas oktober en verkeert Luuk in de vorm van z'n leven. We hoeven Pepi niet volgende week al af te rekenen ofzo.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Ykhim voor dit bericht (totaal 2):
    Maikelvoskat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

D'n Duif >>> Pepi.

Iedereen die anders durft te beweren, krijgt met mij te maken.

Afbeelding
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    Duifje
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim schreef: 11 okt 2023, 20:51
    Thijs schreef: 11 okt 2023, 20:15Vooralsnog is het toch niet meer dan dat? Baumgartl was gehaald als eerste CV, maar uiteindelijk is de conclusie toch ook €10m voor een bankzitter? Romero was €10m voor een trainingsobject voor de medische staf. We hoeven toch niet alles mooi in te kleuren en hebben toch alleen het heden als uitgangspunt? Of Pepi ooit eerste spits wordt weten we niet, dat hij nu tweede spits is weten we wel. En ik vind dat het zelfs dan legitiem is dat daar €10m voor betaald is gezien we achter Luuk wel een serieuze back-up nodig hebben, maar of Luuk wordt opgevolgd door Pepi betwijfel ik zelf ook nog wel, gezien we Jason van Duiven ook nog rond hebben lopen en ik niet verbaasd zou zijn als hij degene wordt die Luuk er over anderhalf jaar uitspeelt.
    Alleen is het helemaal geen moment voor een conclusie. En als het idee is dat we zoveel geld voor die en die speler hebben gehaald, dan kijk je óf naar het uitgangspunt óf naar het eindresultaat. Pepi is gehaald met het idee dat hij Luuk de Jong moet gaan opvolgen, niet met het idee dat hij hier de komende jaren de bank gaat warmhouden. Nu wordt die transfer gereduceerd tot ''10 miljoen voor een 2e spits'', terwijl dat helemaal niet de insteek is. Sowieso is het pas oktober en verkeert Luuk in de vorm van z'n leven. We hoeven Pepi niet volgende week al af te rekenen ofzo.
    Ik denk dat we daar niet zo anders over denken. Echter is het onzinnig om te doen alsof ''10 miljoen voor een 2e spits“ een ridicule uitspraak is, want dat is wat het tot nu toe is. De insteek kan anders zijn, maar dat is het vaak. Dus ofwel kun je nu nog helemaal niks zeggen (dus ook niet dat Lang en Schouten goede aankopen zijn) of je kunt alles en dus zeker ook dit zeggen. Niks is een eindoordeel, alles is een voorlopige inschatting. Prima, toch?
    Johann Vogel
    Vedette

Prima toch dat we met Luuk een uitstekende spits hebben, met Pepi een talentvolle tweede spits die langzaam aan wordt klaargestoomd om een vaste waarde te worden. En met van Duiven hebben we ook een talentvolle aanvaller daarachter.

Wat dat betreft is het logisch dat we op zoek zijn naar een extra middenvelder. Vranckx zou qua profiel wel een type zijn die goed past. Een stuk jonger dan Veerman en Schouten maar wel al wat ervaring. Met Saibari nog zo’n jonge speler die toch al wat ervaring heeft. Met daarachter een speler als Land die er aan komt.
    PSV90
    Nationale topspeler

Als je de post van Juancho wil begrijpen lees je erin dat hij van mening is dat de aanwezigheid van Schouten geen belemmering hoeft te zijn voor het halen van van een kwalitatief sterke zes met doorgroeimogelijkheden. We hebben namelijk ook voor €10 miljoen Pepi gehaald die voorlopig vooral nog achter Luuk minuten maakt.

