RC Lens - PSV I Champions League (24/10/2023)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
koetje
Legende

PSVpassie wrote: 24 Oct 2023, 12:11
Ardbeg wrote: 24 Oct 2023, 12:06

Tillman geloof ik (?)
Inderdaad, Rik hintte er al op. Ik verwacht het zelf ook gewoon.
Denk dat journalisten nu ook maar wat gokken.

Het zal een tactische keuze zijn wie er op 10 speelt dit keer. We hebben vier opties met allemaal een ander profiel.

Volgens VI ligt op 10 de sleutel https://www.vi.nl/pro/dit-kan-PSV-verwachten-van-lens omdat Lens daar het meest kwetsbaar is.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk zelf Saibari of Til.

Die Wahi is echt dodelijk in de 16 overigens. Hele goede spits.
PSVpassie
Talent
Clubvoorkeur: PSV

RIO wrote: 24 Oct 2023, 13:05 Ik denk zelf Saibari of Til.

Zou verrassend zijn als Saibari start. Vond het sowieso al opvallend hoe weinig speeltijd hij nog maar heeft gekregen afgelopen tijd. Wat mij betreft te weinig zelfs.
Rikkert1234
Vedette

PSVpassie wrote: 24 Oct 2023, 13:31
RIO wrote: 24 Oct 2023, 13:05 Ik denk zelf Saibari of Til.

Zou verrassend zijn als Saibari start. Vond het sowieso al opvallend hoe weinig speeltijd hij nog maar heeft gekregen afgelopen tijd. Wat mij betreft te weinig zelfs.
Hij is naar mijn inziens beste op 8 waar Joey speelt. Die heb je wel echt nodig tegen Lens vandaag. Je kunt er keer voor kiezen tegen Arsenal of Sevilla om met Saibari te spelen.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Als je Bosz hoort na die pingel door Tillman dan kun je het je niet voorstellen, maar Tillman zou veel logischer zijn. Zondag wellicht Til.
slowflow
Basisspeler

Sensation Restverdediging inderdaad misschien nog wel belangrijker, waarbij Teze de centralen moet ondersteunen. Blijf alleen erg bang voor een slippertje van Ramalho, maarja dit kan Teze natuurlijk ook overkomen als die in het centrum staat. We gaan het zien allemaal
Persepolis
Vedette

Tegen Arsenal waren we duidelijk de mindere en wonnen zij geflatteerd, maar wel dikverdiend. Tegen Sevilla hadden we heel lang de overhand en de kansen, er ging er alleen geen 1 in. Maar er werden ook zeer gemakkelijk kansen weggegeven toen zij eenmaal onder de druk uit konden komen, met als dieptepunt de 1-2. Tegen Lens moet het beter. Ik geloof wel dat zij defensief kwetsbaarder zijn dan Sevilla, dus de kansen zullen echt wel komen maar de effectiviteit moet omhoog. Anderzijds baart onze eigen defensieve kwetsbaarheid, die wij tegen zowel Arsenal als Sevilla zagen, mij zorgen met hun gevaarlijke en snelle aanvallers. Als we daarin de organisatie beter kunnen behouden, zeker in de omschakeling, dan liggen er volop kansen.
Juancho
Mister PSV

Op basis van de analyses zou Til een vreemde keuze zijn. Er ligt daar ruimte, ook om te voetballen. En dat kan Til niet. Tillman past dan veel beter, die lijkt ook een scorende 10 te kunnen zijn maar is daarnaast aan de bal een klasse of 3 beter dan Til. Hij maakte dan wel een domme overtreding, maar het zou wel heel kinderachtig zijn hem daarom te straffen vanavond. Daarvoor zijn de belangen ook veelste groot.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Sensation
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

We zullen waarschijnlijk meer balbezit hebben en hun middenveld is relatief het zwakste deel van het team, dus daar kun je de slag winnen.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Tegen 5 verdedigers zou het niet gek zijn om met een loper te spelen. Tillman of Saibari kunnen dat alle twee, maar Til is in die rol het beste uiteraard.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    11 Tinus
    Legende

