Noa Lang
-
- Internationale topspeler
Als Lang toch iets meer overzicht had... Dit werd weer een kansloos schot in de korte hoek. Kijkt hij hier over de bal heen, dan kan hij Tillman of Veerman ook bedienen. Onze vleugelspelers floreren wel vaak in het maken van verkeerde keuzes. Schieten wanneer je moet passen, en vice versa. Om doeltreffender te worden moet dat er zeker uit.
- These users thanked the author grasveld for the post (total 2):
- De Realist • Zuc0
-
En dit moment van Lang is vlak voordat Tillman die grote kans mist. In mijn ogen moet Lang hem hier meteen inspelen. Dan heeft Tillman meer tijd en ruimte, eventueel om hem door te tikken naar Baka of om zelf meer tijd te hebben om af te ronden. Lang maakt hier eerst nog drie touches voordat hij Tillman inspeelt, waarna die Sevilla speler Tillman van achter onder druk zet met een sliding. Tillman loopt hier letterlijk een seconde of 4-5 met zijn handen in de lucht naar Lang zich aan te bieden. Lang wacht te lang (no pun intended), pas op het allerlaatste moment speelt hij Tillman in.
Lang speelde geweldig in de dribbel. Maar dit moet toch echt beter.
- These users thanked the author grasveld for the post (total 3):
- Mikelvb • De Realist • Zuc0
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Dat zijn idd details wat beter kan, net als zijn schot. Maar sowieso mag het aanvalsspel nog wel beter onderling, loopt nog niet echt lekker en soepel zeg maar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Nationale topspeler
Sorry maar dit vind ik echt onzin. Juist door te wachten verschaft hij Tillman een uitstekende positie. Verdedigers moeten kiezen waardoor Tillman juist de bal op het perfecte moment ontvangt, Navas moet uitstappen om rugdekking te geven en Ramos moet de lijn op de 5 dicht zetten waardoor de passlijn richting penaltystip vrij komt. Eigenlijk moet zo'n kans er ook gewoon in.grasveld wrote: ↑04 Oct 2023, 11:23
En dit moment van Lang is vlak voordat Tillman die grote kans mist. In mijn ogen moet Lang hem hier meteen inspelen. Dan heeft Tillman meer tijd en ruimte, eventueel om hem door te tikken naar Baka of om zelf meer tijd te hebben om af te ronden. Lang maakt hier eerst nog drie touches voordat hij Tillman inspeelt, waarna die Sevilla speler Tillman van achter onder druk zet met een sliding. Tillman loopt hier letterlijk een seconde of 4-5 met zijn handen in de lucht naar Lang zich aan te bieden. Lang wacht te lang (no pun intended), pas op het allerlaatste moment speelt hij Tillman in.
Lang speelde geweldig in de dribbel. Maar dit moet toch echt beter.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Denk dat Lang ook veel meer gebaat is dat PvA achter hem speelt, eentje die er continu overheen komt en daarnaast ook met zijn 'goede' been aan die kant staat. Dat is voor verdedigers veel moeilijker te verdedigen dan zowel Lang als Dest, die beide continu naar binnen kappen.
-
- Nationale topspeler
Eens. Ik vind Lang en Dest ook teveel van hetzelfde: dribbelaars die naar binnen komen. PvA en Lang werkt daarom beter, ook al vind ik PvA eigenlijk tekortschieten. Dest daarentegen zie ik wel goed werken met Lozano, omdat ze juist complementair zijn aan elkaar.Vanthaman18 wrote: ↑04 Oct 2023, 11:36 Denk dat Lang ook veel meer gebaat is dat PvA achter hem speelt, eentje die er continu overheen komt en daarnaast ook met zijn 'goede' been aan die kant staat. Dat is voor verdedigers veel moeilijker te verdedigen dan zowel Lang als Dest, die beide continu naar binnen kappen.
