Jerdy Schouten

Spelers A-selectie.
Post Reply
Thoresen
Nationale topspeler

Laten we deze speler koesteren. Ik zeg het gewoon: beste speler sinds Luc Nilis.
  • These users thanked the author Thoresen for the post:
    Smell Rock
    Smell Rock
    Verbannen
    Clubvoorkeur: PSV

RemPSV wrote: 21 Oct 2023, 21:55
    Persepolis wrote: 21 Oct 2023, 21:29

Serieus? 14 spelers krijgen van jou een onvoldoende in een wedstrijd waarin niks werd weggegeven en met speels gemak werd gewonnen, ook al was het niet sprankelend?
    Ja, ik vond het een waardeloze pot voetbal tegen een armoedig Fortuna. Weinig echt uitgespeelde kansen, veel teveel zeer onnodig balverlies, en in grote delen van de wedstrijd werd er in oma tempo gespeeld.
    Ps Wisselspelers tel ik uiteraard niet mee, de meesten mochten nauwelijks 10 minuten spelen.
    Je hebt gelijk, ik vond het ook een waardeloze avond waar het bier het goed geeft gemaakt. Dinsdag zo spelen en je gaat er af met 4-0
    Full speed or nothing
    Smell Rock
    Verbannen

Thoresen wrote: 21 Oct 2023, 22:01 Laten we deze speler koesteren. Ik zeg het gewoon: beste speler sinds Luc Nilis.
    Die 6e is goed bevallen zie ik
    Full speed or nothing
    Smell Rock
    Verbannen

Joenepsv wrote: 09 Oct 2023, 17:29 Ook nu Koopmeiners afhaakt komt hij er niet bij. Best bijzonder dat de beste speler van de eredivisie niet bij Oranje zit.
    Speelt in de verkeerde stad he...
    Full speed or nothing
    Standbeeld
    Mister PSV

Ik hoorde dat Jerdy wel met de bondscoach heeft gesproken. Dus de volgende keer zal hij er wel bij zitten. Daar reken ik op.
    Hatseflats
    Vedette

Persepolis wrote: 21 Oct 2023, 21:29

Serieus? 14 spelers krijgen van jou een onvoldoende in een wedstrijd waarin niks werd weggegeven en met speels gemak werd gewonnen, ook al was het niet sprankelend?
    Ja, ik vond het een waardeloze pot voetbal tegen een armoedig Fortuna. Weinig echt uitgespeelde kansen, veel teveel zeer onnodig balverlies, en in grote delen van de wedstrijd werd er in oma tempo gespeeld.
    Ps Wisselspelers tel ik uiteraard niet mee, de meesten mochten nauwelijks 10 minuten spelen.
    Ja, boeiend. Gewoon op 60% spelen en nog met alle gemak winnen. Energie gespaard en op naar Lens om op 100% te spelen. Snap het gejammer hier niet. Het is echt nooit goed he?
    RemPSV
    Geselecteerd voor Oranje

Hatseflats wrote: 21 Oct 2023, 22:20

Ja, boeiend. Gewoon op 60% spelen en nog met alle gemak winnen. Energie gespaard en op naar Lens om op 100% te spelen. Snap het gejammer hier niet. Het is echt nooit goed he?
    Wie zit hier nou te jammeren?
    Je mag op een voetbalforum toch gewoon je mening geven over de net gespeelde wedstrijd.
    En ik vond het ondanks een positief resultaat een slechte wedstrijd.
    Last edited by RemPSV on 21 Oct 2023, 22:22, edited 1 time in total.
    Hatseflats
    Vedette

RemPSV wrote: 21 Oct 2023, 22:22Je mag op een voetbalforum toch gewoon je mening geven over de net gespeelde wedstrijd.
    Nee
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    ForestForest
    Juancho
    Mister PSV

Standbeeld wrote: 21 Oct 2023, 22:13 Ik hoorde dat Jerdy wel met de bondscoach heeft gesproken. Dus de volgende keer zal hij er wel bij zitten. Daar reken ik op.
    Jerdy speelde al weken met prikken en spuiten tegen de pijn. Gewoon omdat we geen alternatief hebben. Natuurlijk heeft hij in samenspraak met Koeman en PSV bepaald de afgelopen interland te missen. Hij is er straks gewoon bij, en ik verwacht zelfs dat hij heel snel een hele bepalende spil in het "nieuwe" Oranje gaat worden.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    DC_PSV
    Vedette

Busquets vibes bij deze man, geweldige speler voor ons PSV!
    #simplythebest
    nilssonH
    Moderator

Je ziet bij hem gewoon wat wekelijks spelen in een topcompetitie met een speler doet. Blijft ook in de CL echt goed overeind.
    Menno1
    Legende

Fantastische speler. Deze jongen gaat ons geen 30 miljoen opleveren, maar juist daarom hoop ik dat hij hier lekker 3-4 jaar gaat spelen. Zo belangrijk voor PSV; onze beste aankoop.
    Johann Vogel
    Vedette

Laten we vooral hopen dat Schouten nog jaren bij ons speelt. Hij kan uitgroeien tot een anker in het veld. Je ziet aan Luuk hoe belangrijk het is als je een betrouwbare speler hebt waar je op kan bouwen. Bij Schouten krijg dat gevoel steeds meer, een jongen die nooit verzaakt en altijd een voldoende haalt.
    Juancho
    Mister PSV

Vond vandaag wel 1 van zijn mindere potten om eerlijk te zijn, maar dat lag ook grotendeels aan zijn mede collega's op het middenveld. Maar zelfs dan nog haalt hij altijd een (dikke) voldoende. Je zal Jerdy volgens mij amper of nooit door de ondergrens zien gaan. En dat is een hele belangrijke eigenschap als controleur.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Thijs
    TomPSV
    Legende

Hij was prima, maar mag van mij nog meer aan de bal komen. Vond hem wat afwezig ogen gister.
    Rikkert1234
    Vedette

Speelde weer een prima wedstrijd gister
    Massimo
    Legende

Ik vond hem ook wel weer prima gisteren.
    Ittot
    Internationale topspeler

Het was "ok" maar wel wel duidelijk zijn minste pot tot nu toe. Maar dat zegt ook iets over het niveau dat hij tot heden heeft aangetikt wat echt ongekend hoog was.

De 4 middenvelders van lens maakte het moeilijk voor Joey en hem. helemaal omdat Tilmann niet vrij kwam en we buitenspelers hadden die niet goed tussen de linies vrij komen. Dan blijf je in tikkie breed en terug hangen.
    1913PSV.
    Vaste waarde in elftal

Zit bij de voorselectie van Oranje!
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Gvd! nu alweer voorselecties :( Wel blij voor onze Jerdy! :PSV:
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Pfff… voor mijn gevoel komen die interland periodes wel heel snel zo. Laat het echt voetbal nu eens gewoon doorgaan tot de Kerst ipv deze onzin…

En gefeliciteerd, Koeman, dat je nu ook inziet dat Jerdy er bij hoort.
    TomPSV
    Legende

Heeft geen bal goed geraakt. Wat is er aan de hand?
    RemPSV
    Geselecteerd voor Oranje

Tot nu toe zijn slechtste wedstrijd.
    Juancho
    Mister PSV

Speelde idd belabberd. En dat uitgerekend met Koeman in het stadion.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Herpakte de tweede helft wel weer goed
    Post Reply