Moet je hem wel willen begrijpen natuurlijk...
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen PSV90 voor dit bericht:
    ruuddevil
    DeBruyne
    Meervoudig international

https://www.transfermarkt.nl/andre/prof ... ler/800176

Ik kwam vanmiddag een berichtje tegen dat PSV geïnteresseerd was in deze speler. Ik kan het alleen zo snel niet meer terugvinden.
    10. Nilis
    Bankzitter
    Seizoenkaart: Vak PP

DeBruyne schreef: 12 okt 2023, 17:54 https://www.transfermarkt.nl/andre/prof ... ler/800176

Ik kwam vanmiddag een berichtje tegen dat PSV geïnteresseerd was in deze speler. Ik kan het alleen zo snel niet meer terugvinden.
    Afbeelding
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen 10. Nilis voor dit bericht:
    DeBruyne
    Standbeeld
    Mister PSV

10. Nilis schreef: 12 okt 2023, 18:00
    DeBruyne schreef: 12 okt 2023, 17:54 https://www.transfermarkt.nl/andre/prof ... ler/800176

Afbeelding
    Welke bron is dit?
    10. Nilis
    Bankzitter
    Seizoenkaart: Vak PP

Standbeeld schreef: 12 okt 2023, 18:02
    10. Nilis schreef: 12 okt 2023, 18:00

Afbeelding
    Welke bron is dit?
    Geen idee, dit plaatje kwam vanmorgen langs in een Whatsapp groep.

Edit: https://onefootball.com/es/noticias/PSV ... n-38371884
    Grasmat
    Lid van verdienste

Braziliaan die André heet, alle vertrouwen in.
    Breur
    Internationale topspeler

Grasmat schreef: 12 okt 2023, 19:20 Braziliaan die André heet, alle vertrouwen in.
    Zou mooi zijn als we zo'n speler hadden inderdaad..
    Hatseflats
    Vedette

Ik ben fan.

Jwoeloe
    Moderator

Het is helaas alleen geen serieus gerucht, maar enkel een suggestie van de auteur.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Het is niet eens een gerucht waar goed over nagedacht is. André is een fantastische speler, totáál geen alternatief voor Vranckx omdat hij te goed is om hier op de bank te zitten, en moet volgens serieuze bronnen ook nog eens een miljoen of 30-35 gaan opleveren. Vergeet dit maar.
    Grasmat
    Lid van verdienste

Misschien dan maar proberen om stiekem onze André voor hunnie André om te ruilen als ze ff niet opletten?
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Grasmat voor dit bericht:
    Mikelvb
    Hatseflats
    Vedette

Ykhim schreef: 12 okt 2023, 23:05 Het is niet eens een gerucht waar goed over nagedacht is. André is een fantastische speler, totáál geen alternatief voor Vranckx omdat hij te goed is om hier op de bank te zitten, en moet volgens serieuze bronnen ook nog eens een miljoen of 30-35 gaan opleveren. Vergeet dit maar.
    Dan ben ik niet voor niks fan ;)
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Hatseflats voor dit bericht:
    Ykhim
    Rikkert1234
    Vedette

Afgelopen zomer dus in de markt voor Martin Erlic
    ruuddevil
    Legende

Die heeft een goede boevenkop voor een CV. Type slager.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Ykhim schreef: 12 okt 2023, 23:05 Het is niet eens een gerucht waar goed over nagedacht is. André is een fantastische speler, totáál geen alternatief voor Vranckx omdat hij te goed is om hier op de bank te zitten, en moet volgens serieuze bronnen ook nog eens een miljoen of 30-35 gaan opleveren. Vergeet dit maar.
    Earnie houdt ons gewoon allemaal voor de gek. Hij heeft stiekem toch een potje voor Bella Kotchap waarvan hij heeft besloten om dit uit te geven aan deze speler :mrgreen:
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

9 uit 21 met met maar 50% van de tijd gespeeld is inderdaad niet verkeerd maar het is wel maar de Allsvenskan
    Bram
    Nationale topspeler

ruuddevil schreef: 13 okt 2023, 06:58 Die heeft een goede boevenkop voor een CV. Type slager.
    Dat heeft Avila ook maar die kan er niks van.
  • Citeer
  • Deze gebruikers waarderen Bram voor dit bericht (totaal 2):
    10. Arouna KoneSteve
    Plaats reactie