PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
BasicallyBrands
Ballenjongen
Posts: 3
Joined: 27 Jul 2021, 15:41

Nou, nieuwe Philips shirt binnen gekregen, als cadeau voor iemand anders. Zelf even uitgeprobeerd omdat ik hoorde dat die klein zou vallen, viel wel mee. Uitgetrokken en direct het bandje aan de bovenkant er compleet af getrokken. Nog nooit meegemaakt zoiets helaas.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

BasicallyBrands wrote: 13 Oct 2023, 13:51 Nou, nieuwe Philips shirt binnen gekregen, als cadeau voor iemand anders. Zelf even uitgeprobeerd omdat ik hoorde dat die klein zou vallen, viel wel mee. Uitgetrokken en direct het bandje aan de bovenkant er compleet af getrokken. Nog nooit meegemaakt zoiets helaas.
Dan ben je wel echt heel lomp geweest, hahaha.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

BasicallyBrands wrote: 13 Oct 2023, 13:51 Nou, nieuwe Philips shirt binnen gekregen, als cadeau voor iemand anders. Zelf even uitgeprobeerd omdat ik hoorde dat die klein zou vallen, viel wel mee. Uitgetrokken en direct het bandje aan de bovenkant er compleet af getrokken. Nog nooit meegemaakt zoiets helaas.
Gewoon even naar beneden lopen en een nieuwe vragen in de fanshop, Marcel.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52

Zijn er nog mensen naar het jubileum shirt opzoek? Maat M, anders stuur ik hem retour. Maak er liever hier iemand blij mee omdat hij is uitverkocht.
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV

Heb ‘m ook en vind het ook twijfelachtig materiaal. Ook minder mooi in het echt dan ik had verwacht.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52

Dribble wrote: 18 Oct 2023, 09:08 Heb ‘m ook en vind het ook twijfelachtig materiaal. Ook minder mooi in het echt dan ik had verwacht.
Ik vind t echt een mooi shirt, maar hij zit bij mijn armen veelste strak waardoor hij eigenlijk niet lekker zit.. Maar ik stuur em straks retour.
User avatar
Dropshot
Talent
Posts: 81
Joined: 27 Jun 2022, 16:27
Clubvoorkeur: PSV

Heb Celebration shirt is momenteel weer te bestellen, ook grote maten. Wees er snel bij.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57

Shit, wilde er een voor mijn getuige kopen, maar maat L is alweer uitverkocht. Iemand die er nog van af wil?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

De gewone shirts hangen voor 60 pond in Londen in de Puma Store op Trafalgar Square.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Mja, met een retourticket Eindhoven-Londen kom je toch nog dik over de 100 euro. :whistle:
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV

Mocht iemand die een celebration shirt L in bezit heeft willen ruilen tegen maat M dan houd ik me aanbevolen (stuur maar een PM). Nog niet gedragen met label er nog aan.

@admins - we hebben geen ruilhoekje, maar ik heb nog wel wat meer spullen voor de echte liefhebber (DVDs mn)
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Had een M besteld in de hoop dat het goed zou passen (want bedrukt) en dat doet hij. En ik snap dat mensen lopen te melken over de stof, maar dit is een authentic shirt met ultraweave-stof. Is in de eerste plaats ook niet bedoeld om mee te shinen, maar om in te sporten. Dat heb ik twee keer gedaan nu en voor dat doeleinde zijn deze shirts echt top. Zelden zo'n lekker shirt aangehad tijdens een intensieve training.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Voor wie het interessant vindt: een boek over 110 jaar PSV shirtjes. Je kunt niet heel veel zien over de inhoud, maar heb m toch als kerstcadeautje voor mezelf gekocht 👌🏻

https://www.psvfanstore.nl/PSV-boek-met ... ragen.html
These users thanked the author Eenhoopjob for the post (total 3):
StandbeeldJChovanecDribble
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Ted Lasso wrote: 26 Jun 2023, 14:19 Gerucht dat ik een tijd terug al opving is dat PSV op de rol staat om per 2025 over te stappen naar Adidas. Zou passen bij gerucht dat Ajax naar Nike gaat. In dat geval zou Adidas geen NL'se topclub meer hebben (Feyenoord is per komend seizoen over op Castore).
Benieuwd hoe het hier mee staat. Ik hoop dat het zoals nu blijft.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Nu we het weer leuk doen in de CL en mogelijk kampioen worden breken er mooie tijden aan. Als we zo doorgaan met presteren dan zullen we ongetwijfeld in 2025 een hele mooie deal kunnen sluiten met een kledingsponsor. Zolang Adidas sponsor van ajax is, zie ik hen ons niet sponsoren.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Standbeeld wrote: 04 Dec 2023, 12:08 Nu we het weer leuk doen in de CL en mogelijk kampioen worden breken er mooie tijden aan. Als we zo doorgaan met presteren dan zullen we ongetwijfeld in 2025 een hele mooie deal kunnen sluiten met een kledingsponsor. Zolang Adidas sponsor van ajax is, zie ik hen ons niet sponsoren.
Ik hoop dat de deal van nu opgewaardeerd wordt! Blij met de huidige shirtdesigns :)
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 04 Dec 2023, 12:11
Standbeeld wrote: 04 Dec 2023, 12:08 Nu we het weer leuk doen in de CL en mogelijk kampioen worden breken er mooie tijden aan. Als we zo doorgaan met presteren dan zullen we ongetwijfeld in 2025 een hele mooie deal kunnen sluiten met een kledingsponsor. Zolang Adidas sponsor van ajax is, zie ik hen ons niet sponsoren.
Ik hoop dat de deal van nu opgewaardeerd wordt! Blij met de huidige shirtdesigns :)
Ik zag zojuist wel dat de sponsordeal van Adidas met ajax tot medio 2025 loopt. Dat is ook het geval bij Puma en PSV. Castore en Feyenoord hebben een deal tot medio 2029. Dus ben benieuwd of we Puma gaan verlengen. Ik zou het prima vinden.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Standbeeld wrote: 04 Dec 2023, 12:14
Ardbeg wrote: 04 Dec 2023, 12:11