-
Niet mee eens. Hij had hem eerder moeten geven. Als hij op Tillman gepasst had op moment van de printscreen, een goede bal naar zijn rechter, dan had Tillman de bal op randje 16 ontvangen. Alle verdedigers waren in terugwaartse beweging. Dan had Ramos uit moeten stappen (waarna Luuk vrij komt) of de tegenstander van Bakayoko had moeten knijpen, waarna die dus vrij kwam. En (bij voorwaarde van goede pass) ontving Tillman de bal dus voor zijn rechter, in een mooie hoek t.o.v. de goal.Tovast wrote: ↑04 Oct 2023, 11:34 Sorry maar dit vind ik echt onzin. Juist door te wachten verschaft hij Tillman een uitstekende positie. Verdedigers moeten kiezen waardoor Tillman juist de bal op het perfecte moment ontvangt, Navas moet uitstappen om rugdekking te geven en Ramos moet de lijn op de 5 dicht zetten waardoor de passlijn richting penaltystip vrij komt. Eigenlijk moet zo'n kans er ook gewoon in.
Hier heeft de Sevilla speler Tillman al bijgehaald, en was hij totaal niet meer in volledige vrijheid om iets te doen. Lang speelt hem bovendien op zijn rechterbeen (wat eigenlijk ook wel moest, gezien die instormende speler). Maar als hij hem een fractie eerder op links geeft, heeft Tillman meer tijd. Bovendien is afronden vanuit die hoek met rechts (zo kort op de goal) een stuk moeilijker dan met links. Met rechts kan je eigenlijk alleen in de linker hoek (rechts van de keeper) afronden.
Vanaf het juiste moment. Lang moet hem gewoon net wat eerder geven. Gewoon slecht.
Video werkt niet zie ik. Tijdstip filmpje = 6:13
- Persepolis
- Vedette
Ik zit tussen jullie in. Het moment van die 1e print screen vind ik te vroeg om optimaal gevaarlijk te worden, het moment waarop ie em gaf dan weer net een fractie te laat.Toen Tillman het strafschopgebied binnenliep was ideaal geweest. De keuze om even te wachten was een prima keuze, de pass moest alleen net 1 touch eerder.
- DC_PSV
- Vedette
Offtopic; Waarom knijpt Baka bij deze situatie zo erg naar binnen vlak achter Tillman? Blijft hij aan de zijkant, creëer je meer ruimte en chaos bij Sevilla. Nu zie je rechts in de 16 een gigantisch gat waar niemand staat.grasveld wrote: ↑04 Oct 2023, 11:13
Als Lang toch iets meer overzicht had... Dit werd weer een kansloos schot in de korte hoek. Kijkt hij hier over de bal heen, dan kan hij Tillman of Veerman ook bedienen. Onze vleugelspelers floreren wel vaak in het maken van verkeerde keuzes. Schieten wanneer je moet passen, en vice versa. Om doeltreffender te worden moet dat er zeker uit.
#simplythebest
- Hatseflats
- Vedette
Baka gonna Baka. Heeft weinig spel intelligentie. Da witte onderhand wel, ofnie?DC_PSV wrote: ↑04 Oct 2023, 23:05Offtopic; Waarom knijpt Baka bij deze situatie zo erg naar binnen vlak achter Tillman? Blijft hij aan de zijkant, creëer je meer ruimte en chaos bij Sevilla. Nu zie je rechts in de 16 een gigantisch gat waar niemand staat.grasveld wrote: ↑04 Oct 2023, 11:13
-
- Vedette
Inderdaad, extra rust voor Lang de komende weken. Oranje en Fortuna thuis skippen en hopelijk tegen Lens weer van de partij.
- DonyellMalen
- Legende
Het beste voor Noa inderdaad. Het even goed laten genezen. Goed dat 'ie niet naar Oranje gaat.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Hamstring is een dingetje he voor Noa. Hoop dat ie snel weer kan spelen. En hopelijk verliest Oranje 2x komende week. Houdoe.
- These users thanked the author RIO for the post:
- Kingfisher
-
- Vedette
- trouwepsvfan
- Vedette
Wie is dit? Of heb ik nu onder een steen geleefd?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Meervoudig international