Volgens mij is het enkel afhankelijk waar je voorste linie staat. Of dat nu tegen 3, 4 of 5 verdedigers met Til kun je niet 40 meter van de goal spelen. Zeker niet in combinatie met Luuk. Tillman zou logisch zijn.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Jipkes01
    Armada
    Internationale topspeler

Hoor toprecensies over de Franse politie. Gaat altijd fout met die losers.
    Søren
    Meervoudig international

Tillman heeft één echt goede wedstrijd gespeeld, en één goede invalbeurt.
    Alle andere keren dat ie heeft gespeeld was ie echt van een zeer bedenkelijk niveau.
    Bij Tillman kan het héél goed zijn, of héél slecht, waarbij de statistieken tot op heden niet in z’n voordeel spreken.
    Ik zou voor iets meer zekerheid kiezen door Til of Saibari op te stellen, dan weet je wat je krijgt.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

Met Til wordt het in de cl echt helemaal niks. Prima voor de eredivisie maar meer ook niet.

100x liever Tillman of anders Saibari. Maar dat blijf ik geen echte 10 vinden.
    Ivicii
    Bankzitter

tegen 3 centrale verdedigers lijkt mij een voetballende 10 ook logischer. Till is niet echt gemaakt om een verdediging echt uit elkaar te spelen.
    Ittot
    Internationale topspeler

Iemand die de conclusies van onderstaand artikel kan delen?

Dit lijkt me vrij relevant voor vanavond. 5-3-2 of eigenlijk 5-4-1 zoals Lens speelt ligt NLe ploegen niet echt dus. Ik ben heeeeel benieuwd hoe Bosz dat wil bespelen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/waarom-ne ... erdedigers
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Spanning stijgt, ik denk dat we een hele moeilijke avond gaan beleven. Hopelijk 1-1.
    11 Tinus
    Legende

Biertje thuis op de bank is straks wel een stuk goedkoper dan in Lens als ik Rik zijn premium artikel zo lees. Hopelijk krijgen we dit jaar nog wel een paar leukere awaydays.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Verwacht ook een heel lastige avond, heel benieuwd hoe de hierboven gestelde tactische problemen door Bosz & Co en natuurlijk m.n. door de heren in het veld gaan worden opgelost. De speciaalbiertjes staan klaar. Voor mij mag Saibari op 10, anders Tillman. Iedereen veel plezier & succes! :pul:
    Breur
    Internationale topspeler

Ittot wrote: 24 Oct 2023, 17:43 Iemand die de conclusies van onderstaand artikel kan delen?

Dit lijkt me vrij relevant voor vanavond. 5-3-2 of eigenlijk 5-4-1 zoals Lens speelt ligt NLe ploegen niet echt dus. Ik ben heeeeel benieuwd hoe Bosz dat wil bespelen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/waarom-ne ... erdedigers
    De conclusie is eigenlijk dat Nederlandse ploegen het lastig hebben omdat ze het niet tegenkomen. In de eredivisie wordt nauwelijks met 5 verdedigers gespeeld en als teams het al doen zijn het vooral teams die de lange bal spelen.
  • These users thanked the author Breur for the post:
    Ittot
    Asterix
    Meervoudig international

Geen enkel probleem vanavond. 0-2.
    Ich liebe gegenpressung
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Niks moeilijk idd, pan hakken die kikkerbillenvreters!!!

Gasten staan 15e man, zo'n beetje het Ajax van Frankrijk zeg maar. Iedereen lacht ze uit en wij zouden bang zijn?
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    Madueke
    Legende

Zeer gespannen situatie in Lens.
    In de binnenstad gaan enkele honderden Nederlandse hooligans de confrontatie aan met een groep uit Lens. Uitwisseling van projectielen en het afvuren van traangas door de politie.
    Massimo
    Legende

Zal de eerste 40 minuten van de voorbeschouwing over Feyenoord en Feyenoord-Lazio gaan? ;)
    iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

Kom taxi uit en meteen in de traangas wat en ellendig spul
    Post Reply