Ik hoop dat de deal van nu opgewaardeerd wordt! Blij met de huidige shirtdesigns :)
Ik zag zojuist wel dat de sponsordeal van Adidas met ajax tot medio 2025 loopt. Dat is ook het geval bij Puma en PSV. Castore en Feyenoord hebben een deal tot medio 2029. Dus ben benieuwd of we Puma gaan verlengen. Ik zou het prima vinden.
Gezien PSV met Puma al wat grepen naar het verleden heeft gedaan, zou ik het erg gaaf vinden als we met het volgende uitshirt een hint naar deze era doen:

These users thanked the author Ardbeg for the post:
Ronzz
User avatar
Ronzz
Jeugdinternational
Posts: 142
Joined: 21 Jun 2022, 09:25
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 04 Dec 2023, 12:17
Standbeeld wrote: 04 Dec 2023, 12:14
Ik zag zojuist wel dat de sponsordeal van Adidas met ajax tot medio 2025 loopt. Dat is ook het geval bij Puma en PSV. Castore en Feyenoord hebben een deal tot medio 2029. Dus ben benieuwd of we Puma gaan verlengen. Ik zou het prima vinden.
Gezien PSV met Puma al wat grepen naar het verleden heeft gedaan, zou ik het erg gaaf vinden als we met het volgende uitshirt een hint naar deze era doen:

Dit en het rode thuisshirt met brede strepen is waarom ik als klein jongetje verliefd ben geworden op PSV. Mocht er een variant komen op deze, zou ik dat heel mooi vinden!
These users thanked the author Ronzz for the post:
Ardbeg
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips

Ik ben hier zo enthousiast over: ik zal het zelf niet snel kopen, maar dat doe ik met shirtjes ook niet, maar hoe vet is het dat onze identiteit (Philips + rood) weer massaal op de tribunes is te zien ipv die zwarte capuchonnetjes. Zeer betaalbaar, geen winstoogmerk en hopelijk heel het stadion rood. Klein kritiekpuntje; voor mij is PSV rood-wit gestreept maar dat komt wellicht door mijn leeftijd.

https://sportsdepartment.eu/onzekleuren/

https://sportsdepartment.eu/shop/
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
StandbeeldTijn
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Dit is vanuit de Skiete Willy Podcast ja, super initiatief!
Ex unitate vires
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

Vaste luisteraar van de podcast en ga deze actie zeker steunen. Knap hoe ze dit zo snel hebben weten te organiseren en top dat de kosten laag zijn gebleven. Na het werk even twee bestellen.
RSPSV
Lid 2e elftal
Posts: 163
Joined: 04 Nov 2020, 14:42

11 Tinus wrote: 12 Dec 2023, 10:37 Ik ben hier zo enthousiast over: ik zal het zelf niet snel kopen, maar dat doe ik met shirtjes ook niet, maar hoe vet is het dat onze identiteit (Philips + rood) weer massaal op de tribunes is te zien ipv die zwarte capuchonnetjes. Zeer betaalbaar, geen winstoogmerk en hopelijk heel het stadion rood. Klein kritiekpuntje; voor mij is PSV rood-wit gestreept maar dat komt wellicht door mijn leeftijd.

https://sportsdepartment.eu/onzekleuren/

https://sportsdepartment.eu/shop/
Heel vet, maar snap inderdaad wat je zegt. Ik mis ook de strepen.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind Puma eigenlijk niks anders dan die andere merken. Had er vooraf veel meer van verwacht, ook gezien de berichtgeving toen dat ze PSV als toonbeeld wilden gebruiken. Maar kijk je nu terug zijn het ook vooral veel template shirts geweest en ook een paar, vind ik dan, lelijke ontwerpen.

Idealiter houdt PSV alles bij zichzelf, zelf shirts ontwerpen met fans die er verstand van hebben (toevallig of niet loopt er hier ook eentje rond waarbij volgens mij 99% het geweldige shirts vindt) . Maargoed, dat is natuurlijk niet rendabel voor PSV en die inkomsten heeft de club ook hard nodig. Dus tja, dan moet je de commercie opzoeken. En ik zie daar eigenlijk geen verschil tussen merken als Nike, Adidas, Umbro, Puma en noem ze op. Ze hebben allemaal soms een mooi shirt, soms een lelijk shirt, soms een template, soms een specifiek shirt. Doe mij dan maar het merk dat PSV het meeste bied.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42

Hey Björn, kan ik dieje jas nie gewoon ophale jonge.. skilt wir 8 euro
Post Reply