Philipp Max
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens mij haal je nu links en rechts door elkaarHeissenberrug wrote: ↑14 Mar 2021, 15:27 valt niet mee, er hadden zeker 4 goals over zijn kant kunnen vallen in 1 helft.
Bijna alle aanvallen van Feyenoord kwamen over onze rechterkant namelijk.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
1. Kans Berghuis, Max verliest een duel op het middenveld 8e minuutRen Höek wrote: ↑15 Mar 2021, 09:42Volgens mij haal je nu links en rechts door elkaarHeissenberrug wrote: ↑14 Mar 2021, 15:27 valt niet mee, er hadden zeker 4 goals over zijn kant kunnen vallen in 1 helft.
Bijna alle aanvallen van Feyenoord kwamen over onze rechterkant namelijk.
2. Goal Berghuis, Max laat hem met zijn linker schieten 15e minuut
3. Kopkans Linssen, Max dekt niet 18e minuut
4. Geertruida krijgt alle ruimte voor een voorzet op Sinisterra 22e minuut
5. Geertuidra komt vrij inlopen en moet scoren 30e minuut
Het is maar hoe je het bekijkt, de aanvallen via onze rechterkant maar de man van Max komt steeds in kansrijke positie. Ik ben groot fan hoor van Max maar gisteren hield het gewoon niet over.
-
- Nationale topspeler
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind hem dit jaar nog niet echt top en hij is in Duitsland nu ook 3e keus. Dan vraag je je af of hij het EK wel gaat halen. Het grote voordeel is dat als hij niet mee gaat hij normaliter een jaar blijft maar ook dat hij in juni meteen kan beginnen en geen oververmoeide zomer krijgt. Beter dat dan 0 minuten bij het Nationale team en laatste week juli pas terug.
- GillesdelaCroquette
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Lorenzo von Matterhorn
- Clubvoorkeur: PSV
-
Ik hoop echt dat hij niet opgeroepen wordt voor de Duitse selectie voor het EK hoewel ik het hem heel erg gun. Maar hij heeft gewoon een goede vakantie met rust nodig en daarna een normale voorbereiding om fris aan het nieuwe seizoen te kunnen beginnen. Met een EK en voorrondes CL zit dat er echt niet in.
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
Inderdaad. We hebben de eerste maanden gezien waar Max toe in staat is, maar sinds de winterstop is de energie er uit. Nu vooral een onzekere back die vooral verdedigend te kort schiet. Maar de fysieke tekortkoming is een breder issue; daar zou de PSV directie eens kritisch moeten analyseren.
- Heissenberrug
Slaan we niet wat door? Ik bedoel hij speelt zeker minder dan in het begin van het seizoen, maar zo dramatisch valt toch wel mee? Keurige assist weer, onlangs (als ik het me goed herinner) had hij ook weer een assist moeten hebben als ze voorin iets scherper zouden zijn. Verdedigend niet stabiel maar ik heb zeker alle vertrouwen in hem. Sommigen hier denken dat we alles en iedereen na een seizoen maar moeten vervangen, lijkt me niet echt de weg naar boven eerlijk gezegd.